points: 2

Fuck You All

Have fun with this.

featuredmuchoers gone wild

by LucesDarkness

submitted December 19th 2009

75 comments
what do you think? let everyone know!
Fuck You All
tagged:
votes:
muchoworthypossum
jrob2020
Barret
not muchoworthycheekycov
frylocksoprano
comments (75)
Holy sheep shit...that hat almost matches whatever that is on the wall behind you
8 years ago
And wtf is that in your mouth...a feminine napkin?
8 years ago
the hat actually reminded me of that dude from pirates of the caribegayagain...
8 years ago
Sporty, It is. I found it in your garbage.
8 years ago
Looking for food?
8 years ago
lol
8 years ago
You look a lot like the dude who does Zero Punctuation.
8 years ago
Holy shit! I've never seen him before, but I kinda do. It's a little creepy.
8 years ago
This was my first thought as well
8 years ago
yatzee
8 years ago
why are you looking at your finger?
8 years ago
*stink finger
8 years ago
*stinks like your ass
8 years ago
does not surprise me at all
8 years ago
Possibly the gayest hat ever.
8 years ago
looks like he got into avril liveens wardrobe
8 years ago
i was just about to say i need a hat like that
8 years ago
so, exactly how bald ARE you, luces?
(no one with actual hair would wear that thing)
8 years ago
Honestly, I'm not really sure. I might possibly have a start of a "monkey butt" in the back, but no hint of baldness from the front.
8 years ago
so, WHY the gayhat?
8 years ago
Maybe it's a local thing, but I've never seen anyone gay wear a fedora at all.
8 years ago
small fedora wal mart brand?
8 years ago
just cause they dont want to fuck your ugly ass doesnt mean they arent gay
8 years ago
Were do you even buy one of those?
8 years ago
Marshall's
8 years ago
Nope. Hot Topic. It's hip.
8 years ago
Nope. It's gay and so is he and so are you.
8 years ago
i like the lid
8 years ago
You're really into that hat, huh?
8 years ago
You have a chipped tooth.
8 years ago
No, it's just all fucked-up and sideways. You'd swear I was British.
8 years ago
time to stop posting on your own sub now, luces...if we're going to "have fun with this" - let us :)
8 years ago
Poss, you have the sexiest FUPA I've ever seen. Can I fuck it?
8 years ago
what ever happened to flaming bitcho instead of whunu???
8 years ago
stfu invalid
8 years ago
invalid, go back to blowing your dad.
8 years ago
hahaha
8 years ago
Bicho's gone back on stage...Sancho is waiting
8 years ago
That's invalid?
8 years ago
fuck off invalid you gonk
8 years ago
I bet cheekycock has a chipped tooth, from sucking donkey cocks at a mexican glory hole.
8 years ago
You seem to have him confused with yourself.
8 years ago
Aftall, bicho, it's well known that you have a monopoly on donkey sucking around here
8 years ago
Smerf you are well known for fucking your favorite pet orangutang..ginger fuck..
8 years ago
Bicho you are well known for fucking your favourite donkey. You fucking mexican wet back shit stabbing fucknut.
8 years ago
Cunt
8 years ago
Knobjockey
8 years ago
Bean eating, cum guzzling cock knocker
8 years ago
Bicho is a beaner?!? Motherfucker, cut my grass!
8 years ago
Fuck u honkey.
8 years ago
this photo is lacking in color saturation
8 years ago
^Racist
8 years ago
all the color has been donated to his yellow teeth
8 years ago
All the fail has been donated to your reply.
8 years ago
hahaha!
8 years ago
i'd fuck it
8 years ago
You sir, appear to have stolen my glasses.
8 years ago
ahahahaha...four eyes
8 years ago
Four eyes ... damn that was mean
8 years ago
sendsmorecops its not a bad thing. buys some new ones cause they are shit.
8 years ago
Another one with the balls to finally show himself. I just wish you were female though so that I could have seen some tits.
8 years ago
did you ever get your tits out ?
8 years ago
cos i'm sure i would have remembered if you had
8 years ago
I'll still show you my tits if you want, Tool.
8 years ago
Thats fuckin gross.
8 years ago
I'll pass.
8 years ago
Who ?
8 years ago
Lucy Darkcrotch, aka yet another loser with more balls than Clod.
8 years ago
You have very neat handwriting.
8 years ago
He also has some very fat fingers.
8 years ago
i always thought you are a fat goth chick
turns out you are
8 years ago
You look like I don't like you.
8 years ago
haha
8 years ago
Well this certainly was one of the lamest user photo threads I've ever seen.
8 years ago
Come come now, Clod said we must all be pleasant.
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!