points: 2

Europe

Yeah... kinda shuts you snaggletooths the fuck up.

featured

by s0nn3

submitted June 12th 2009

38 comments
what do you think? let everyone know!
Europe
tagged:
votes:
muchoworthys0nn3
tr_willk
not muchoworthy
comments (38)
Well played.
8 years ago
Actually...it's a total fucking fail. When people try to be funny and talk of snaggleteeth here...they are invariably speaking of Brits. We don't know this person's nationality...but judging by the german writing in the background...she's most likely an ugly kraut bitch.
8 years ago
is germany not part of europe?
8 years ago
Did you not read what I typed?
8 years ago
yeah, you have snaggleteeth and you are a total fucking failure, or some shit.
8 years ago
Nobody reads what you write fuckbag
8 years ago
Did YOU not read what the fuck I typed? I didnt say the person in the picture was British, rather that it would shutup the eurotrash no matter the country of origin.
8 years ago
ebaums did it.
8 years ago
Great, how about you go back there?
8 years ago
yeah true, get the fuck out of here
8 years ago
dude Europe has nothing on America
8 years ago
Is that dik with a sweet stache behind the fat dude?
8 years ago
fail
8 years ago
if that thing is a american tourist?
8 years ago
Yep
8 years ago
No way. Women here love that hair color. Even if it does nothing to help.
8 years ago
The blonde behind the tourist is a fairer representation of european women
8 years ago
^nahh probably not.
8 years ago
hausgemachte Mehlspeisen !
8 years ago
versteht doch eh keiner mann!
8 years ago
ausser halt die deutschen hier!
8 years ago
Eine sheizen en mein hozen!
8 years ago
hahahaha
8 years ago
How pathetic.
Try actually living in (or at least visiting)another country/continent before trying to be cute.
In England for example, we have some fucking stunning women...and some tragically disgusting ones, too.
In all fairness...when I lived in America, I'd say the split was about the same...probably more uglies actually (the south, mind you). Difference is...most genuinely gorgeous women I saw out there were servers at chain restaurants - where that's expected (in the majority of cases). In England I see drop-dead beautiful girls just strolling down the street. I often want to take snaps on my cellphone to post here - but I doubt my woman would approve of that...nor, indeed, the strangers I would be snapping.
Get real. Idiots.
8 years ago
Nobody is gonna read that. Stop.
8 years ago
he's off his meds again Cap'n. Should we order him to sickbay?
8 years ago
I lived in London for a year and a half (bet you fags didn't know that) and I saw very few "gorgeous" women. There were a few fuckable ones but the vast mojority of them were ugly bitches in need of dental intervention.
8 years ago
i fucked cruels mom in Earls Court, she liked it when i spit on her asshole and rabbit punched her to orgasm
8 years ago
hahaha jesus drs.
8 years ago
rabbit punch? pray tell
8 years ago
http://en.wikipedia.org/wiki/Rabbit_punch
8 years ago
Is that where you got that sweet neck tatt?
8 years ago
Blah blah blah, my name's cruel, blah blah blah.
8 years ago
Cool, we've finally found a translator.
8 years ago
I know! It's all clear to me now
8 years ago
eh?
8 years ago
1rish1 used to hang out in Soho and spent his weekends in Brighton.
8 years ago
...and was always partial to the odd stroll through a heath or two...hmmm.
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!