points: 2

tits or gtfo

i command it!

featuredfunny

by jrob2020

submitted November 12th 2011

53 comments
what do you think? let everyone know!
tits or gtfo
tagged:
comments (53)
This should be a mucho shirt!
6 years ago
I'd buy one, eventually.
6 years ago
6 years ago
obviosly it isnt,i searched tits or gtfo
6 years ago
Did you ever think about searching what it says on the picture?
6 years ago
nope
6 years ago
^^^epic fail...
6 years ago
* jrob2020 assrapes conky *
6 years ago
haha i was wearing one of these http://muchosucko.com/86179/Rape--aXe
* conky boot fucks jrob as is writhes in pain.. *
6 years ago
box's grammer is rubbing of on me.. *he
6 years ago
you know when heather learns to read, many men here will be happy....
6 years ago
lol, damn, get a hobby.
6 years ago
i love when you guys rage, its so entertaining. keep it up!
6 years ago
lmao
first of all, those links to subs are pretty fucking obnoxious.
second, linking to the same sub you're currently commenting on is fucking obnoxious
third, i'd like to see you take your own advice and 'demand' to see my tits to my face. wouldn't happen.
6 years ago
hey heather i never ask to see your titties. because either way i don't care. but it would be cool if you let those puppies out for the guys of mucho. are you afraid that we are gonna be disappointed when we finally see them?
6 years ago
yes id be shakin in my fucking boots if we were face to face
6 years ago
^^what he means is he'd be cumming in his pants
6 years ago
and i wouldnt demand id take it inmy own hands and make it happen..
6 years ago
um no, I don't want pictures of my tits floating around the internet for all of eternity, mostly. And if the 'guys of mucho' don't understand that... well, hell, still don't care.
6 years ago
haha so you'd sexual assault me? Awesome. You mustn't be too attached to your balls.
6 years ago
so you'd rape her is what you're saying jrob........nice
6 years ago
î have a feeling heather would enjoy castrating you
6 years ago
That pretty much sums up exactly why showing my tits isn't high up on my priority list. Creepy fucker.
6 years ago
@zeke pretty much,thats usually what happens to cockteases
6 years ago
OH SNAP
6 years ago
you're digging us all a hole here jrob
6 years ago
its never gonna happen anyway
6 years ago
cocktease huh? what exactly have i done to 'cocktease'? Because your super inflated internet ego got a bruising? Because some random chick didn't show you her tits, which were never for YOU by the way. How about you take a deep breathe, fuck off, and continue fapping to google images. The last thing I'd want to do is give a creepy asshole like you the privalidge of seeing my tits.
6 years ago
i like bitcheather
6 years ago
throws in the towel for jrob.... Heather just owned your ass
6 years ago
i bet they would be very anticlimatic anyway
6 years ago
good comeback bro.
6 years ago
I bet they'd be magnificent
6 years ago
FWIW I have seen heather's tits and they are real and they are spectacular
6 years ago
i doubt it,shes obviously ashamed of them,at leastcs admits the reason she hasnt posted hers
6 years ago
^^^^^lol
6 years ago
Bro, she doesn't post tits for the same reason i don't post my wang on mucho, that however, doesn't stop me from getting loaded and sending a link in chat... ...

....but yeah
6 years ago
because she won't show them to you she's ashamed of them......you're delusional jrob
6 years ago
i was laughing at drum... I seen them too and right now i am have tea with the queen..
6 years ago
fucking white knights
6 years ago
I will chime in and say, yeah I know where she is coming from. I would post anything of myself anywhere NEAR this site. All of this is going to be on a Dbase somewhere very shortly. It's already on a government Dbase, but it will be public soon enough.
6 years ago
its public already its a public site...
6 years ago
Saw, do you have any spare tinfoil?
6 years ago
everyone is out to get you...
6 years ago
Eh, her tits are nothing special.
6 years ago
+1 for a chick with integrity and balls.
6 years ago
Heather clearly has saggy tits.
6 years ago
I feel bad for her.
6 years ago
heather is a man...fyi
6 years ago
*the
6 years ago
recover password
most discussed
recent comments