points: 36

How To Comment

Easy to follow instructions

featuredstupid

by tr_willk

submitted February 17th 2012

29 comments
what do you think? let everyone know!
How To Comment
tagged:
comments (29)
Bono ?
6 years ago
why u mad tho?
6 years ago
LoL
6 years ago
Truth
6 years ago
Interesting how you post this up. I was just thinking wow what a hidden message to your own self. Each time I see you laughing, trolling other comments, and even getting pissy at the computer like it's going to talk back to you. Makes me wonder how many more comments you'll put up about how Super Fantastic you are, lol. Stop putting hidden messages about yourself on Mucho Tr..lol. (you know I am just fucking with you) we all know you get pissy about the comments and laugh at them, troll for more to prove a point..lol.
5 years ago
woman troubles tr?
5 years ago
No Jrob..i just like messing with him gotta keep him on his toes.
5 years ago
ahhh ok,can i see your tits?....pretty please
* jrob2020 makes sad puppydog face *
5 years ago
I don't think to many people need instructions on this subject...
5 years ago
*too
4 years ago
someone give me the wishbone version of the conky story
4 years ago
choked to death on syrup
4 years ago
nah drum was being a faggot bumping his own subs and shit and he got fed up i guess
4 years ago
so he is in yaks basement?
4 years ago
he goes on some gay canadfian farmer website now :(
4 years ago
Here is his last comment so you can see it in its original context
4 years ago
i see, he is possums hero
4 years ago
gay farmer website? :o Could you give me the link maybe, It's for a friend,,,
4 years ago
http://gay.date.com/gay-chat/ohio-farmer9.htm
4 years ago
wow you musyve had that bookmarked
4 years ago
GG go there and dont come back
4 years ago
yeah me and Conky talk dirty every once in awhile
4 years ago
^your daughter and i talk dirty!
4 years ago
I appreciate you supporting her in her phone sex business
4 years ago
you're welcome! :)
4 years ago
she tells me her darkest secrets, its very CUTTING edge!
4 years ago
some really dark shit too I am certain
4 years ago
She can't BARE it anymore, maybe she needs a helping HAND!
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!