points: 12

What Muslims think of Alcohol Shops....

Blown up in Makhachkala Republic of Dagestan, Russia.

featuredcool

by suteadotyu

submitted May 1st 2012

28 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (28)
haha, the dubbed sounds really made this epic production.
6 years ago
that was a catchy tune.
6 years ago
sounds like every middle eastern song ever.....i should know im fucking a jew lol
6 years ago
what's her name?
6 years ago
woah, they blew up the counter.
6 years ago
a lot of innocent confectionary died needlessly
5 years ago
Flash Mob!!!!
6 years ago
If that is a religious act I want no part of that religion
5 years ago
what a bunch of fucking pussies. they even let those fucking infidel pig piss drinkers out and did not lock the cashier in and set the store on fire.
thats what i'd have done.
5 years ago
* possum Sikhs End Apathy on your ass now *
5 years ago
I..I..I'm not gonna touch this one, The rage I'm starting to feel has a stroke value to it, iranian, please just go die somewhere.....ALONE.
5 years ago
Look, I dug you a nice hole, let me kiss you with my 45 and see if it fits..
5 years ago
aka - check out Iranian's history for a laff
5 years ago
That I will do, I left you some strawberries and potato peelings.
5 years ago
wtf do u mean for a laugh? whats funny about me? fuck you you ass
5 years ago
well, you ARE Iranian...
5 years ago
btw Tool's wife is still currently dead
5 years ago
I thought Magawd just met her? Is he keeping her in the freezer or something?
5 years ago
dammit JB
5 years ago
Owh...

* Jenbirdy ............... *
5 years ago
My stepfather kept his best freind in 13 peices in the freezer for 2 years in Arizona before he drove him cross country back to Ma and put him in a storage facility in Whitman where he got caught because the neihbors complained about the smell coming out of one of the units.. he currently serving 11 years in Buckeye for..get this 7 years for social security fraud and 4 for 1st degree manslaughter.. I love my family..
5 years ago
Btw the state of Ma could hold him because all they could charge him with was a simple misdomeanor charge of improper disposal of a body..
5 years ago
why doesn't the title have FAIL at the end of it?
5 years ago
....because they succeeded?
5 years ago
I know it's a foreign concept for you, but do try to keep up.
5 years ago
kind of like the wars America have 'won'
5 years ago
needs more cowbell
5 years ago
that's a bit extreme
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!