points: 15

Fuck the collie.

A bold move.

featuredmuchoers gone wild

by Jones

submitted May 22nd 2009

270 comments
what do you think? let everyone know!
Fuck the collie.
tagged:
comments (270)
No way.......
8 years ago
yeah, i'm suprised
8 years ago
Me too.
8 years ago
that he's not a total hideous chud like oranje is?
8 years ago
chud? Cannibalistic Humanoid Underground Dwellers? best movie ever.
8 years ago
Tartan, the way to go.
8 years ago
It's a plaid shirt. There are lots of those around.
8 years ago
Still a nice shirt.
8 years ago
^gay
8 years ago
So Jonsey, you have an axe collection, don't you?
8 years ago
Maybe the next "Dexter"?
8 years ago
I think he was going the lumberjack route sloan. ya noob.
8 years ago
you look a lot like the german exchange student I had a couple of years ago
8 years ago
bragging about your sexual trysts on mucho does not make you cool
8 years ago
I haven't brought up my girlfriend in a while steve, it always makes everybody jealous and hateful when I do so I don't anymore
8 years ago
you wanting to talk about your boyfriend or something? go on, it don't make any difference to me either way
8 years ago
re-read your original comment and see how gay that sounds. you got sand in your vagina tonight or what?
8 years ago
nah, just in a good mood today, makes me feisty, if i was pissed i wouldn't even be on here.
and my comment was only gay because you only see in gay, its like a rich penny pincher only sees in $$ signs
8 years ago
dw if you fucked a male german exchange student just say it, this is mucho, nothing is weird here. Except you, fag.
8 years ago
you still chaffed from last night? get over it you big cry baby, I'm through with you. go find somebody else to annoy
8 years ago
who are you again?
8 years ago
who the fuck are you? if you have been around any then you would know very well who i am. asking that question shows that you are nothing but a lerker, again, get over yourself, you are no better then anyone here. come to that realization and you might be worth something one day
8 years ago
I can always count on you losers for a laugh, time on mucho equated to self worth. Its ridiculous, i come here to make fun of people and you come here to socialize. taking advice from you is like buying insurance from the booze hound in the alley. Good luck being a loser for the rest of your life, hope you stay cool on the internet lmao.
8 years ago
thanks for proving my point, when you kill yourself make sure and tape it so we can all watch and laugh
8 years ago
um yer bootface, im not the most respected around here and even i dont know who the fuck you are.
8 years ago
bootface is well known around here
8 years ago
semi-infamous, even
8 years ago
Did you used to be a woman?
8 years ago
Why, are you looking to start a support group?
8 years ago
If i was I'd of asked you first
8 years ago
I'd have ignored you.
8 years ago
Thats fine, Your just a woman on the inside, thats why you like to have guys toss you around at "wrestling practice".
8 years ago
You prefer men inside you. You like to toss their salads.
8 years ago
hahahahhaha muhahahhaha
8 years ago
Damn, that would hurt if it wasnt coming from a cock gobbler like you.
8 years ago
It hurt you. I know it did.
8 years ago
Consider yourself pwned.
8 years ago
Yeah, the anguish is unbearable. You go on though, scratch another dash on your 'pwned' wall if that will make you feel better.
8 years ago
actually 1rish1 did pwn you there but with 1rish1 its only a rare thing to pwn anybody , he deserves a clap
8 years ago
*the clap.
8 years ago
irish pwning somebody is as likely as you not eating the whole pie by yourself, fries. Your a fat sad fuck, and hes a fuckin closet homosexual with a learning disability, like most people on this site.
8 years ago
what an idiot: "everybody on mucho is stupid and gay... except me, i'm awesome and better then everybody!"
hahaha, get over yourself
8 years ago
Do you spend all day here on purpose?
8 years ago
you are not even original, chris goes around whining to people just like this all the time
8 years ago
for serious?
8 years ago
what part of 'i'm through with you' did you not get? stop following me around humping my leg for attention. if you have such a great life then go live it and stop your pitiful attempts of trying to drag me down to your loser level
8 years ago
What part? The part of you that keeps responding like a fucking loser with nothing better to do. Good idea im out, i come here when im bored.
8 years ago
make sure to come back later and tell us all how big of losers we all are again. wouldn't want you to lose you high
8 years ago
Buttfuck, don't you ever get tired of getting pwned? Give it a rest.
8 years ago
the guy likes humiliation?
8 years ago
how is everybody on here fat and gay ? im not fat or gay for starters...
8 years ago
cruel is
8 years ago
That was a bit unexpected.
8 years ago
much like mr fries
8 years ago
your face looks funny...

