points: 22

BEASTMASTER -666

MUCHO WORTHY INDEED!

featuredfail

by DushanMandik

submitted September 20th 2011

82 comments
what do you think? let everyone know!
BEASTMASTER -666
tagged:
comments (82)
downvotes
7 years ago
What the fuck are you using, Windows 97?
7 years ago
3.1?
7 years ago
That there be Windows XP, in high performance mode, with every graphical nicety disabled. It's ok, he's only almost 3 years behind the times. It's not like Microsoft released the developer preview of Windows 8 this week or anything. Oh... Wait...
7 years ago
DRUMS DELETE THIS SHIT NOW!!!!
7 years ago
why?
7 years ago
just do it....I will reupload it!!!
7 years ago
it seems to be working fine tho whats wrong with it???
7 years ago
nah, thats fucked up...really fucked up...it's got my goddamn info on there and I asked it to be deleted..
7 years ago
technically it has my info on there as well but im ok with it
7 years ago
besides.. who cares about you... we are more concerned with cassie
7 years ago
werent you trying to get mycrotchbitch to upload some pics of RMAP without her consent the other day?
7 years ago
technically you uploaded this info yourself....
so... yea ;/
7 years ago
yeah, some 2 faced hypocritical shit like that candiass
7 years ago
well i say roll with it and upvote. i cant remember you posted something with +10
7 years ago
do you ever look at the featured column? seriously...
7 years ago
meh, all I can do is laff...
7 years ago
all of your points are invalid, sir
7 years ago
I hate you
7 years ago
hate is a very strong word
7 years ago
^good form, sir
7 years ago
hey poss........I'm going sober after tonight
7 years ago
Only telling you cuz I know you'll call me out If I'm not........I guess
7 years ago
idk
7 years ago
let's make a bet to see if he really does
7 years ago
well poss wants nothing to do with this. Bet with me dush?
7 years ago
real money, big money
7 years ago
i go sober after every night, poorzeke...up until the next night
7 years ago
its a never ending circle
7 years ago
I'll make a bet that zeke will disappear for a day or two and come back and not 'remember' any of this
7 years ago
no drum, I'm quitting drinking. You fat wet nurse.
7 years ago
no thanks, drums
7 years ago
"Learn how to make a screenshot" tab open at the top - that's all the information I need to know about you, Dush.
7 years ago
No but seriously. I looked all over trying to find personal info to use against you and found nothing.
7 years ago
cassie holbert eh................
7 years ago
HELLO NURSE!
7 years ago
CONSEQUENCES WILL NEVER BE THE SAME!!!!!!!!!!!!!!!!
7 years ago
I rather miss hellonurse.
7 years ago
Hey cassie if you see this make an account and tits
7 years ago
Barton?? hahahahhahahaa
7 years ago
She likes coldplay. Fuck her.
7 years ago
Windows 98?
7 years ago
What Bono said.
7 years ago
This. Is. Awesome.
7 years ago
learn to take a screen shot huh?
7 years ago
I'm fucking laughing my ass off over here
7 years ago
remember who you made the videos for drums?
7 years ago
Come on, Dush. You have to admit that's pretty funny.
7 years ago
hahahah learn how to make a screenshot :( thats pretty golden.
7 years ago
CLEARLY this needs to be featured AMIRITE??
7 years ago
I bumped it
7 years ago
well, wow...just read the fine print, so to speak
that's gold there, yup
7 years ago
dushan has finally found the recipe to get votes!!!!! GRATS BUDDY!
7 years ago
is that windows 98?
7 years ago
it's windows xp
7 years ago
what bono said
7 years ago
bookmarks: New Tab

* drumrave thinks dushan might be a comedic genius *
7 years ago
fill in me
7 years ago
no thanks, i'm good
7 years ago
so you know the + up there next to the tabs? That opens a new tab, he book marked a black page
7 years ago
blank*
7 years ago
which is redundant
7 years ago
That's it? What about "info" and all that up there^?
7 years ago
exactly it's the right amount of fail that makes this so awesome.
7 years ago
Lol Barton.....
7 years ago
I didn't know Camy had a brother
7 years ago
still hilarious!
7 years ago
yup
7 years ago
Haha.
Myspace.
Facebook.
Guide on how to screenshot.
New tab shortcut.
Windows Xp or worse.

.......
7 years ago
dush is one of the worst puter tards much has ever scene. at least he didn't as what a browser was
7 years ago
I think i see where you were going with that.
7 years ago
EPIC fail.
7 years ago
learn how to make a screenshot with your personal info on it....

* conky giggles *
7 years ago
*ask
7 years ago
Classic. Fucking classic
7 years ago
Just noticed the 'Triad-F Body Club' link, WTF?
* Barret lets his imagination run wild *
7 years ago
nicholas cage is a vampire!
7 years ago
thats how he stays looking so young
7 years ago
So is John Travolta..
7 years ago
OMG STILL SO SWEET
6 years ago
Barton.....hahahahaha
How the fuck did I miss this?
6 years ago
Last
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!