points: 0

New Moon in a Minute

Who's actually seen this shit? Seriously if you have you suck.

featured

by yak

submitted December 1st 2009

52 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (52)
I don't get why tweens are so emotional these days.
8 years ago
Our little drums is growing up.
8 years ago
lol ... whens he going to shed some of that puppy fat then ?
8 years ago
Drums is ripped. I've seen him in person.
8 years ago
Prison?
8 years ago
hahahah
8 years ago
omg lassie didnt see that cumming
8 years ago
that was fucking awesome. i feel a tiny bit better that i subjected myself to that movie otherwise this would have made no sense at all and would have been a waste of time to watch
8 years ago
I still lol when I remember that you watched it .. Haha
8 years ago
hahahHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



ha
8 years ago
I must admit, I did too but only so I could have the right to hate this shit. Did not pay. This is no exaggeration, but there's no way to convey how gay it truly was.
8 years ago
I HAD TO! Dragged to the cinema by the bitch girlfriend, AND IT WAS SHITE!
8 years ago
you two can die and i had my reasons for going as well. this video is still genius, i remember describing the movie nearly exactly like this in chat right after seeing it
8 years ago
deedubs.. what possible reason did you have to go and see this catastrophe? :/
8 years ago
its a long story TB but the bottom line is I'm just too nice of a guy sometimes
8 years ago
Softass.
8 years ago
fuck you all!!

*runs away sobbing*
8 years ago
tee hee!
8 years ago
Aw ):
8 years ago
Independant film makers like me suck.
8 years ago
haha
8 years ago
id download it and watch it just to see what the big dealis but i would NEVER PAY to see it in any capacity
8 years ago
Come on man,I thought you were better than that?Twilight?REally?for shame
8 years ago
didn't you die?
8 years ago
It's so bad it's funny.
8 years ago
or so bad it's painful. pain can be funny, but usually when it's someone else's pain
8 years ago
lol^
8 years ago
For some reason, I am 100% sure this is an accurate recap of the film.
8 years ago
That is exactly how I feel.
8 years ago
this whole twilight shit reminds me of inuyasha
8 years ago
how are those two even remotely related?
8 years ago
they both have at least one I and H in the title.
8 years ago
in both shows there's some dumb bitch crying over one dude the entire series
8 years ago
so... you haven't seen either one then?
8 years ago
Wait wait....you are ripping on twilight...yet you are still posting pics and vids of THIS SHIT!? Lame.com
8 years ago
typicalsucksfriesballs.com
8 years ago
OOOOH, TOUCHY
8 years ago
Jack!! I'm subscribed to him on youtube, most of my favorited video's are from his channel!! What in the world is he doing on this site?
8 years ago
Cool story bro.
8 years ago
lol
8 years ago
Twilight has single handedly turned the whole vampire thing gay. I'd love to break into a cinema and swap all the New Moon reels for Near Dark.
8 years ago
Nah I dunno about that, I've been watching True Blood and that's good
8 years ago
I was told that New Moon was a film about a cute teen girl trying to decide between necrophilia and bestiality. Sparked my interest for a couple of minutes at least.
8 years ago
Epic win lol :D
8 years ago
everything blows cept me... i am ace
8 years ago
*deluded
8 years ago
I think this movie is supposed to appeal to teenage girls.
8 years ago
So biff, how many times have you seen it?
8 years ago
0:34....mildly funny. The rest...not so much.
8 years ago
All of it: damn hilarious because it's ripping on Twilight
8 years ago
agreed, its great but only because i know exactly how shitty the film actually was
8 years ago
A friend of mine described it as "It made the first one look like Citizen Kane in comparison." Her purpose for seeing was the get drunk and heckle the movie, all the way through.
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

recent comments