points: 21

Sporty's first shoop.

I know this sucks balls, but it's my first time so be kind.

featuredmuchoers gone wild

by Sporty

submitted June 25th 2012

85 comments
what do you think? let everyone know!
Sporty's first shoop.
tagged:
comments (85)
better than my first
5 years ago
hehe...thanks man. I actually did this with gimp 2.8
5 years ago
i downlaoded gimp a while back and couldnt figure the shit out
5 years ago
well I have to admit...I did the same several years ago and couldn't do shit with it. The newest version is pretty damn easy though. Hell if I can do it a monkey could.
5 years ago
I'll just stick with CS2
5 years ago
Counter Strike 2?
5 years ago
I have to admit i spent some time trying to figure out who this was.
Its not that bad for your first but whyyyy!
5 years ago
Cause I love me some Claire
5 years ago
you want to wiggle on her huge beak you twisted sister
5 years ago
What a shocker that your first shop is of jenbirdy.
5 years ago
I know right?
5 years ago
Mind blowing.
5 years ago
urkel wanted you to shop him :(

you know what to do...

pretty good btw, not bad for your first go!
5 years ago
heh thanks.
5 years ago
Oh you got me. Sick burn.
5 years ago
Jen are you ever going to sub a more shop friendly pic, jrob and barret wanted me to ask..
5 years ago
I'm sure they did......

5 years ago
What is this kindergarden? Ask her yourself shitass.

^^
5 years ago
lol
5 years ago
Ok we all wanted one....
5 years ago
Jenbirdy sub a more shop friendly pic sometime please...
5 years ago
or link it if you want
5 years ago
have at it boys -

http://i.imgur.com/oOdoc.jpg
5 years ago
LOL
5 years ago
hahahahahaha! Nice duckface dear!
5 years ago
Gooseface
5 years ago
I could suffocate myself by covering my nose with my upper lip
5 years ago
I don't even know what to say.
5 years ago
pics or it didn't happen!
5 years ago
thanks jen....
5 years ago
Are those your real glasses?
5 years ago
one of the 3 pairs I have, yes....
5 years ago
That's fucking hot...like a milf school teacher hot...
5 years ago
can we have a pic of you wearing each pair...
5 years ago
Jbird, well, I guess i have to go upvote nigger soap to make up for this
5 years ago
airtight...

http://i.imgur.com/sCH9I.jpg
5 years ago
omg lol!!! Nice.
5 years ago
Did you take that pic just now Jenbird?
5 years ago
yeppers
5 years ago
can we get one with no weird faces maybe?
5 years ago
then well leave you alone
5 years ago
I hit the scroll wheel so hard on that photo.... SCROLL DOWN DAMNIT!
5 years ago
Yeah and hold up a sign with my name and I can go to bed happy!
5 years ago
What is that yellow thing on the top of the couch?
5 years ago
just had to look, it's a whoopie cushion...
5 years ago
http://imgur.com/C8q5t
5 years ago
* jrob2020 skuttles *
5 years ago
lol, needs more jizz....
5 years ago
those eye wrinkles ... and that faucet of a nose....no more
5 years ago
haha, yeah, I'm hideous...

* Jenbirdy rolls eyes *
5 years ago
Well you're still not holding up a Sporty sign ffs! Get on the stick.
5 years ago
you're not sexy to me in the slightest, JB - for reasons we've discussed previously - not that you probly care what i think...

sometimes i think you have MS potential though

5 years ago
But my shoop's hot right?
5 years ago
thanks Poss... I think....
5 years ago
who is claire danes again?
5 years ago
Oh fuck you!
5 years ago
:)
5 years ago
See, this is why I like Jenbirdy. She's not above making goofy faces for us, and she's shown us her naughty bits.
5 years ago
And on that note, I need to poop.
5 years ago
hope everything comes out alright...
5 years ago
Came out pretty well.
5 years ago
fucking gingers
5 years ago
i dont get it
5 years ago
I was trying some shit out man...there's nothing to see here...move along...these aren't the droids you're looking for...
5 years ago
His two favorite women shopped together...
5 years ago
* Sporty throws up a smoke bomb and vanishes like the wind *
5 years ago
Smile and wave boys, smile and wave.
5 years ago
* smerf waves hand *


These are not the shops you are looking for.
5 years ago
Million times better than my first, and better then most of my current ones..
5 years ago
agreed
5 years ago
haha...thanks conk. I d/l ps6 and Im gonna try that out tomorrow. Thanks for the link!
5 years ago
This is actually pretty good considering made by a guy who drives trains for a living.
5 years ago
dammit dog


STAY
5 years ago
you bastard
5 years ago
* Jones dammits *
5 years ago
so where are you atm?
5 years ago
Port in Denmark, you? a/s/l?
5 years ago
still in sodak

:(
5 years ago
Sodak? Isn't that a He-Man villain?
5 years ago
they call him CORNMAN
5 years ago
DO NOT go there Possum!
5 years ago
g
5 years ago
we miss you jones : (
5 years ago
It looks really nice in the thumbnail.
5 years ago
I don't get it
2 weeks ago
recover password
most discussed