points: 16

Is that a hippo?

How is this even possible?

featuredgross

by Alec13

submitted August 4th 2011

61 comments
what do you think? let everyone know!
Is that a hippo?
tagged:
comments (61)
that is a very good question.
6 years ago
Shut your faggot mouth.
6 years ago
put your faggot mouth around my faggot ass.
6 years ago
only funny people can be self deprecating... you just sound faggy
6 years ago
only funny people can criticize the unfunny. you're running a close second to the biggest fag around here.
6 years ago
If there was an official Team Fag, he'd do his best to win.
6 years ago
I'd vote for Alec
6 years ago
well uh, that's just like, your opinion man..
6 years ago
Big Lebowski?
6 years ago
no..
6 years ago
Wait. I want to see what Alec thinks he's quoting.
6 years ago
ha.
6 years ago
you wouldn't know it.
6 years ago
and Alec wins the "Hipster of the night" award
6 years ago
lol
6 years ago
back at ya alec
6 years ago
you're a tremendous faggot Alex.
6 years ago
I say Alex because Alec is just the name of an American teenager who wishes he grew up in Germany.
6 years ago
i don't get the reference.
6 years ago
fuck off.
6 years ago
okie dokie.. well i'm off to bed.. gnite y'all
6 years ago
Goddammit.. Why the fuck aren't you perma-banned still? :/
6 years ago
Probably something to do with the re-launch. Besides, I was do to be unbanned within 5 years. Nothing permanent about that my dear.
6 years ago
due*
6 years ago
Bono is more interesting than quite a few other members.
6 years ago
no.

no he's not.

neither is alec.

those fags really deserve each other, we should leave 'em to themselves...
6 years ago
You got your opinion and I got mine.
6 years ago
you always had a soft spot for him, i dunno why though.
to be perfectly honest, it's a lil' creepy...
6 years ago
He seems all right to me. Creepy schmeepy.
6 years ago
I'd say they are human teeth.
6 years ago
seems that way to me
6 years ago
whats the rest.
6 years ago
Other stuff.
6 years ago
Is that a Colonial Viper it's wrapped around?
6 years ago
i seriously want to see some serious guesses. One half is definitely a human jaw... but the stretchy part is mystifying.
6 years ago
wtf am i even looking at here?
6 years ago
It's my grandma's famous Nigger Taffy.
6 years ago
You grandma is a sick fuck!
6 years ago
Your
6 years ago
*
6 years ago
Your*
6 years ago
GOD YOU FAIL SO FUCKING HARD
6 years ago
I... Yeah. :(
6 years ago
Missile launch rail went through some dudes head... only way I can figure it is on an aircraft carrier which would be the only time aircraft are moving fast enough and close enough to people. You can see the cord from his headset in the leading edge.
6 years ago
nigger?
6 years ago
MS IS BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE YOU YAK!
6 years ago
send in the fags
6 years ago
those whacky, tacky fags
6 years ago
It's definitely a human head impaled on a jet.

http://www.bestgore.com/beheading/extreme-workplace-head-impalement/
6 years ago
yak, will we get clickable links anytime soon or do i have to install linkification again?
6 years ago
btw, even if we had clickable links you could shove that one up your ass, failmeister!
6 years ago
there wont be clickable external links ever
ive thought about it and its way too exploitable
6 years ago
id rather have no clickable links than the possibility that a user gets malware or exploited because they clicked a link from our site
6 years ago
test

www.disney.com

6 years ago
fair enough yak, i see your point.

btw linkification doesn't work with firefox 5 but theres a thingie called text-link which works just as well.
6 years ago
* yak care level falling rapidly! *
6 years ago
* Steven_Seagull tries this shit out as well *
6 years ago
oh you ass!!
6 years ago
yet another 'pro' perk :P
6 years ago
when will all the "pro" shit be available to us anyways?

oh, btw, gif thumbnails still look like shit...
6 years ago
when im done making it and am happy with it
and theres nothing that can be done about animated gifs
6 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!