points: 10

OUCH

I know this is kinda tame for mucho but still it hurt pretty awesome.

featuredmuchoers gone wild

by conky

submitted August 7th 2011

133 comments
what do you think? let everyone know!
OUCH
tagged:
comments (133)
how does one do that to themselves? ... on purpose?
6 years ago
if youve ever been fishing its really not that hard at all to do something like that... especially if your hand slips
he was probably casting or someone else was and it grabbed his hand ;/
6 years ago
the worst one ive seen like that is someone with the hook right in their eye
6 years ago
Ouch to the eye.. it was actually my friend who did it.. but what happened is the hook was not in the fishes mouth very well and when the fish thrashed as he was grabbing for it this happened the fish spazzed out for about 5 seconds and then came off the hook and took off probably laughing its tall fin off.. i have another pic we had to go back shore and then trek for about 10 mins through the bush back to the cabin and search for a shitty old pair of wire cutters so we could cut the hooks and remove them one by one.. good times.
6 years ago
did you get a tetnis shot after?
6 years ago
i remember getting a barb through the side of my index finger under my fingernail. had to push it through then cut the barb. hooking your hand is probably the worst thing in fishing.
6 years ago
It was my friend i am not sure what he did hes a paramedic so i am sure he did what was necessary.. we did learn its a good idea to carry wire cutters though. Barbs are a bitch especially with two hooks both going different ways.
6 years ago
As bad as this is, the worst thing in fishing is getting finned by a catfish. The fins are poisonous, so not only does it hurt like holy hell, it actually takes a minute or two for the poison to take effect, so you have time to think about it before it starts hurting.
6 years ago
Im pretty sure the worst thing in fishing would be getting eaten by a shark.
6 years ago
last time i saw a guy with a treble hook in the hand he brought his dog with him. the dog went to attack the fish and somehow the guy wound up with it in his hand. i sold him a wire cutter (aka diagonal/nippy cutter)
6 years ago
ba haha how nice of you. how much you sell it to him for? you good Samaritan.
6 years ago
This is one of the reasons that I don't fish. That, and fishing sucks. The only thing that makes it tolerable is a bottle of whiskey and a 6 pack.
6 years ago
Its fun sometimes i was once reeling in a fish and a bigger fish bit him him in half.. wish i got that on film.
6 years ago
Maybe it's because all we had to fish for were bluegills and, if you were very lucky, the occasional small bass. Doesn't make for much excitement watching the bobber.
6 years ago
go sharking.
6 years ago
Heh, I remember fishing for bluegills in Iowa as a kid.
6 years ago
wheni was about 8 or 9 i had a kid reach back when casting while i was randomly walking at a park and the fucker snagged the back of my head just above the hairline. it pierced straight through and had to be cut out. i can still remember the fucking people in the waiting room liking at me weird since i had a bright green feather piercing on my head
6 years ago
were they licking at you weird or looking at you weird not sure where you were going with that haha.. did you grab his ROD and beat him with it..
6 years ago
Nothing another beer won't cure.
6 years ago
yeah we had plenty..
6 years ago
just cut of the line.
6 years ago
I wish I would have gotten a picture of when I hooked my thumb, when I was like 8. My brother had caught a bass and he didn't like grabbing hold of the fish. But I did and I grabbed the fish and didn't realize he had a treble hook on the line also. Needless to say the fish flailed and the treble hook went right through my thumb, about a quarter to half inch deep.

