points: 0

Proof positive

Crazy is contagious.

featured

by 42Adams

submitted June 10th 2009

53 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (53)
its the new audio version of the T-Virus!!!
8 years ago
Drugs are a helluva drug...
8 years ago
fuckin cocksuckin eurodouches
8 years ago
I'm pretty damn sure this was actually at the Sasquatch festival at the gorge in Washington state this year
8 years ago
It has been too long since I've been to a festival.
8 years ago
I stand corrected..i thought by the reggae beat and electronic sound it had to be Euro...so to sum up,fuckin cocksuckin Eurodouches
8 years ago
actually i think its MIA....so i think it wouldn't be cuntsucking indian douchette?
8 years ago
yeah thats mia. shes from sri lanka if i recall correctly. saw her ex bf/producer, diplo, last month and it was awesome, just too many hipster douchebags there.
8 years ago
MIA bothers me, meaningless pop crap. its like lady gaga, even if there is a bit of creativity and talent embedded in their music its been destroyed by soundlab and beatmixing every song to get the most radio play. fucking pitiful if you ask me
8 years ago
are you serious? mia is pop? have you listened to anything besides her paper planes single? she was an obscure indie artist that no one had ever heard of before they used her song for pineapple express. everyone made fun of me for listening to her old stuff in high school but once paper planes went mainstream last year she was the coolest shit around. she has a much larger stake in world music than pop, and if thats the direction pop is heading, its much better than the bubblegum britney spears/nsync shit that it used to be.
8 years ago
but she is letting the mainstream success get to her head which sucks. shes all hipster now with wayfarers and weird makeup, but she was pretty normal back in the day.
8 years ago
bon iver was the best artist of last year but then this year on his second album he felt the need to throw a vocoder on some of his songs to get more mainstream success which made me lose all respect for him.
8 years ago
black moth super rainbow played here last week and it was awesome, but again, too many hipsters there. mstrkrft is playing at an old abandoned catholic cathedral here on friday and m83's going to be at the college, im going to both if anyone else is around columbus and wants to hang out and hit up a hookah bar afterwards.
8 years ago
its santogold you faggots, not MIA
8 years ago
fuck, pwnd us both there, pretentious hipster wannabe. theyre both pretty much identical anyways so who cares.
8 years ago
hey, thanks for signing up to get an account just to tell us that too!
8 years ago
If that's the Gorge, then I sat right near those wackos one year at a Dave Matthews concert.
8 years ago
the american accent at the end didn't make u realise it wasn't mia lol...terry urbans new santogold remix mixtape is good...funny vid too
8 years ago
flashmobbing is for hippies
8 years ago
I would like to see a huge flashmob of 500 people taking a shit at the same time in front of some gay ass starbucks, forcing the douches in there to walk through it
8 years ago
where you live phelsu?
we could get something like that going.Im gonna save up and try and churn out one of those brown beast that girl shitted out in that other vid...masterfece!
8 years ago
i beleive shitpile be german, billy
8 years ago
phelsu. drink a beer, smoke joint, and pretend you saw it.
8 years ago
haha I quit smoking weed 3 years ago + everything I say is the naked truth.
8 years ago
yeah
8 years ago
I think a group shit in front of a starbucks would be a great opening ceremony for muchocon.
8 years ago
Its a plague,, get the napalm
8 years ago
It's like a human Katamari.
8 years ago
420adams must watch weeds
8 years ago
That shirtless guy dances like a club slut.
8 years ago
lol yeah thought it was a girl the way he was dancing...probably a fag
8 years ago
Haha, this was great :) It's at the Gorge! Fucking beautiful place. Saw Tool Live there :)
8 years ago
the gorge in only second to red rocks in my book, awesome venue
8 years ago
Red Rocks is the man.
8 years ago
And you didn't even come over and say hello. You sound like Captain Kirk.
8 years ago
pi-YOW, Tool...lol.
8 years ago
Sorry Toolman :(

Do you happen to be a fan of Tool?
8 years ago
Some people are leaders, some followers!
8 years ago
sheeeeeep
8 years ago
indeed
8 years ago
^ would know best.
8 years ago
A gathering of sheeple
8 years ago
If multiple owls is called a "parliment," multiple crows a "murder," and multiple bears a "sleuth," is a gathering of sheeple called a "concert"?
8 years ago
When a crowd forms they are usually as intelligent as the dumbest person around.
8 years ago
That poor bastard was probably having a fit and swallowed his tongue while they danced all around him.
8 years ago
Hipsters suck.....
8 years ago
These are the kind of people you atract at free concerts.
8 years ago
Hey, I have NEVER seen idiots like this at a free concert.
8 years ago
yeah you would never get people like this at a free concert.
8 years ago
dicks
8 years ago
I kinda find this song catchy.I looked it up and it's by santogold
8 years ago
i think this is one of the most positive videos on mucho

wtf
8 years ago
No carnage? was waitin for a bomb or knife fight, maybe even a plane crashing into all of them... sheesh is it too much for a guy to ask? how much better would that have been? see, now i am gettin a chubby just thinkin about it:-)
8 years ago
recover password