points: 2

The world according to Americans

Fuck yeah!

featured

by Vomitcircus

submitted September 18th 2009

67 comments
what do you think? let everyone know!
The world according to Americans
tagged:
votes:
muchoworthyPudding
Vomitcircus
not muchoworthy
comments (67)
yeah that's about right. you forgot cuba and the dominican they make our cigars
8 years ago
Yeah, that's a good point, but otherwise I'd say this is 99% correct.
8 years ago
you do know cuban cigarrs are illegal in america right
8 years ago
there should also be a small circle with "cars" written in it in the center of western europe.
8 years ago
Japan is in East Asia.
8 years ago
But BMW, Audi, Mercedes, Ashton Martin, Lamborghini, Porsche,and Volkswagen are all in Europe.
8 years ago
^xaggly
8 years ago
Yeah because I'm sure that someone from mucho drives one of those.
8 years ago
Maybe Volkswagen.
8 years ago
i drive the colest car in mucho, let me tell ya
8 years ago
No you don't, I do.
8 years ago
i think you'll find that it's me that does
8 years ago
I just drove my F150 through a flashflood. It was really badass so my truck is the coolest right now.
8 years ago
Nope, mine is.
8 years ago
I've seen the gay ass cars you tea niggers have. My truck is the shit.
8 years ago
those montrousitys you americans have are straighter then their owners
8 years ago
Nope, my car is cooler than a penguin's ass.
8 years ago
Dude, F150, floodwaters, enough said.
8 years ago
Floodwaters? pffft.


Beetles float, F150s don't.

Nuff said.
8 years ago
You consider that a good point?
8 years ago
In a flood, I'd consider that a very good point...
8 years ago
Ford F150's are the reason Ford are in such good shape.
8 years ago
F150

For the man who has a really small penis.
8 years ago
that goes without saying for 1rish1
8 years ago
F150

For the man who has to get shit done.
8 years ago
i have an F150 but i also live where road maintenance is a forgotten science so its kind of necessary unless you like constant auto repairs from rough roads
8 years ago
soft top wrangler, 35 inch mtrs, winch snorkel all that shit
8 years ago
go fuck all of you, i drive a simson s51 moped. it is classified as a hunting-weapon
8 years ago
F150

For the man who has to get shit in one cup
8 years ago
*waits quietly for "the world according to swedish hermits"*
8 years ago
*tea swilling English nonces
8 years ago
Just as well I don't drink tea, otherwise I might have thought you were including me.
8 years ago
Swilling is for those nonces in the far east
8 years ago
sounds about right, but there should definitely be a 'weed comes from here' on south america as well
8 years ago
your weed doesn't come from all the way from south america dumb ass
8 years ago
yeah, I see it...1 too many "froms". fail indeed
8 years ago
your weed sucks
8 years ago
should say coke
8 years ago
"my weed"? sorry, not a dope head like most of the rest of the fuckers here. and quit talking out your ass like you know what the fuck you are talking about, it shows how stupid you are
8 years ago
"Dope head"?
8 years ago
i live in europe. i definitely can say that weed in america sucks.
and if you aren't smoking it, then why mentioning it?
8 years ago
Not all American weed sucks, dude.
8 years ago
ok. there are some exceptions. but there is also some more that good weed in europe. when looking on the average europe still wins by far. so its legitime to say that american weed sucks.
8 years ago
Don't mention the war
8 years ago
I doubt it. There is plenty of good weed in America. You probably only smoked compressed Mexican schwag in the states.
8 years ago
hmm..maybe it varies from state to state..just like france in europe. there nearly isn't any weed. they only smoke piece.
8 years ago
I can't read this shit right now
8 years ago
Meh
8 years ago
Im still waiting to hear something that would make me give a fuck about another country. Funny how that never comes up.
8 years ago
I'm still waiting for you to say something to convince me you're not an idiot.
8 years ago
Even funnier how Hank's still waiting...
8 years ago
Seems about right.
8 years ago
see? you'll still need to come to europe to get some good pussy!
8 years ago
YAY SANTA!
8 years ago
Not completely true. I work in one of the few call centers that hasn't been moved overseas. Yet.
8 years ago
So how is Kentucky?
8 years ago
Wouldn't know, I'm in northern Illinois. On an annoying note, I just found out that they fired all of the RTAs at work and moved their jobs to a center in Guatamala. I might have to move to Kentucky.
8 years ago
This is what the world looks like according to most of the world. Hence the urge to make this in the first place.
8 years ago
ehhh...nooooooooo
8 years ago
funny..because it's kinda true
8 years ago
If this was true it would have America marked, and the rest of the world would have question marks on it.
8 years ago
Fucking HA!
8 years ago
Yes ! that just happened america
8 years ago
Funny, because we do still rule like that. Though Obama/Reid/Pelosi may succeed in making us Europe 2.0.
8 years ago
Santa's country is Finland.
8 years ago
This map was drawn by a 4 year old( I am not reading all this shit ) but South America is the major coke supplier .
8 years ago
OH MY GOD, REALLY??
8 years ago
recover password
users online