points: -3

What spot does the sun set

QI S8 E15, thinking about this makes my head hurt

geek

by drumrave

submitted October 13th 2011

18 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (18)
i hate how whenever a stupid brit says something they think is clever they have a look on their face that they just took an enormous shit and are so fucking pleased with themselves

were you pleased with yourselves after cornwallis surrendered? or when you got fucking owned again in 1812? or needing bailing out from the kaizer? and the nazis? yeah, never make that fucking face again assholes
6 years ago
godwins law. you lost kojach
6 years ago
this show is brilliant , i'd like to se an american show with even have as much intelligence
6 years ago
iCarly
6 years ago
Hmmmm or Clarissa Explains It All
6 years ago
Do I have to remind you, Kojach, of the face ex President Bush made whenever he thought he said something clever? Compared to him, those Brits are looking fabulous.
6 years ago
it could also be said that americans just have that stupid look in their faces all the time ;/
6 years ago
Like this
http://muchosucko.com/40928/Toolman-Returns
You see the ass, now kiss it!
6 years ago
lol...yeah tool. exactly like this.
6 years ago
I wonder if he has a wiki link to back up his claim?
6 years ago
you can look it up under "common knowledge of the 5th grade".
6 years ago
wikipedia links dont back up claims.. the sources cited in wikipedia links back up claims :P
6 years ago
i think roland was making a crack at OJ...
6 years ago
If Mucho was QI, I would be Stephen Fry correcting you dimwits all the damn time.

Some people get paid to educate others, I'm basically doing charity work here.
6 years ago
I'll take tea and crumpets for $500, DW.
6 years ago
If you've ever seen a sunrise off the ocean, it's daylight long before ever seeing the sun.
6 years ago
Good bucket list thing.
6 years ago
English please
6 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!