points: 48

Sexy and you know it

NSFW

wiggle wiggle wiggle wigglewiggle yea

featuredporn

by L0RD_QU3S0

submitted March 18th 2012

81 comments
what do you think? let everyone know!
Sexy and you know it
tagged:
comments (81)
That thing means business
5 years ago
her dik is bigger than the guy who's fuking her. thts just messed up. i just hope the girl in the background is wearing a codom. cuz u dnt want tht thing geting into te guys mangina, oh too soon. either or i hope one of these men get pregnate.
5 years ago
you are the lamest troll ive seen in quite some time sir...

congratulations
5 years ago
Hahahahhaha!!
5 years ago
oh his is funny but mines not, i mean Tosh.0 wud put my shit ass comment on there
5 years ago
Tosh.0 is about as funny as you.
5 years ago
is it a bad thing that i dont know who Tosh.0 is?
5 years ago
He's the new Dane Cook.
5 years ago
ummm....
5 years ago
is Dane Cook kinda like the new David Steinberg?
5 years ago
Dane cook is as funny as the shit my dog just took
5 years ago
Urkelbot is being generous.
5 years ago
Tosh is funnier than Dane Cook by far
5 years ago
agreed
5 years ago
Horse shit > dog shit
5 years ago
it's a fine line indeed
5 years ago
jeez....tosh.0 is where the internet goes to die. how hard was that?
5 years ago
never take a tranny home with a dick bigger then yours..it will hurt
5 years ago
Ironically the Trannies is bigger than the dude fucking the tranny
5 years ago
i have the urge to grab that thing and shake it violently
5 years ago
*suck
5 years ago
its ok jrob, im sure you arent the only one..
* thecandiru looks at dush *
5 years ago
pssst candi whats this tranny's name?
5 years ago
and the guy with the tranny gif avatar points the finger eh?
5 years ago
damnit.. sasha hevyn
5 years ago
well,im off to fap now
5 years ago
ill just leave this right here...
http://xhamster.com/movies/420553/sasha_hevyn_amp_monica_mattos_shemale_affairs.html
5 years ago
and boom goes the dynamite
5 years ago
It would be hotter if the tranny was fapping.
5 years ago
No, it would be hotter if one of the girls was riding the tranny's cock.
5 years ago
Oh yes, that too... In the ass, as well.
5 years ago
Come to think of it, her tits look like a pretty good place to make a chili dog.
5 years ago
My buddy went to the Philippines and paid a tranny to bone a chick while he banged the tranny. I know, you're jealous..
5 years ago
I am.
5 years ago
Do we know if the other 2 people with boobs are hes or shes?
5 years ago
From my estimation, it seems that the chick to the right getting plowed, is a chick indeed. I see no cock there.
5 years ago
Sorry look at the hips. That's a dude.
5 years ago
Yeah, no hips and a prominent brow ridge. Thats a dude.
5 years ago
My tranny-dar must be off....
5 years ago
dont worry, i have enough for us all
5 years ago
* thecandiru mucho fives queso *
5 years ago
mind if i steal it for an avatar?
5 years ago
NO
5 years ago
too late
5 years ago
FUCK OFF
5 years ago
lmfao, cryax you silly goose
5 years ago
by all means candiru, go ahead :)
5 years ago
looks too floppy
5 years ago
She's moaning like she's in utter ecstacy but, yes the dick is totoally flaccid.
5 years ago
^er, totally
5 years ago
HRT does that.
5 years ago
that is sexy fap fap fap
5 years ago
I used to talk with a tranny. We didn't have sex but overall she was a very interesting person.
5 years ago
Thats just what someone who has had sex with Trannies would say.....
5 years ago
No, Squidley wouldn't hesitate to tell everyone if he did. He's very honest. Try again fucker!
5 years ago
dunno, scrote - he also swears he uses the Search before subbing
5 years ago
I think he looks, just doesn't think of the right keywords( like my dad) But I believe he'd talk about having sex with a tranny. I would! Gotta love this anonymity!
5 years ago
ps - scrote...you seem like a keeper, why not go pro?
5 years ago
5 years ago
^a paid political announcement, funded by yakcackles.org
5 years ago
i thought scrot was a relic for some reason
5 years ago
^^^interposting gefiltefish
5 years ago
I will poss, just need to catch up on a couple bills first. Thanks for the vote of confidence.
5 years ago
he's "old", butt a noob
5 years ago
* possum hits up yak for the usual *
5 years ago
* yak hands you an iou for 20% *

5 years ago
"butt a noob" lol.
5 years ago
dammit, yak - I told you...
5 years ago
"where's my money?"
5 years ago
I'd let it suck my cock.
5 years ago
anyone else hearing the song in your head while watching this?
5 years ago
Pretty Fly for A White Guy?
5 years ago
As I watch this I'm listening to "Word UP" , the Korn version. So this scene will forever be associated with that song for me.
5 years ago
I'm hearing "Goodbye Horses" by Q Lazarus for some reason....o_0
5 years ago
I'll need to look that one up,Ros.
5 years ago
Hmm...I like it.
5 years ago
I have this video downloaded. Brazilian traps are hot.
5 years ago
Are we allowed to post links here?
xvideos(DOT)com/video1292517/rocco_transsexual_gang_bang_2_cd1
5 years ago
Thanks sinestro
5 years ago
Wow, her clit is huge!
5 years ago
WOULD :x
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!