like youre a stuntman or something.
8 years ago
i dont like people that are cross-eyed
8 years ago
you look normal
8 years ago
i think that is what surprises me the most
8 years ago
Fuck, that's what I thought
8 years ago
its ok, i know that you are really fucked up on the inside so we don't have to put you down
8 years ago
Not an ugly guy. But apparently not a dog.
8 years ago
im quessing possum isnt a rodent either
8 years ago
he IS a pesky varmint though.
8 years ago
50's humour ftw
8 years ago
you look normal, or did you do a touch up in photoshop?
8 years ago
shit the first comment didn't post then I refreshed the page it wasn't there so I made this comment and now my comment is there
8 years ago
Bullshit, Drum has a man crush on Jones now.
8 years ago
heh
8 years ago
You look like you keep a nice lawn.
8 years ago
*opens photoshop* muahahaha
8 years ago
oh hahaha can't wait to see this.

*bracing for epic*
8 years ago
hahahaha, beautiful nix
8 years ago
xD
8 years ago
He looks like a Ted Danson.
8 years ago
...with a hint of a young Beau Bridges, and that writer from the Waltons.
8 years ago
Fuck off, nigger.
8 years ago
That was rather uncalled for.
You can STFU now.
8 years ago
Johnboy!
8 years ago
Yeah. That's the one. Jones looks like Johnboy Bridges.
8 years ago
Not uncalled for at all.
8 years ago
^yes, we all hate you remember?
8 years ago
This sucks, I totally believed that you were a super intelligent dog.
Thanks for ruining my illusion :P
8 years ago
yeah... i was like "uh... he's not a collie? that's... different..." to yak when i saw this pic. i had always envisioned him as a collie :(
8 years ago
Now if we can only see what the true Claude looks like.
8 years ago
No I'm willing to bet that claude still looks like a pussy.
8 years ago
^that was actually funny, but yer claude its your time!
8 years ago
128 comments to your 38 (and now 39) comments, Jones. If you want attention, you better grow a fresh pair of tits.
8 years ago
yeah jones, you picked a shitty day to go against those flabby knockers.
8 years ago
Hehe.
8 years ago
poor jones can't get comments for anything
8 years ago
It was never about the comments, I just wanted skulks approval.
8 years ago
show them your furry tail in the next pic, jones!
...no, wait, nix or claude will take care of that i bet :/
8 years ago
Jones is right, it was "never about the comments." It was about whoring out his face so he could feel included in all the Photoshop action. Fucking pathetic if you ask me.
8 years ago
Still got a crush for me Billo?
If I wanted photoshops I'd do them myself.
8 years ago
Good-looking guy - let's be honest. Nearly as handsome as me.
8 years ago
let's be honest:
fuck you faggot
8 years ago
don't talk to me you stinking stack of cockcheese, with a obese dyke body and mustache.
8 years ago
hi cruel!
funny, but i almost like you these days...
dunno why - i be pretty stoned
8 years ago
the 'dyke body and mustache' did crack me up but he is still just as much of a dick, just not as much of one in quantity lately, not quality
8 years ago
hi possum!
Gee thanks for that.
Damn noob!!
I wish I be stoned. I need some. Shitty week.
8 years ago
CrueHM... where to start?

First thank you for being terse in your last comment. Second fuck off you scum licking, esphestus eating, aids infested sack of shit. You aren't allowed to talk to me because you are a scab of a human.
8 years ago
dwhill way to swallow cruels load. You really took it like a champ
8 years ago
Quit the act cumdrum. You're a yellow-pot-bellied-jellyfish...who's never been laid, or done anything enjoyable in life - except pull the clothes off Barbie dolls and pretend to make out with them.
8 years ago
you anger is blinding you drum, what he said was funny, but i'm making fun of him, not kissing up
8 years ago
You remembered that incorrectly you ass fletch. That's what you did yesterday.

