points: 2

Arm-clunge barbie

NSFW

Comes with 3 gloves and a 3 legged mini-skirt. (edit from deja: i'd just like to point out that skirts have no legs... but you know... whatever)

featured

by ensiferius

submitted May 28th 2009

27 comments
what do you think? let everyone know!
Arm-clunge barbie
tagged:
votes:
muchoworthysmerf
tr_willk
not muchoworthy
comments (27)
That's the end of Lost.
9 years ago
Yup, that's the series finale.
9 years ago
Er... What?
9 years ago
yep, your always like "er...what?" at the end of a lost season.
9 years ago
this reminds me of when youd play that game where youd say "gimme five! up high! down low! too slow!"


shed always win.
9 years ago
haha yeah, that's real down low.
9 years ago
Morph, reminds me of an old George Carlin bit!
9 years ago
Or she could pull that "What's the capital of Thailand? BANGKOK!" on ya.
9 years ago
Somebody throw that poor fella a rope and pull him outta there!!
9 years ago
Rope hell,He wants a fuckin flashlite so he can find his keys and drive out !
9 years ago
that pussy sure was hungry.
9 years ago
me lika da boobies
9 years ago
They look kinda nasty to me.
9 years ago
they remind me of a chick i used to bang...just brings back the good old days!
9 years ago
You call those the good ol' days. I call that repressed memories of being sodomized by your math teacher with a 15" strapon.
9 years ago
either way, I had a blast! and its not gey because it was a "lady" math teacher....god I miss her..
9 years ago
Is it just me, or does that look like Glenn Close?
9 years ago
I'm definitely seeing that...but she is Kathleen Turner in equal measures.
9 years ago
...OMG what happened to Kathleen Turner?
Now:http://hitdawall.files.wordpress.com/2007/10/kathleen-turner-2.jpg
Once upon a time:http://www.thesharkbook.com/blog/uploaded_images/Kathleen-Turner-Says-Ta-Ta-To-Hollywood-2-773235.jpg
9 years ago
oh my damn...the years have not been kind to her
9 years ago
...damn!
9 years ago
I'm upset. I fuckin LOVED her in Romancing the Stone. Jenny Craig!
9 years ago
I don't think that will help at this point.
9 years ago
Deja, speaking of pants with odd numbered legs, I recently was informed that Hot Topic once sold one-legged pants for men.
9 years ago
this is ok apart from the manface
9 years ago
"Quaid.... Quaid.... "
9 years ago
see you at the party Richter
9 years ago
recover password
most discussed