points: 4

Boo-Yah

that's what eating MENNA's does

featuredgross

by chrisxmassacre

submitted January 19th 2010

48 comments
what do you think? let everyone know!
Boo-Yah
tagged:
votes:
muchoworthytribal49
Bono
tr_willk
jrob2020
not muchoworthy
comments (48)
that's not real feces....it's chocolate cake or something.
8 years ago
Are you sure enough to take a bite of it?
8 years ago
put that away before hanks wife sees it & tries to blow it
8 years ago
Haha, why don't you cry some more about me following you?
8 years ago
stop following me!
8 years ago
nigger
8 years ago
i get the feeling DirtySteve is jealous of Hanks wife
8 years ago
He wants to suck the chinasty.
8 years ago
Fuck MuchoSucko. I posted a pic of me with a sharpie up my ass and it never got posted. Fuck this place. Fuck it all to hell I want attention goddammittt.
8 years ago
No one here or elsewhere gives a fuck about you.
8 years ago
With 0 submissions prior to the "sharpy up my ass" pic, i don't think you deserve attention...
8 years ago
I post a fanart picture and it never got posted, this sucks ass!
8 years ago
lol @ plants
8 years ago
My last last 4 submissions were never posted and I'm not crying. Yet.
8 years ago
Attention in the form of an internet gangbang?
8 years ago
I posted pics of your mom, and all I got was a subpoena... wtf!
8 years ago
Hahahah coming here for attention is really a bad idea... if you want attention go somewhere public and shoot yourself in the nuts 2 or 3 times, then you will have attention. you fucking douche
8 years ago
All my stuff gets posted.
8 years ago
Suck it, fags.
8 years ago
You bet it does, Oranje. I'm too lazy to get the link of your retard skank picture.
8 years ago
Just wait for cheeky, the fat Cov bastard has it as a favourite, im sure.
8 years ago
haha I need to do that too.
8 years ago
Shit
8 years ago
As I'm in a good mood, I'll save cheeky the effort...

http://www.muchosucko.com/show/hot_piece_of_ass-37520/tag/oranjeboom
8 years ago
fuck you jackumms!!!!!!
8 years ago
OMG thanks fugs
8 years ago
Nice pinch.
8 years ago
no TP needy
8 years ago
After passing that, I bet you could do goatse too.
8 years ago
I'd guess its about 14 courics. Nice.
8 years ago
bono's gonna be pissed.
8 years ago
naw. his singing and band sound like 147 courics.
8 years ago
You got it on the the seat... That's gross.
8 years ago
It's Chet.
8 years ago
Nothing is going to change the fact that you're holding a piece of shit.
8 years ago
That's never going to flush.
8 years ago
Throw it at a cop.
8 years ago
Steve will gnaw it into flushable pieces.
8 years ago
he pwnd you up there, you better shut it eh? little fat man
8 years ago
Damnit....I thought/prayed you overdosed you junky piece of shit. : /
8 years ago
Jesus, it's like a fucking pringle tube! I love shitting, that must have been very satisfying.
8 years ago
13 courics
8 years ago
why on earth would anybody handle that without gloves
8 years ago
Sheer pride of accomplishment..
8 years ago
I was really sick about 5 years ago. And after about a week, I shit something like that. It ripped my chode nearly to my balls. That was the most excruciating thing I believe I ever suffered. My ass still bleeds when a turd is a little to big for my tiny asshole.
8 years ago
what did spock find in the toilet?



the captains log.

gaaarrrrrrgh
8 years ago
what the fuck is MENNA's ??!?!
8 years ago
'Poo-Yah' would have been a better title
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!