points: 1

What the shit?! "Crazy legs Mcgoo"

very gay music but the video is beserk

featuredcool

by dirtyrottensteve

submitted May 29th 2009

24 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (24)
I looked up breakdancing and this kind of crap came up. I don't get it, and it makes my pelvis hurt just watching it.
9 years ago
Im sure getting rammed in the ass doesnt help your pelvis to start with.
9 years ago
Yup, gay music.
9 years ago
Im impressed.. But, does it get him laid???
9 years ago
Im sure it does...I havent been laid in a while, this must be the reason why.
9 years ago
could be you spending you time on this site with us instead of getting laid.
9 years ago
This could be true, since you just joined this site, you must be having the same problem.
9 years ago
As always logic pervails.
9 years ago
its the new emo/punk breakdancing.. its pretty cool. nice moves in this one.
9 years ago
Explain a non-sexual situation where you would ever need to put your feet behind your head.
9 years ago
Shitting for distance, or stuffing your self in a box.
9 years ago
Or self fellatio.
9 years ago
shitting for distance should be an Olympic sport
9 years ago
The man said A NON-SEXUAL SITUATION.

You damn dick necks don't listen.
9 years ago
shitting for distance is not a sexual situation noobtard
9 years ago
Depends on the target.
9 years ago
Also, "need" to. I'm pretty sure you need to have your feet behind your head to shit for distance.
9 years ago
well i am impressed with the amount of muscle and strenth controll that this new form of break dancing requires.
9 years ago
fukin rubberlegz..
9 years ago
I think the title is backwards. The music is beserk, and the video is gay.
9 years ago
The only thing that spoilt that clip was the shitty music!! Get rid of it, it has nothing to do with breakdancing or it's culture
9 years ago
this isnt the real 'crazy legs'
9 years ago
thats rubberlegs.
9 years ago
"Dancing with the Immigrants" season 1
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!