points: 42

The Universe

NSFW

featuredfunny

by fabsjr420

submitted September 25th 2011

35 comments
what do you think? let everyone know!
The Universe
tagged:
comments (35)
fuck you,upvote btw
7 years ago
MWAHAHAHAHA
7 years ago
that is fucking awsome
7 years ago
this was awsome 5 years ago
7 years ago
you werent here 5 years ago so go fuck
7 years ago
...a rotted cantaloupe.
7 years ago
I believe KKK is going through puberity now, that's why he's so annoying.
7 years ago
'this was awesome 5 years ago' says the person who is LITERALLY posting things that we have on the site that are probably STILL on the main page right now....
7 years ago
That's one hell of a webcam you got there fabsjr.
7 years ago
Best thing ever.
7 years ago
yup, gotta upvote this one, fabs
7 years ago
actually a good job!
7 years ago
ahhh u got me! toche'
7 years ago
asshole..
7 years ago
Its actually a space ship. Uss-goatse
7 years ago
* this comment has been transformed into a random joke *
How do you stop a dog from humping your leg?
Pick it up and suck its dick.
7 years ago
* this comment has been transformed into a random leper joke *
What did the leper say to the prostitute?
Keep the tip.
7 years ago
* this comment has been transformed into a random dead baby joke *
Whats the difference between a dead baby and a golden delicious apple?
You don't cum all over an apple before you eat it.
7 years ago
FUCKING a
7 years ago
what's your major malfunction dipshit?
7 years ago
exojizz has always been broken
7 years ago
I knew something was wrong when I saw that NSFW tag!
7 years ago
The universe pretty much covers everything... Shut up woman get on my horse.
7 years ago
Haha, haven't heard that song in a long time
7 years ago
I showed it to someone at work, no more than 3 or 4 days ago.
7 years ago
Well done.
7 years ago
Ass. The Final Frontier.
7 years ago
humanity at its best.
7 years ago
Uranus is at the bottom
7 years ago
* this comment has been transformed into a random joke *
How do you stop a dog from humping your leg?
Pick it up and suck its dick.
7 years ago
Scrolling down the pic there, I'm thinking of the THX intro:
http://www.youtube.com/watch?v=FWkJ86JqlPA
7 years ago
well played sir well played
7 years ago
*golf clap
7 years ago
HAHAHA!
7 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!