Also, a fucking jellyfish? What does that make you, a dick sucking cock monger?
8 years ago
You're not good at this.
You're just too much of an easy target...fucking fat heffer with the looks of Pat Riley.
8 years ago
i be a noob!
am very fucking sorry!
weird, cruel - butt i just dont know what to say to you these days...yer such an asshole and etc
...hope you stick around though...
Hows That?
8 years ago
I'm not good at this? Just like you're not good at shutting the fuck up? You have easy target tattooed on your lower back with an arrow pointing to your gaping asshole.

also, dw the pronouns you used confused me and made me thought you were saying I haven't been a dick as much lately but whatever
8 years ago
dw is obviously a NARC, drums
8 years ago
It's ok, possum thinks I'm a cop too.
8 years ago
does that have to do with drugs, poss?
cause i don't need anything but my own chemical imbalances to make me crazy
8 years ago
Jesus.
cumbum. Remember that time you did the epic self-pwn, and quit talking shit around here for a long time...you were a scared lil fatboy. You just don't learn.
You're a soft lump of cholesterol. Now YOU stfu.
8 years ago
...and ty possum.
You know I likes ya really.
Mucho is the best MMORPG on earth. Harder to kick than nicotine.
8 years ago
omg ya rly like rember when you like totally posted your pic drum, and everyone was like, omg


S
T
F
U
you FAG
8 years ago
@CHM - true dat
5 years ago
but i think i'm going to have to try
5 years ago
there will never be threads like this again
5 years ago
lol - an old fogey at 24
5 years ago
(not that i disagree w/your comment)
5 years ago
RIP mucho, you died with the crash and rebirthed a pussy.

Possum, yeah I feel old too
5 years ago
who you gonna call?
5 years ago
owh no, i feel a Ray Parker jr coming on...
5 years ago
the old comments were due to the midnight posts...bring those back and it would be just the same.
5 years ago
1 - perhaps, tr
2 - it is NOT going to happen though
3 - i dont ever even remember you from the olden days, tr - werent you always kind of a non-entity back then?
5 years ago
i might have more firsts than anyone else...i've never really counted though
5 years ago
that's all he was ever good for
5 years ago
meh - the year after i got off of FSR is still kind of a blur
5 years ago
let's see...i have perhaps the longest continuous sentence as a comment ever...again, hard to check that.
5 years ago
that's like cryax boasting about having the most stfus
5 years ago
gotten or given?

and it would actually be quite impressive if one user found another user so distasteful that they cryaxed every one of their comments...if bono had done that to claude, it would have been noteworthy.
5 years ago
This is like Pet Sematary Mucho, and I feel like Churchill.
5 years ago
rip MuchoUserX
5 years ago
claude - you are spot on
5 years ago
there's not even anyone on to pick a fight with
5 years ago
I'm wasting my beer here
5 years ago
i miss assgape :(
5 years ago
I miss the slave-robert guy....
5 years ago
well, I'm probably in the top 5 of receiving stfus...upper half of top 5
5 years ago
I miss BlackTEE
5 years ago
before my time?
5 years ago
but that's really nothing to brag about, nor is run-on sentences or waiting around to say 'first' on old posts like a retard
5 years ago
slave robert?
5 years ago
that's a pwn right there, zeke, because it is, in fact, not a run on sentence.

and if you don't like it, YOU CAN JUST SUCK IT
5 years ago
and the posts were brand new when the virgin surgeon would strike
5 years ago
you're such a fucking dweeb
5 years ago
so, you're sucking it?
5 years ago
lol @ poss...I think...let me look...
5 years ago
I think you're thinking 'dork'
5 years ago
Just think, another year and you can drive!
8 years ago
Fuck you, it's only half a year.
8 years ago
Fap
8 years ago
I became lost in your eyes for about 45 minutes
8 years ago
Lol
8 years ago
You mean...you actually found your way back out? I'm still in there.
8 years ago
uh oh, i think you guys are in the matrix
8 years ago
sounds like a gay thing to me
8 years ago
Are you with me fries?
8 years ago
Almost as captivating as elchriss's.
8 years ago
I bet hes a good swimmer!
8 years ago
I am so turned on right now.
8 years ago
^another gay?
8 years ago
There's Something About Mary
8 years ago
"Shave your balls and meet me in the john." : El Wanko
8 years ago
"put a ballgag in my mouth, handcuff me and write gay insults all over me" princess oranjina
8 years ago
hey steve..you know he's banned and can't respond..cut that fucking shit out
8 years ago
the perils of the penalty box
8 years ago
Penelope Pitstop?
8 years ago
Fuck that, its fair game even if he is banned.
8 years ago
pretty easy isn't it?..well whatever argue with someone who isn't there....fuck you hank
8 years ago
i just don't see the point really..in fact i'm getting sick of the noob activity around here...
8 years ago
irish you want to start a webcam panty site with me?
8 years ago
Sounds like a good deal for you two losers. Can't imagine who would want to see your sweaty, skid-marked panties, though.
8 years ago
Plus, fuck you dik. Irish is allright, though.
8 years ago
I am alright, aren't I? dik, the noob activity is getting pretty bad. I meant what I said to you the other day.
8 years ago
Oranje would talk mad shit even if I were banned. He isn't very loyal.
8 years ago
meant what you said? what did you say?
8 years ago
loyalty is the elusive grail of mucho
8 years ago
Nevermind.
8 years ago
dik says: Hank...you still need to apologise to me for calling me the hypocrite I so clearly am.
8 years ago
Am I the only one who is a little suspicious about the MS Jones sign? Looks a little MS paint.

