points: -1

Salmon Beaver

NSFW

I wanna taste it

featuredporn

by dwhill05

submitted June 5th 2010

38 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyhobohunter44
not muchoworthysmerf
comments (38)
Do you know how many dick comments you're going to get from your description Sporty? Maybe I just helped you out.
8 years ago
what?
8 years ago
wut?
8 years ago
Think someone was drunk last night maybe?
8 years ago
I tried.
8 years ago
You know with all the assholes here, someone was going to say, you wanna taste his dick, and you know they would.
8 years ago
Did you get your newsletter today yet?
8 years ago
haha...just got it. That is effin sweet!
8 years ago
But I think you need to look up at who posted this video. It wasn't sporty ;)
8 years ago
dw likes that sporty has been talking in third person the last few days
8 years ago
Yeah...wtf is up with that nob head?
8 years ago
not sure, dw should ask him next time they talk
8 years ago
you copycats should bow before tyrones nutsack, cheap impostors!
8 years ago
wtf are you on about you loopy-ass bird?
8 years ago
well, bbbt started the whole third person thingie...
8 years ago
i thought bob dole started it?
8 years ago
Fugs doesn't think he did.
8 years ago
well dw doesn't give a flying fuck who started it
8 years ago
She does have a nice shapely ass for a small Asian woman.
8 years ago
-Morph- is so jealous right now.
A white man with a bigger cock fucking an Asian slut.
I know he's feeling some envey.
8 years ago
i didnt know you knew how big my dick was to compare. also youre gay for mentioning it.. and i might be abit drunk
8 years ago
VicSin told me.
8 years ago
i'm not sure who got whammied there...
8 years ago
the reader
8 years ago
wow 3 comments within 30 minutes? Cool story bro...
Girl= Tia Ling
8 years ago
fial
8 years ago
how is that pronounced? i suck at shit like that but the best i can get is fy-all or file
8 years ago
Phail
8 years ago
probably not...
8 years ago
it's 'fy-ale' i think.
8 years ago
that works
8 years ago
Less talky more fucky
8 years ago
Girl on Girl INTERVIEW; YEAH!
8 years ago
this chink is NOT hot
8 years ago
moron
8 years ago
more like fag
8 years ago
i'd straighten her eyes the hell out
8 years ago
Yes Yes Y'all=)!!!
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

recent comments