points: 53

M-U-C-H-O

Mucho Sucko has never looked so gay.. :P

featuredshopped

by conky

submitted January 31st 2012

96 comments
what do you think? let everyone know!
M-U-C-H-O
tagged:
comments (96)
Yikes...
6 years ago
thanks for leaving me out. And i am serious
6 years ago
Next time your going solo....
6 years ago
do I hafta?
6 years ago
lol @ baby whunu
6 years ago
it wont be for awhile don't worry..
6 years ago
lol @ jrob the most...
6 years ago
That's actually a good look for him.
6 years ago
baby whunu? am I missing something
6 years ago
baby whuno is fabsjr420
6 years ago
Who the fuck is on the right??? With the elephant face?
6 years ago
thatdude420
6 years ago
That's what he really looks like Ba haha...
6 years ago
*pictures him speaking like Thurston Howe the third*
6 years ago
LOL
6 years ago
nice conky :( i dont look that bad. you made my head too long lol.
6 years ago
Actually all i did was give you some new brows, because you had your hat pulled down to far in the original pic.. Oh well it makes you look dignified..
6 years ago
you made me look like one of those mexican girls. who shave their eye brows off. then draw them in with eyeliner.
6 years ago
Yep...sorta my intention..
6 years ago
Jrob Halford.
6 years ago
HOLY SHIT! I can't wait for fabs to see this!
6 years ago
Are you two still together?
6 years ago
he's your bf right?
6 years ago
yes! and the indian is as gay as it gets which makes this shit so much funnier
6 years ago
Think of it as foreplay.....
6 years ago
Lemme get this straight...he's still your bf and you sub'd the pic of him comparing him to whunu? That's just wrong...
6 years ago
he's constantly fucking with me, so if i can get him back ...
6 years ago
constantly fucking with you huh.,..
6 years ago
besides, we've been together almost 7yrs. I'm allowed to do that kind of shit by now
6 years ago
Do you have a face pic whitechick?
6 years ago
Are you new here, conky?
6 years ago
i did before. not anymore. i don't want it up so i got rid of it
6 years ago
I seen a butt hole, and a boob shot, both nice btw..
6 years ago
im juzt curious for the noobs ie conky and sumwhitechick . how did you guys stumble upon mucho ?
6 years ago
* Einrednatreb waves at NOOB conky *
6 years ago
We can get rid of posts now?
6 years ago
cryax : fabsjr420 is my baby daddy & he was always showing me some funny or sick shit on here so i decided to join.
6 years ago
the baby daddy part is a joke by the way, i don't talk like that
6 years ago
I would like to take this opportunity to say that I admire your asshole very much. Got plans for turd Thursday?
6 years ago
how many kids you got with fabs,and where u guys from ?
6 years ago
uuuuh we got a couple, and we've moved around a lot
6 years ago
lol...cryass is stalking you swc.
6 years ago
yeah i got a little nervous just now
6 years ago
Holy shit, conky has only been here 6 months?
6 years ago
feels like the in-laws are over doesn't it?
6 years ago
NAW i aint stalking her, im just wondering whats her deal. she seems more intresting than most of you guys
6 years ago
She's fucking Fabs. Do you really want to know?
6 years ago
She sure is *pops a new bottle of moisturizer cream* she sure is.
6 years ago
conky fucked his way to non-noob status, fact
6 years ago
* possum scampers like hell *
6 years ago
* conky sets a possum trap.. *
6 years ago
Conky, where did you find the booze, hookers and mustache wax?
6 years ago
In my trunk...
6 years ago
cryass is jealous of jrob and wants to get him an internet girlfriend too. poor swc
6 years ago
I don't know wether to be sad or relieved I'm not shipped by conky
6 years ago
*shopped
6 years ago
Thanks for bringing that to my attention, saved for a rainy day,
6 years ago
conky is the shopper...i'm the shipper
6 years ago
^does know what shipping is.
6 years ago
*doesn't
6 years ago
thats why i started posting shipping labels...i work in the outbound dept of a direct sales company...ie shipping
6 years ago
omg jrob bahahahaha
6 years ago
Is your avatar a pic of you working the corner?
6 years ago
yup.
6 years ago
If you lived in Holland, you could get government money to have sex with the disabled. Just sayin....
6 years ago
Lol that's fucked up!
6 years ago
too much nigger for a up vote
6 years ago
fuck off you lurking creep weirdo
6 years ago
yeah! we only like the regular creep weirdos in these parts
6 years ago
Hahaha! Kaychuck looks so happy and innocent, and Thatdude420, what the hell did you do to his face? Haha! Everything about this is just hilarious.
6 years ago
I'm totally cool being the construction worker
6 years ago
Fuck, OJ is too handsome to shop.
6 years ago
OJ actually looks pretty good as a cowboy, no homo..
6 years ago
I see a bright future for gorley in the photoshop future.
6 years ago
I'd look good in anything, even Zombee.
6 years ago
i knew you loved her
6 years ago
kaychuks face is like a little cute stuffed steve urkel
6 years ago
also he ha a hat like this
he puts it on
6 years ago
i wish i could buy him and keep him
6 years ago
like how mr drummond bought arnold and willis
6 years ago
You actually could do that 200 years ago ...
6 years ago
maybe hes up for adoption ..i could give him a better life
6 years ago
Stop being so nice about it, just throw him in the back of your van and drive away...
6 years ago
Maybe someone should do a shop, where dik is mr drummond and kaychuck is arnold ....
6 years ago
hed just steal the van
6 years ago
Thanks for leaving out you cock mongrel..
6 years ago
Say what?
6 years ago
Bono are you getting thatdudes appearance from my shop... because I did slaughter him..
5 years ago
All I ask is that he proves this isn't him. He's afraid :)
5 years ago
look on the montage
5 years ago
it's him but he was wearing a hat in his pic so i basically stretched his face to make it fit....
5 years ago
im not watching a 12 minute video. give me the time.
5 years ago
5 years ago
lol, he looks pretty much the same
5 years ago
* fries-please does the dance *
4 years ago
recover password
most discussed
recent comments