The worst part was the fish was still on the line and still flailing and it's jerking the hook around in my thumb. After like a minute of this my brother finally cuts the line and gets me free from the fish. My dad cut the barb off and pulled it out.
6 years ago
yah right...you were the fuckin bait!
6 years ago
i just wanna say to all of you fishermen in here:

COOL STORY BRO!!!
6 years ago
right back at 'cha, buddy!
6 years ago
You need to take your mind off of things. Maybe you should try fishing. And take a camera just in case.
6 years ago
And stfu.
6 years ago
i miss seagal and hank
6 years ago
grow up dude they aint coming back
6 years ago
i hate you!
6 years ago
i'd comfort you but that wont help you get over it... you just need to man up
6 years ago
hey can someone find the link to eintards pic for me...i cant find it
6 years ago
i'll get over it when i feel like it
6 years ago
anybody?
6 years ago
if your question made sense i would at least pretend to help you
6 years ago
im trying to find einredterb,s user pic he ssubbed like 6 months back,
6 years ago
i didn't know he subbed a user pic, did you look in muchoers gone wild?
6 years ago
yeah i couldnt find it
6 years ago
i baited him into subbing a pic like a month after i joined
he looks like ed norton in american history x
6 years ago
i did not look for it and do not remember that. why the fuck did it get downvoted? i swear sometimes you people are complete fucking morons on this site
6 years ago
thx zekeypoo
6 years ago
no sign=fake
6 years ago
eat a dick cryass you bucktooth faggot
6 years ago
lol , he's always hard for you
6 years ago
yup,i wonder since he says that pic is not him if im allowed to link it every time he stfu's me
6 years ago
he only sftus the people that make him cry
6 years ago
He's been very distant from me lately. I don't know what I did wrong.
6 years ago
would that be banworthy linking that pick?...cause he says it isnt him
6 years ago
sub it anyway, who gives a fuck if he cries about it or not
6 years ago
don't do it jrob
6 years ago
seriously, please don't
6 years ago
this aint no place for crybabies. that right DW ?
6 years ago
real men cry, but they dont whine
6 years ago
thats so true
6 years ago
can i have that comforting hug now?
6 years ago
yeah , you get a man hug
6 years ago
well, yak found his facebook and asked cryax if it was him in chat. I went there, and found the pic in my history. That's how you people got it. One of the basic rules of mucho is don't post shit of other people. It's only common decency. I unfortunately have made myself a part of it. Don't post it jrob.
6 years ago
is common decency one of the rare Mucho rules ?..... pansy ass place this is
6 years ago
fuck off fries
6 years ago
i wont shitass,i wasnt gonna post it just link it,but i wont
6 years ago
conky's gonna be surprised when he logs on and sees this in the most discussed list
6 years ago
id join facebook just to become cryass' friend on there
6 years ago
I never friend requested him. I should go do that.....
6 years ago
yes, you should
6 years ago
this places confuses me now .why would it bother anyone if its not them ? we post plenty of other peoples shit
6 years ago
thats the point i was trying to make since he deny's its him it should be ok
6 years ago
LOL wtf....this was my second ever post i believe....
6 years ago
every pic on this site is somebody, so if its not him who cares it's just some random guy...
6 years ago
like the random fatguy for example
6 years ago
yeah speaking of which i found another pic of that fat fuck check your email. imagine if one day we found out he was a member of mucho..
6 years ago
my mind would be officially blown
6 years ago
lol @ -----------------------------------------------------^
6 years ago

