points: 2

Hot Dog Time

NSFW

With extra sauce

featured

by cheekycov

submitted August 4th 2009

36 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyDisgustingMind
tofattofly
not muchoworthy
comments (36)
lmfao @ 3:40
8 years ago
LOL.
8 years ago
4:27 is good too.
8 years ago
i liked both
8 years ago
omg it shot right down that heffers pie hole LMAO
8 years ago
2:43 is the greatest
8 years ago
did he piss in her mouth..
8 years ago
3:53 nasal explosion.
8 years ago
<3 nasal explosions.
8 years ago
2:27 GAG EXPLOSION!
8 years ago
LOL... That was a MUSTARD cough 2:06...
8 years ago
Bite it off, you fat slob!
8 years ago
I'd be scared, she looked hungry
8 years ago
Hey, it's not my dick.
8 years ago
"Is that a foot long?"
"And then some..."
And his punishment for treating her like that is he has to wake up to that face EVERY MORNING!
8 years ago
i feel like mustard and ketchup on my dick would sting
8 years ago
So does puke.
8 years ago
actually it dosent sting just feels like lube
8 years ago
That's how you get a fat girl to give head: make it look like food.
8 years ago
how do you get a fat girl to suck cock?




piece of cake
8 years ago
all fat chicks give head because they have to. its usually pretty good too. only chance they will get called back.
8 years ago
You gotta wonder.. carpet or tile?
8 years ago
Linoleum
8 years ago
the wood kind??
8 years ago
i dont get women...
8 years ago
a lot of people here don't... ;)
8 years ago
Best blowjob ever. I'd love to receive that.
8 years ago
*give
8 years ago
who let the jew back in?
8 years ago
throw him in the well
8 years ago
Wow... I would have never guessed she would sound like that when she started talking. Holy shit that was funny as fuck.
8 years ago
she sounded like a chipmunk
8 years ago
"i think your cum just came up my nose" - haha
8 years ago
this is the nastiest and funniest bj ive ever seen.
8 years ago
*tastiest
8 years ago
i like to think she just sneezed cum
8 years ago
recover password
most discussed