points: 3

Driving in Baghdad

It's not much different than driving in Syracuse, to be honest. I just wish I had guys with automatic weapons riding with me.

featuredvehicles

by Mako

submitted April 7th 2010

46 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyMako
teamfortress21
not muchoworthy
comments (46)
im pretty sure those are PMC trucks... but yea i hear its like this all the time because insurgents can tell who they are easily...
8 years ago
pretty much the only upside of using mercs is the public really shouldnt give a shit when they get killed
8 years ago
meh... because we assume theyre all assholes...

i just think theyre better soldiers... that tend to randomly gun down civilians every now and then...
8 years ago
good song
8 years ago
i concur, whats it called
8 years ago
Thunderstruck
8 years ago
you must be an virgin if you don't know this song
8 years ago
sprung monkey did a kick ass cover if this about 10 years ago but nothing compares to the original or the awesomeness of ac/dc
8 years ago
goooooood night dw
8 years ago
good morning zeke ?
8 years ago
salutations
8 years ago
au revoir
8 years ago
i'm still kickin
8 years ago
carry on then
8 years ago
ok, it was good up until guns and roses started playing. I refuse to listen to those whiny bitches.
8 years ago
How dare you sir? How dare you!?
8 years ago
i like paradise city though, but not much else of theirs
8 years ago
I'd like to curb-stomp axel rose...fuck him and the horse he rode in on!
8 years ago
did he piss in your cereal this morning or what?
8 years ago
No sorry...I'm just hung over at work this morning! Maybe curb-stomping is bit extreme, but I still don't care for him very much.
8 years ago
haha, sucks to be you. i'm bout to be off to spend the weekend outside. enjoy work!
8 years ago
He's a cunt and no mistake
8 years ago
DW that is...not axl rose
8 years ago
He's soooo cool.
8 years ago
Sarcasm.....they're both cunts
8 years ago
hahaha
8 years ago
What is this "outside" you speak of dw?
8 years ago
It's called at home in front of the computer.
8 years ago
yeah fuck both those cunts! ...wait a minute, hey!
8 years ago
haha, you assholes. there are these magic portals in your house called doors and they lead to the 'outside'. ya know, grass, trees, water, sun. a new species called 'woman' can be found in this outside world as well. you might wanna check into those once you get used to the brightness and dirtiness of 'outside'
8 years ago
besides my kids will tear the house apart if i don't get them outside. we got parks, playgrounds, woods, camping, fishing, farms, cowshit. lots of fun things to explore in the great outdoors. enjoy your concert prison suckers! *hits the road*
8 years ago
*concrete prisons, fucking shit...
8 years ago
Ha ha ha ha
8 years ago
I too use these magical portals and once I'm over my hangover I will use one to meet up with a woman of my acquaintance when we go out for a meal later.
8 years ago
Have fun in fantasy land dw!

*waves and mumbles something about dw stepping in cow shit*
8 years ago
cowshit successfully avoided
8 years ago
no stop signs, speed limits, nobody's gonna slow me down
8 years ago
pussies... theyre pissing theyr pants theyre so scared
8 years ago
lol american's are such assholes.
8 years ago
trying to get to Mcdonalds before they stop serving breakfast!
8 years ago
breakfast burritos rock
8 years ago
PSD for tha win.




Explosion @ 8:00 btw
8 years ago
Black Water thugs crusing and terrorizing the local population.
8 years ago
Id kill for a Blackwater job... literally.
8 years ago
$700 a day bud...
8 years ago
Yeah... the whole having served requirement isnt gonna happen, I just want them to give me a job.
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!