comments
points
82

76

Runny eggs anyone?
221

75

beheading with chainsaw
210

70

Fucking EAR WAX + bonus!
105

57

Any One Got a Tissue
22

57

Fatal Attraction
21

57

TA-DA!
TA-DA!
pic
67

54

Sign.
Sign.
pic
NSFW
21

54

Utensil Pick
44

53

Sharkbait
13

53

for my buddy thecandiru
138

53

Public toilet mid-day shit
21

52

Cut out ur own tumor like a real man
59

51

Mold
Mold
pic
85

51

Vagina Prolapse
15

50

No More Mr. Nice Toilet
31

50

Shitty van
19

50

Nyan Cat
190

50

gonna need some windex
54

49

This is why I hate my roommate
18

49

Chin Milking
17

48

Blueberry Butt
9

48

Kiss me you fool
6

48

Freshen up
58

48

Tornado Horse
56

48

Harlem Chocolate Shake
81

48

Nipple Cyst
Nipple Cyst
vid
NSFW
18

48

Russian morgue
20

48

Sebaceous Cyst on neck
13

48

Mmm Noodles
12

47

Egg salad
Egg salad
pic
NSFW
49

47

dirty bed
dirty bed
pic
NSFW
12

47

Fucking shit
Fucking shit
pic
NSFW
9

47

25 year old zit
11

47

Airplane Blowout
19

47

Shittiest Sub of the Day Award
35

47

Shitty Day At The Zoo
14

47

Michael Myers?
275

46

Crown of fears
38

46

Hey there, buddy!
99

46

Power Shit
Power Shit
vid
NSFW
7

46

close shave
close shave
pic
NSFW
59

46

From noob to Mucho veteran.
16

46

Friends
Friends
pic
NSFW
28

46

Pussy snot
15

46

wtf done to himself? has this man
87

45

20 worms - 1 hole
18

45

Awaken refreshed
21

45

Bloody Vagina
68

45

Meat hook tragedy
77

45

Woman fails to operate elevator correctly.
view more: next
recover password
This page was created in 0.074254989624023 seconds