points: 1

Smell Check

I wonder if she was planning on stinkpalming someone.

featured

by Mako

submitted October 5th 2009

44 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (44)
smells good taste even better.
8 years ago
could someone please tell me the name of the song?
8 years ago
Are you planning next fridays gay party?
8 years ago
wha-what? gay party on friday?
man, no one ever tells me anything!
i bet you got your invite weeks ago.
can i be your +1 maybe?
8 years ago
got you out of the closet there.
8 years ago
go you! here's a little treat for you, cuz' i'm so thankful you ended my sexual uncertainty:

http://tinyurl.com/y9yuc3o

enjoy, fap away!
8 years ago
i'm sorry, please, nobody click on that link, mkay?
8 years ago
afetr falling for it 3 times i'm onto you now
8 years ago
falling for what? when? and i'm dead serious, don't click it. you can't unsee those things!
8 years ago
too late seagal! i looked, and my eyes melted. now i have to have stephen hawking read mucho to me as I silently cry without tears.
8 years ago
uuaarrgghhhh!!
8 years ago
no means no!
8 years ago
but..if somebody repeats no a lot of times you just got to check it out..
8 years ago
kinda why i say "no" all the time.

IT'S A TRAP!
8 years ago
yeah. knew it. but still couldn't resist.
8 years ago
is it anything like nobrain.dk?
8 years ago
did you just call dik brainless?
8 years ago
i think its some kind of noob rubbish..
8 years ago
Oh, dik is not gonna be happy, he might hurt you.
8 years ago
psht, camy..i'm trying to defuse the situation here..the poor fucker might get killed..
8 years ago
The song is "Making Me nervous" by Brad Sucks
8 years ago
thanks a bunch onslaught!

i knew i could count on mucho
8 years ago
white trash ftw!
8 years ago
bet shes a wipe sniffer too
8 years ago
I like to put my finger in that spot between my ballsack and my leg and smell how hard I worked that day.
8 years ago
I bet her ass smells like coconut tanning oil and yellow curry. That's why she considered tasting it for a second, 00:19.
8 years ago
a little bit of morning discharge
8 years ago
Confucius say: She who goes to restaurant with itchy butt leave with stinky finger.
8 years ago
MY opinion, she Sharted, feels alil moist but she not sure if its sweat or lil leakage! and she is prob a hooker and they guy is renting a room!!
8 years ago
haha funny i do that all the time
8 years ago
eww
8 years ago
Fake
8 years ago
imagine if you were
8 years ago
i like how everyone says eww and gross yet every last one of us do this to some capacity. wether it be pick a nose and eat it or smell a fart or pick ones toes or armpits and sniff.

its animal instincts i think its like checking to see if it smells odd... more odd than normal which might indicate illnesses.
8 years ago
Kind of like how Pakistanis always smell of curry
8 years ago
Or how your breath smells like jizz.
8 years ago
*negro jizz
8 years ago
Hey!! smell my finger
8 years ago
Come suck my cock
8 years ago
I'll leave that your mom.
8 years ago
to your mom! sorry
8 years ago
fail
8 years ago
x3
8 years ago
yeah yeah
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online