points: 2

Lizard eats chick alive

because watching snakes swallow a chick whole is boring. This is way better because involves chewing!!!

featured

by ThoseUnknown

submitted August 12th 2009

31 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyotrora
Barret
not muchoworthy
comments (31)
Took that chick a while to figure out it wasn't playing with him...
8 years ago
At least he fought back, but he should have run...
8 years ago
the little fucker was game and fought back for a moment though
8 years ago
Yeah...the little bastard would have won too if he kept dodging...or if he caught the tongue in his beak lol.
8 years ago
lol Chickens aren't very smart huh...and wtf he didn't even finish it
8 years ago
Chickens are very filling
8 years ago
my favorite meat!...well
8 years ago
that shit was too crunk
8 years ago
i might agree with you if i knew what you were saying
8 years ago
3:23 "what the fuck are you looking at?"
8 years ago
That's a fairly mellow Savannah Monitor, (maybe Nile Monitor)... mine would've torn the chick in half first beat it with it's tail and then saved half in his fridge for later.
8 years ago
Yeah man my Sav Loki would have got the job done straight away. None of this slowly slowly, he'd have grabbed it, broke its neck and ate it.
8 years ago
Wow, you guys are talking about how badass your lizards are?

Holy metaphors, batman!
8 years ago
jesus, what a fucktard you are fat ginger
8 years ago
its a savanah monitor, a damn fat one. used to have a nile monitor, would have torn that chick appart in a sec
8 years ago
I love how the lizard just tried to grab a hold of it with the slowest bites you've ever seen and the chick still didn't run away.
8 years ago
Now if only stupid people would allow them selves to be slowly killed off in that manner this world would probably be a better place
8 years ago
"Now, how in the fuck do I eat this?"
8 years ago
Nom Nom Nom
8 years ago
lol reminded me of a squeak toy at the end there
8 years ago
run little chick run!!
8 years ago
That lizard wasn't even hungry. Boring.
8 years ago
i bet you're hungry enough to eat a cock(erel)
8 years ago
I submitted a Lizard eats Rat video that makes this look tame.
8 years ago
shouldnt be hard, the damn title is nothing but fucking lies.
8 years ago
Yeah, that bird was very much dead when it got eaten
8 years ago
Chicks are getting pwned this week...
8 years ago
Oh I thought you mean chick as in a girl. You got me hopes up.
8 years ago
Its called a reply button camycazi
8 years ago
when the chick was so stupid to just start squeeking and pec at the monitor at first instead of running away i wanted to see it dead
8 years ago
thats about the faggiest monitor ive ever seen
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!