points: -13

when you see it

At first glanse there is a nice woman sitting on the couch. but is she alone?

fail

by GreatDane

submitted October 11th 2011

26 comments
what do you think? let everyone know!
when you see it
tagged:
comments (26)
Damn she has some huge feet.
6 years ago
Damn, she has some manly hands.
6 years ago
WTF I don't see it! and I've been staring at it for a while
6 years ago
there is a strange man staring at her in the background
6 years ago
mike tyson is strange, i will give you that
6 years ago
stop fucking with me i'm drunk right now. I'm looking I still don't see shit. Is this some kind of stupid joke cause if it is you got me LOL
6 years ago
someone put fabs in the drunk tank before he starts sub spamming shit
6 years ago
dwhill05 do you see it? help plz before I go crazy
6 years ago
you dont see the reflection in the glass above her head?
6 years ago
was that the big fucking deal? wuptido -1
6 years ago
That might be part of the poster. The face is blue
6 years ago
i'm over this pic. this is dum. too much time wasted on this shit
6 years ago
fabs is an easily confused and quick to anger drunk
6 years ago
..wait wait wait, it's the right leg. Where is the thigh?
6 years ago
Actually, the legs are all wrong. Picture them if she was standing up straight. They'd be reversed.
6 years ago
Check out the toes.
6 years ago
Left foot would be right and vice versa.
6 years ago
yeah, the feet are fucked up
6 years ago
she sorta looks like jeri ryan, makes me wanna watch voyager again...
6 years ago
She is more of a 2 of 9
6 years ago
the nose is wrong, and it doesn't look like she has the epic rack either
6 years ago
a pos uncomfortable couch that probly cost $2k?
6 years ago
Yes, she is alone except for the person taking the pitcure so therefore, she's not alone, unless she's using a tripod therefore, she is alone.
6 years ago
edger allan poe is in the back. the glass right behind her
6 years ago
leg ilusion, looks like her feet are on the wrong sides......
6 years ago
this is fucking bullshit
6 years ago
recover password
most discussed