points: -7

I Like A Girl

Finally, a video I like.

sexy

by toolman961

submitted September 20th 2011

49 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (49)
I used to like it.
7 years ago
you would've liked it better with the sound down and naked porn stars kissing
7 years ago
hi tool - why such a stranger lately?
7 years ago
poss youre such a faggot...
7 years ago
Life's beating me up pretty good these days. Don't have any time.
7 years ago
: / Sorry to hear that toolman.
7 years ago
really... 2 minutes and 59 seconds of nothing interesting i hope someone returns that lost time to me
7 years ago
go easy on him, spn is cool
7 years ago
you can always up or downvote the videos.
7 years ago
well now i know, and knowing is half the battle
7 years ago
glad to see youre back spn
7 years ago
wtf are you his seeing eye dog dw???
7 years ago
lol
7 years ago
haha, no. i did recruit him from another website, though
7 years ago
faggotville.com?
7 years ago
he was sitting there wearing NY yankee shirt and his hat was sideways while smoking a bong and laughed at every hateful thing we said to him, so i told him to come here, sign up, and start commenting
7 years ago
yes u can have all the credit dw
7 years ago
jrob and kaychuk were ban happy, they wouldn't kicked him but i voted for him to stay
7 years ago
lies im the one who gave him a chance
7 years ago
so it was faggotville.com ;/
7 years ago
no, it was men-r-us.com
7 years ago
was that a selfdis?
7 years ago
Actually its a female cam whore site, the name is just misleading
7 years ago
*shemale
7 years ago
jones knows, he was there too
7 years ago
i got to see what dw looks like made all the bullshit worth it,andd the 10 seconds of anal dildoing didnt hurt
7 years ago
So he wasn't kidding about that whole getting on cam and fapping for you guys thing..
7 years ago
>.>
7 years ago
lmao, the way he said that it made it sound like i was the one doing the anal dildoing
7 years ago
jrob was the one threatening to fap on cam
7 years ago
wtf are you fags talking about
7 years ago
Also, laughing at jrob's statement that anal dildoing didn't hurt him.
7 years ago
should have refreshed :/
you missed a lot of action last night drums
7 years ago
drum you douche, you left just when shit got good. she got on cam to cheer sporty up, then alana joined in. assplay ensued
7 years ago
and none of you faggots have screen capture programs?

and also I went to bed around 3pm and was up at 11pm

then I went to work 3am this morning
7 years ago
gaysuk uploaded it,dont know if it got deleted
7 years ago
kaychuk submitted a screen capture. They were both clothed. It was downvoted to oblivion because it was a completely retarded submission
7 years ago
oh dont know if anybody capped any of the good parts
7 years ago
also why would it deleted? They advertised on a thread to go to a link. That's fair game.
7 years ago
they also gave permission...after he already posted it tho
7 years ago
the best part was OJ prancing around like a diva all pissy cause the cam whores were getting attention and not him
7 years ago
yup good shit
7 years ago
I got banned so I only saw him from a SS.
7 years ago
wtf lol i was not wearing a yankees shirt :( thats hurts my feelings
7 years ago
the hat was def yankees
7 years ago
that was all that hurt your feelings? and its not like i could tell that much from the tiny window nor was i paying all that much attention
7 years ago
lol
7 years ago
this sucks balls
7 years ago
agreed
7 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

recent comments