points: 22

Nyan cat metal version

by 331EROCK

featuredmusic videos

by L0RD_QU3S0

submitted December 13th 2011

32 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (32)
this guy is damn talented. Check out his other songs on youtube
6 years ago
dont fucking tell me what to do
6 years ago
Make a donation at the Presbyterian Church of Ghana to save Zeke, Bono and Killroy's soul!
6 years ago
(it's to rehabilitate the gays)
6 years ago
bono is past the point ofno return,the other two may still be able to turn away from their homosexual tendencies
6 years ago
you should both take a couple aspirin and lay on your stomachs or sides until that butthurt of yours goes away
6 years ago
and why should i be butthurt?
6 years ago
well I really meant more queso, but I wouldn't be surprised if your ass is bleeding for other reasons
6 years ago
i ate some jalepenos yesterday so im butthurt in a way
6 years ago
i always curse my love for spicy food the next day when i have the fire shits =(
6 years ago
yup,totally worth it though
6 years ago
i know, i have reflux too but i cant stop eating hot stuff, its so good
6 years ago
It's amazing how critical Zeke is of other people when he's sober.
6 years ago
WTF DO I HAVE TO DO WITH THIS!
6 years ago
nothing wrong with being gay as long as your not the catcher...dick
6 years ago
in case you didnt know qu3so holds grudges
6 years ago
* dwhill05 hands killroy another bottle of midal and a couple of boxes of heavy flow maxipads and sends him back to his room *
6 years ago
I'm glad then that Queso worships me.
6 years ago
like an older step brother that plays with bugs
6 years ago
fuck your shit and your shitty 4 cylinder '96 ford taurus killroy
6 years ago
most of his other videos are on here.. like the harry potter one and such
6 years ago
fuck you and your ignorance QQ
6 years ago
Killroy you invalent. I have one Q in my name.
6 years ago
and if your trying to reference the Warcraft QQ advent, i'll put it in a way you can understand. *Killroy voice* stfu 4 ur D3RP
6 years ago
awesome transformers tshirt.
6 years ago
someone should beat that smarmy faggot with his own guitar...after smashing all his fingers with a waffle hammer of course.
6 years ago
dammit billy, quit making me agree with your decomposing ass
6 years ago
Good example of how metal improves everything.
6 years ago
meh, it just makes it sound like a SNES video game track.
6 years ago
is that a green lantern tattoo?
6 years ago
yes yak. it is
6 years ago
recover password
most discussed