But then again, it is Jones who posted it.
8 years ago
you look like a german entertainer
8 years ago
or like 4 or 5
8 years ago
Your mom's gonna be real pissed when she sees you've been writing on the door.
8 years ago
That's what ps is for. Best part is that you guys can never be 100% sure that this is me.
8 years ago
I'm 100% sure noone gives a fuck.
8 years ago
i'm 100% stud
8 years ago
its beautiful outside, im going out to look at titties & start some trouble & buy some hootch 4 l8r
8 years ago
I'm going to central park... I'm about to roll tonight again too.
8 years ago
you two gonna meet up or something?
8 years ago
It's a trap Alec!
8 years ago
how old are you jones ?
in human years
so divide by 7
8 years ago
you look kinda like a baby
8 years ago
I'm bad at math, how much is 124 in human years?
8 years ago
You're nearly the exact same age as me.
8 years ago
:) aw he's rather pretty for a guy
8 years ago
So are you.
8 years ago
lol pwned
8 years ago
Not at all...she's not even an attractive male. I'd fuck Jones any day of the week.
Awwwwwriiight.
8 years ago
it would of been better to say i was pretty ugly for a girl :(
8 years ago
I don't think you're ugly. I would let you blow me.
8 years ago
^ I second that
8 years ago
She just needs to post a better picture than the last one.
8 years ago
Agreed, a larger view of your body, maybe an ass shot?
8 years ago
Ass or gtfo.
8 years ago
yeah, lucid actually would be doable....

if the would just SHUT UP
8 years ago
*she
8 years ago
you gaytards would fuck pretty much anything on this site.
8 years ago
i wouldnt fuck Smellie!
8 years ago
possum is right...if i ever lost my vocal cords...i'd almost be perfect
8 years ago
More nekkit, less talk
8 years ago
if you ever lost all that girth, your fingers and your voice (which is most certainly as annoying as you are) you would still be somebody I never looked at twice gainingstupidity.
8 years ago
acting all big and clever will not get you a date with Lucidity
8 years ago
shes all yours fries
8 years ago
Exactly. Stfu all y'all. Lucid is digusting.
Trust dw to crawl up a bitch's ass again.
8 years ago
you fuckers are all gay , Lucid is a woman therefore fuckable
8 years ago
her fingers? wtf kind of person would want to hump a chick with no fingers....
8 years ago
We've seen your 'fuckable' women, Dr Octopus. You're opinion counts for nothing.
Lucid is a fat skeez.
8 years ago
"Woman, therefore fuckable" isn't really a phrase to live by, but yes lucid is fuckable.
8 years ago
She's not fuckable. Please shut up.
8 years ago
She is fuckable. Now please shut up.
8 years ago
She's not at all fuckable. Stfu...and notice I am not saying please.
8 years ago
People often fear or try to degrade what they don't quite understand, Cruel...I don't fuck a woman's personality, but if that's your thing, more power to ya. Now pretty please, with sugar on top-shut the fuck up.
8 years ago
Not to say you wouldn't fuck my personality, right Mako?
8 years ago
that would take alot of alcohol/drugs and distance
8 years ago
Well, your sexual appetites and your hair color aren't the only reason I'm friends with you lol. Any plans for your birthday?
8 years ago
i thought to 'crawl up somebody's ass' was a bad thing and not to suck up to someone?
anyway, lucid is not even close to physical perfection but does at least look feminine and not like an underage boy or a fat blob. in my book that makes her potentially doable
8 years ago
Yep, bunch of us are going out on a house boat tomorrow at the lake and then we are going to watch my favorite movie in the evening. There may or may not be drugs/booze but there is rumcake and penis.
8 years ago
get ready to add to the "things lucid has fucked" list
not sure if I will regret asking this or not but... what is your fav movie you are mentioning?
8 years ago
you are such a noob dwhill