cryax
i never wore a red shirt dude, dont even own one .
41 minutes agoreport spam | like | stfu
^i think thats him saying its not him anybody agree?
6 years ago
yep, not him. post away
6 years ago
im working on my first shop,i think ill use him in my debut
6 years ago
damn you guys are making me the most famous person on mucho here, i dont know if i should feel honored or ashamed . im getting kinda sick of all the attention to be honest
6 years ago
how do you think that faggot singer feels?
6 years ago
what does the singer look like ? ill tell you if you have my brothers facebook or mines .
6 years ago
jrob you bitch why did you downvote this...
6 years ago
he looks kinda like you but less of a faggot..
6 years ago
oh nice one internet tough guy
6 years ago
@cryax you say you're sick of the attention yet you stfu everyone all day so that makes no sense
@conky no sign=fake
6 years ago
lol , your the only person i stfu , every other person i stfu is sparatic . ive only been stfu lately, cause you flip out when i do it, its funny.
6 years ago
dude you stfu everybody you stupid faggot
6 years ago
no i dont, i can name all the people i stfu yesterday , and stop whining you sound like a baby
6 years ago
cryass will soon be the new jreese
6 years ago
how about instead of stfu'ing people,make a comment telling them why you think they should stfu
6 years ago
then why even have the stfu button here, go and complain to yak about it then if it makes you so butthurt
6 years ago
it is there for a reason but if you overuse it it loses all meaning
6 years ago
still crying i see. but i do agree with you, your the only person i stfued today really . and look how mad it got you ? look at how many comments we generated , because you flipped out . its funny really
6 years ago
dude im not mad at all,im just trying to figure out your motivations and i think ive broke it down
you didnt get enough attention as a kid so you try and get that attention by hitting the stfu button
6 years ago
hmm, well your wrong , ive had plenty of attention as a kid . not in a bad way either . i just like fucking with people is what it comes down to . its like prank calling someone who flips out versus someone who just hangs up . but if it makes you so butthurt then i wont do it anymore
6 years ago
@ jrob it was my friend this happened to before i ever joined mucho... from now on i ll just carry a sharpie and sign ms on everything remotely interesting...
6 years ago
and that whole attention starved as a kid thing, please come up with some better material than that.
6 years ago
@conky i know i do
@cryax plz dont stop,it makes me feel special
6 years ago
Jrob you should pick on someone your own size... cryass looks likes he's about 13 years old...
6 years ago
and what do you look like conky ?
6 years ago
pretty fucking weird to be honest...
6 years ago
and i would love to look like a 13 year old. it would be great. 25 years old. looking like a 13 year old would be kinda cool
6 years ago
You mean you love looking like a 13 year old then... Honestly is that you or not..
6 years ago
yea its me okay you got me ! you happy now
* cryax throws confetti *
6 years ago
even if it was me, i wouldent tell you, you guys all know the golden rule of mucho. no sign= fake
6 years ago
you kind of just did, so if someone were to sub the pic to mucho you would not give permission is that correct..
6 years ago
tell ya what cryass you sub a pic with a sign, and i will too
6 years ago
conky, you and jrob try to hard , thats all i got to say
6 years ago
i dont believe you will. and i would like dwhill to submit a pic too . god knows he wont
6 years ago
im not trying anything just thought it'd be fun..
6 years ago
my number one concern is with dwhill submitting a pic, your kinda my second concern. but dwhill seems really afraid of subbing a pic
6 years ago
yeah bock bock lol

* conky dances around like a chicken... *
6 years ago
do it cryax! squash the rumor
6 years ago
Ouch he pushed the stfu on me...
6 years ago
lol !!!! conky
6 years ago
ill just keep the rumor alive till im satisfied about dwhill subbing a pic
6 years ago
ive seen dw hes a fucking dreamboat
6 years ago
i would like to see conky though :(
6 years ago
well i havent soo.and plus what fun is it when i do submit a pic and i just crush all your guys expectations of how i would look ? this is fun. and a little flattering, how badly you guys want to see me
6 years ago
i just wanna know if the pic i have is you or not
6 years ago
cryass is so stupid even a rock could troll him
6 years ago
it is.. You can tell by the smug look on his face and his triangle shape of a mouth.
6 years ago
Yeah what xzekiel said
6 years ago
?
6 years ago
hes getting more like box every day
6 years ago
Dutch ?
6 years ago
Ohw no ... :(
6 years ago
no, crazy
6 years ago
Youd have to cut the hook off with a pair of pliers, pust the barb the rest of the way through and then get a tetanus shot.
6 years ago
ive had to do that to myself, my dad, and a cat before. its not fun at all
6 years ago
minus the tetanus shot cause those are for pussies
6 years ago
Ass is the best place for a tetanus shot
6 years ago
fries knows thats the best place for a meat injection
6 years ago
Stupid fish hook.
6 years ago
lol
6 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!