points: 21

Toronto Craigslist

featuredfail

by urkelbot

submitted September 22nd 2011

37 comments
what do you think? let everyone know!
Toronto Craigslist
tagged:
comments (37)
This just goes to show that all Canadians are stupid.
6 years ago
Hey at least were not hated by pretty much every country in the world lol. Remember without us you would be fucked. Fresh water and oil, you need us lol. So bend over!
6 years ago
By the way, were sending you more snow this year lol..
6 years ago
hahaha, this douche is a canuck. i hope hes french too
6 years ago
I hope he's got a terminal illness
6 years ago
I'm sure the feeling is mutual.
6 years ago
Watchou' got against french MOFO!!!!
6 years ago
I seen a jar of mustard pickles free for taking where I live on kijiji.
6 years ago
Do Americans have mustard pickles? Or even mainland Canada for that matter?
6 years ago
Youre not a french canadian, are you?
6 years ago
Hahaha, FUCK no. I'm from Newfoundland.
6 years ago
So, do you concider yourself a pickle smoocher?
6 years ago
Not unless there's mustard involved.
6 years ago
what the fuck is a mustard pickle?
6 years ago
It's a bunch of pickles cut into small pieces that are kinda sweet but still kinda pretty pickle like. Fucking amazing with Jigg's Dinner. Must be one of the only good thigs us Newfoundlander's can get.
6 years ago
you fucking newfies! :P
find us a cheap nice house out there and we will move there...
6 years ago
things*
6 years ago
we dont have any sort of crazy stuff like that in ontario...
6 years ago
Oh Jesus man, this whole place is ripe for the pickin'. Towns outside St. John's got mad deasl on the go. American's and the crowd buyin' up property with oil sands money is drivin' the prices up constantly though.
6 years ago
And Yak you and Deja is always welcome down to Newfoundland to enjoy a home cooked meal... along with Nacho Cheesies and Pineapple Crush (Which I don't think ye gets up there) for dessert. And grandmudder cook's a mean turkey btw.
6 years ago
fucking oil sands!!
6 years ago
what are nacho cheesies and pineapple crush?
6 years ago
ive never actually been to newfoundland but ive always wanted to go check it out.... i like the water and ocean.. thats one of the reasons i liked living in ireland cuz it was close to the ocean
6 years ago
Oil sands suck but America and the PC Government we got are funneling so much funds into it's ridiculous... If everything goes as it should I'll either be working in Alberta by Christmas or installing pipe for nickle refining at home, if the union ever calls me. And Nacho Cheesies are Cheetos that taste like a hybrid of doritoes and cheese cheetos and pine apple crush is pinnapple softdrink that is fucking delicious.
6 years ago
ohhhh like you mean like crush the brand? like grape crush? yea we dont have pineapple crush here ;P
6 years ago
Haha yeah that's it. My uncle lives in Scarborough and we send it to him every month.
6 years ago
Also most Newfies take the ocean for granted. it's the only reason we were ever settled in the first place. And on that note we need he seal hunt.
6 years ago
The*
6 years ago
Pineapple crush, wtf? Your mustard pickle description doesn't include mustard, sounds like reg homemade pickles.
6 years ago
Never even heard the words mustard and pickle uttered in the same phrase. I must now try these "mustard pickles" of which you speak.
6 years ago
ive had pineapple crush before, they must have it here or at least did not too long ago
6 years ago
i love surfing
6 years ago
Bitch, get on that surf board and hang ten of my shirts up!
6 years ago
fucking canadians
6 years ago
You said it this time, not me.
6 years ago
Hey, I have one of those!
6 years ago
please tell us that you dont keep your tongue wrinkle free on that.
6 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!