your gonna sink that houseboat if you get on it, nobody cares what fucking movies you like and I feel bad for any penis that comes near you
8 years ago
I know steve, you are a violence junky, sorry, just not blood thirsty like you
if I didn't care I wouldn't have asked, and I'm bored right now so talking to her is better then nothing
8 years ago
no, i abhor your faggot boring attempts to pick up attention whore ugly fat chix on mucho. if you dont like it, go to match.com or eharmony motherfucker.
8 years ago
yes, i pick up chicks on mucho all the time... wasn't that cruel's rant last night?
I don't pay much attention to what the gender is of the person I'm talking to, especially if its a girl who has already followed the rules
it does seem that you and several others do jump females just for the fuck of it and start insulting them unprovoked, which is a little discerning that you would have that much hatred for women, I mean bitches can fuck up your life but not enough to hate them all?
8 years ago
you dont pay attention to gender? you were the soppiest pussy I've ever seen last night playing white night to another attention whore.

"tell me about your favorite movie"

"you guys are so mean to her and she's so pretty"


you should submit a picture of your tits or gtfo dwhill
8 years ago
there was no 'white knight' last night, i was just harassing buttface and egging him on, sorry if you got caught up in the collateral damage. maybe you shouldn't take things so seriously and personal? lighten up a little, you are the one acting like a soppy pussy right now
8 years ago
nothing personal, just stop acting like you are on dr. phil before I shitsock you again
8 years ago
well when that is what gets a douchebag spazzing then that is how I play it. I only have to work with what I am given.
8 years ago
whatever that means^
8 years ago
it means that when I'm working, stay out of my way cause you don't get it and will just mess things up. like your crying last night about how i was 'acting'
8 years ago
who came up with "shitsock"
i like it
8 years ago
ask dwhill
8 years ago
don't say it like that, it sounds like came up with it

possum, its in smeow's post, easiest way to find it is open the page up, hit Ctrl+F and start typing 'shitsock' and it will take you to it
8 years ago
ctrl+f, new trick thanks
8 years ago
i tried that dw...
...it didnt work very well at all :(
8 years ago
I forgot you used IE, there should be a little box that pops up and you will have to hit the 'Next' button, its all automatic in firefox though :/
8 years ago
lol, ie went out with rotary phones and bellbottoms
8 years ago
Rocky horror picture show and then a clockwork orange
8 years ago
@dw - i wuz kidding aboot trying that...forgive me if i dont trust yer native ass?
@lucid - i loved both those flicks when i was 15
8 years ago
10-4 you dirty norweigian rodent, see if I try and help you again :P

and I am sorry I asked, lucid
8 years ago
you dont like clockwork orange or rocky horror picture after a certain age? wtf age is that.. this year i think i'm going to dress up as riff raff for halloween...
8 years ago
uhhhh yak you have to be riff raff....It would be ridiculously awesome


:)))))))

dw how can you not like those films? I guess my other pick would be what dreams may come and alice in wonderland (non cartoon version)
8 years ago
yak - i still love those flicks...i just thought it was funny that a chick who's less than half my age would have the same "favs"
8 years ago
and dw -
1. marsupial not rodent
2. norwegian not norweigian
3. are the new posts up yet?
4. *Fucks this shit, and goes to check*
8 years ago
1. glorified rat
2. spelling can kiss my ass
3. yes
4. you guys have weird taste in movies
8 years ago
1.agreed
2.agreed
3.you're right! - check out Toolman!
4.agreed
8 years ago
the problem with riff raff is that i'd either need a wig or i would need to shave myself a bald patch and grow my hair (leaning towards that ;/)
8 years ago
submit a pic ..maybe deja will post it
8 years ago
For real, yak, we need to see you as riff raff. And congrats lucid, sounds like a fun evening is in store for ya.
8 years ago
lucid has no class at all
8 years ago
your face doesnt have class jackass
8 years ago
hahah
8 years ago
Needs more Beretta
8 years ago
*penis
8 years ago
They say people look like their pets...he would totally be a collie if he were a dog.
8 years ago
I didn't wanna say it right away, but yes, he does look a bit like his avatar.
8 years ago
Holy shit, I'm late on this too. Did the obvious "you fucked the collie?" pwn come?
8 years ago
I could have swore that you have been told to shut the fuck up numerous times
8 years ago
Shut the fuck up Depenisisnton
8 years ago
you guys seem bitter.
8 years ago
james van der beek?
5 years ago
Omg! It sounds like a horse kickin' it's stall in the next room.
8 months ago
recover password
most discussed