points: 10

Kitten vs 2 INSANELY SCARY THINGS

DUN DUN DUNNN!!!!!

featuredcute

by yak

submitted July 25th 2011

62 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (62)
Claude, what the fucks a matter wit your kid?

If only the would stay that way, they might just be tolerable.
6 years ago
true
6 years ago
cats are the douchebags of the animal kingdom
6 years ago
whats wrong with cats?
cats are nice ;/
6 years ago
subject change - just curious: whatever happen to that Uncleslap dude?
6 years ago
not sure... im sure he is still around.. last time he was talking in chat all he kept talking about was minecraft over and over and over
6 years ago
i felt bad for dissing him, just cause he was a noob :(
6 years ago
Sensible people would hope he is in jail.
6 years ago
was he one of those dirty salvia hoodlums then?
6 years ago
I dunno possum.
6 years ago
uncleslap? highly doubtful hes in jail.. hes pretty straight edged..
6 years ago
i am sure drum would know.. him and drum were bff's
6 years ago
okay - i know not all up to speed on internet lingo, but...does BFF really mean Butt Fucking Friends?
6 years ago
best friends forever...
6 years ago
thats not internet lingo at all!
6 years ago
what lingo then?
6 years ago
like... 5 year old kid lingo
6 years ago
five year old kids are butt fucking friends?

or is that just in sodak?
6 years ago
im not sure how to answer that :(
6 years ago
^hater
6 years ago
i just keep hitting 'random' and seeing shit i dont remember at all...
6 years ago
^my life story in one line
6 years ago
its funny cuz its true :(
6 years ago
yup yup
6 years ago
its all about the music for some videos...
6 years ago
the funniest thing is that even your avatar above it fits the mood so well.
6 years ago
Yak, you're such a cat lady. :/
6 years ago
MEOW
6 years ago
you forgot the "crazy" in crazy cat lady
6 years ago
Doesn't need to be stated; already known by all the land.
6 years ago
good point, TB
6 years ago
:(
6 years ago
you know i'm quite sensitive right?
6 years ago
teekles yaks feetsies!

(no homo)
6 years ago
some times i wish we could see what these crazy furry bastards were thinking when they act like this
6 years ago
Have you tried Salvia yet?
6 years ago
i prefer to stay in control of myself and fuck things up on my own
6 years ago
Good man
6 years ago
something tells me tool has recently tried salvia....he keeps bringing it up
6 years ago
I've got it growing on the side of my house. It's sure is a pretty flower. Haven't had the urge to try it though.
6 years ago
ewps.
6 years ago
now what?
6 years ago
ohi just broke the site for a few minutes doing something... :P
6 years ago
i think i heard this same story last summer /P
6 years ago
that wasnt me :(
6 years ago
Nice deflection.
6 years ago
lmao, poss
6 years ago
stupid fucking apples
6 years ago
ha
1 year ago
okay - gotta get up in 7 hours, so i'm off

1 year ago
still glad yak hasnt pulled the plug yet
1 year ago
Quick fuckin' talking about it for fucks sake.... jesus.
1 year ago
Yes he was quick talking,nix.
1 year ago
Slow down with that talking in future, ya stupid bollocks.
1 year ago
Or else what?
1 year ago
That was aimed at poss, why are you getting all spazzy?
1 year ago
I felt threatened....
1 year ago
He tried crank for the first time tonight
1 year ago
I wouldn't threaten you, nix, Whunu on the other hard, i would probably stab with a screwdriver 4 times.
1 year ago
Always with the screwdriver, are you IRA type that broke?
1 year ago
I'm surprised, this vid doesn't have a mucho Sucko watermark
1 year ago
re-lol
1 year ago
recover password