points: 0

YARD SALE!

if i were the cop, i wouldn't have hit the brakes.

featured

by cold

submitted September 13th 2009

22 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (22)
haha he knocked both those poopskins shoes off to bad he didnt get run the fuck over
8 years ago
Ever use a "," or sometimes called a camma, it helps break a sentance apart so its easier for others to read and understand! Little lesson for ya...free of charge....next ones gonna cost you though.
8 years ago
OK, wow. Sorry Mr. Grammar but is a Comma. You fail.
8 years ago
and by doing this so do I. ^it
8 years ago
I don't know what you trying to explain to me, but I'll take a fail...Im already over it.
8 years ago
Not trying to be mister grammer...I suck at it myself...I was just saying it took me a few times to read it.
8 years ago
you also spelled "sentence" wrong. you used "sentance". just saying.
8 years ago
Whoa Terrapin, what were you going for here? Attempting to explain away a fail by admitting that you are really a dumbass douche doesn't make things better. Lucky for you, no one else will really noticed this.
8 years ago
I already said I suck at grammer..
8 years ago
and spelling... and life... sorry.
8 years ago
i'm gladded i didn't see that
8 years ago
The shoes, at the end, left a nice comedic touch.
8 years ago
that they did, i honestly have never seen that happen
8 years ago
Well they never tie their shoes for some reason
8 years ago
He got good distance with the shoes. Next time I'd like to see that with the assholes head.
8 years ago
Just hit <STOP> at 1:13, lol.
8 years ago
1.)I definitely heard the cop laugh, ^5
2.)Why did the dumb shit in front of the moving van stop? "Hey look honey, that nigger jumped out of that van headed straight for us."
8 years ago
"We gonna name our baby sumptin classy....Hey what da name a dat apple juice you drinkin, is?...Seneca? Lawd yes, dat sho be a fine name."
8 years ago
http://en.wikipedia.org/wiki/Seneca


just sayin'...
8 years ago
it's still pretty nigger-ish tho, don't ya think?
8 years ago
hmm, i dont know, black people round here have french names most of the time, french or christian. they're all named yussef or amadou or branco or yves or issaiah or shit like that.
8 years ago
what? ya cant sell cocaine at a garage sale?
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!