points: 0

How to punch fast.

It seems so obvious. I fuckin love this dude - especially how he says 'cut' at the end every time. Rish would definitely kick his ass though. Definitely.

featuredfights

by CruelHM

submitted May 19th 2009

71 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (71)
Jackie Chan?
8 years ago
OMG JACKIE CHAN! OMG 2 JACKIE CHANS!
8 years ago
OMG MIDGET JACKIE CHANS IN THE BACKGROUND!
8 years ago
OH ME HORNIES!
8 years ago
ROUND 1 FIGHT
8 years ago
babality!
8 years ago
I get it now...slap, then punch...so simple
8 years ago
no no its slap then nudge using only a quarter of your reach. OH and turn your back to your opponent when you do it driving your head into the other guys fist... to damage the fist.
8 years ago
Most people do it that way because it is proper body mechanics numbskull. (There are good ways to slip past a guard that are very similar to that, but he's doing it wrong.)
8 years ago
So make your own vid and show us how it's really done.
8 years ago
Cut...
8 years ago
i can punch faster than this asshole while rideing my dirt bike
8 years ago
I can't wait to see thatrugbyguy's latest video about tutorials for fighting.
8 years ago
And rugby. I bet he sucks at both.
8 years ago
'ere ya go assholes. It's only lame-ass shotokan point sparring, but at the 1:40 mark here http://www.youtube.com/watch?v=gkGP0AM14F0 you can see a way to open an opponents guard that actually works on someone who is fighting back.
Unlike the ninjer's version, this isn't as likely to cause a skilled opponent to throw up a tight block/guard right along the intended trajectory of your power punch, actually allows you to throw a better punch, and sets you up for grip fighting afterwords if your opponent is wearing long sleeves.
Class dismissed.
8 years ago
say what now?
8 years ago
Whats a "ninjer's?" Wait a minute, are you black?
8 years ago
ninja wannabe's, they tend to come in groups that are colloquially referred to as "retards".
And for the record, I look like I just stepped out of a Nazi recruiting poster, minus the jackboots and subtle undertone of homoeroticism.
8 years ago
i'll fucking ninjy chop your ass so hard your mother will feel it
8 years ago
http://www.youtube.com/watch?v=gkGP0AM14F0 didnt show u how to punch at all fuckwit bunch of rice eatting kunts raping ea other
8 years ago
i want to fight an emo fag so much right now.
8 years ago
Go pick on armyboi
8 years ago
you guys just wanna see his pocketknife
8 years ago
anorexic crying fags that cut themselves are a better match for anotherday--semi-buff queers in combat boots are just too much for him.
8 years ago
You do realise socal and armyboi are the SAME person...being sarcastic in two separate accounts, right?
DO NONE OF YOU FOOLS REALISE THIS IS A JOKE YET??
8 years ago
yes. i think most people do.
8 years ago
DO YOU "REALIZE" YOU ARE A JOKE YET?
8 years ago
I'm British you fucking faggot. The correct spelling is with an 's' not a 'z'. No amount of capitalisation will reinforce your efforts. Die...and do it quietly - noob stain.
8 years ago
You're British therefore by definition, you are the faggot.
8 years ago
Hey fuck you, hillbilly nutjob!
8 years ago
I just wrote a big rant about how shit the last TUF was...and deleted it by accident.
In short...shittest MMA fight I have EVER seen. I am serious when I say I know I coulda kicked BOTH their asses simultaneously. Our guy was a genuine gay...and fought like one (how he had a 13-2 record is a mystery to me).
Your guy wasn't much better...and is an unconditioned loser. How many times did he miss golden chances for a triangle?
How many times did our guy ignore easy rear-nakeds? Why didn't he pound the US dude into submission.
Pathetic. It shoulda been a no-contest.
8 years ago
Whatever, your faggot gassed out and our guy should pummeled him standing. It wasn't a very exciting fight though, no doubt.
8 years ago
It's the worst I have ever seen. Our guy threw punches like my 7-year-old niece.
8 years ago
...and his shoots were fucking visible from a mile away...your dude didn't even need to sprawl.
Fucking awful.
8 years ago
Yep, it was bad. I thought he was going to do well with his 21 cosnecutive armbars or however many he said. I just wonder about the 21 guys he already beat.
8 years ago
They must have been corpses.
My best friend and I were both cringing and laughing at the entire fight. I can tell you this...he was a genuine homosexual...and definitely punched like one. Really, really bad.
8 years ago
What about that one fag on our team that really really really didn't want to fight and then cried when Dana "told" him he couldn't?
8 years ago
lol i like how you think we are the same clearly one of us mobs dez and the other has a pocket knife bra
8 years ago
Side step, left hook. Why don't you ever see this in professional fighting, cause it doesn't work.
8 years ago
Ill fuck you till you love me faggot! A professional fighter at his best!
8 years ago
im drunk as fuck and am kicking at poker.
8 years ago
just won a $50 DON SNG. i want lucid so bad.
8 years ago
id fuck anything right now, if i could get up in vicsin and share a huge chicken sangwich with her, i would be in heaven. i hate running out of alcohol. why is a fifth not enough for me when i only drink once every six months? god damn.
8 years ago
because there isnt much alcohol sour apple pucker.
8 years ago
anotherday don't ever go out in public. You are the reason fat ugly bitches kind of get laid.
8 years ago
fuck off cunt.
8 years ago
Dunno if my post on other video went through but http://www.youtube.com/user/ChosonNinja
Watch video 815 especially. He's pretty damn talented with throwing weapons.
8 years ago
I could throw a cow through the eye of a needle from 20 yards. I'm that good.
8 years ago
Fuck! This guy is too cool for school. I'm convinced. He hits cans being thrown, with shuriken...and he doesn't know when they're coming either.
It would be easy to say fake - because he clearly goes beyond what 99% of the human race could do...but this guy is for real.
Just wish he was Japanese and not Korean though.
8 years ago
I can throw a cricket ball about 1000 yards into the sky & have it land in a cup you put on the floor...after I threw the ball.
8 years ago
I can throw an egg through a barn door.
8 years ago
Two barn doors if one of them is already open.
8 years ago
You can throw your Oscar Meyer into pedosteve's Grand Canyon.
8 years ago
Pwned.
8 years ago
you know both oranjina and cruel were picked on so terribly throughout their lives just look at them. the crybaby and the nigger licker. like chocolate and peanutbutter.


redundant little faggots.

*insert pedo joke here
8 years ago
hahaha

"redundant little faggots."

hahaha
8 years ago
you forgot your pedo joke, you ginger mary fucking pantaloon ironing shit breath chav
8 years ago
Pedophile cuntscab. ^
8 years ago
I would fly through space with way more class than this guy.

< Astronaut.
8 years ago
Asshole-nut more like.
8 years ago
Hi OJ
8 years ago
come to sully another post cruel ?you fat arrogant lazy conceited hypocrite
8 years ago
go get a job you sloth..you boring repetitive waster of time..every day...same shit..i know you hate yourself..i don't blame you one bit
8 years ago
i was hoping creul would die in his sleep. i guess that was too much to ask for.
8 years ago
the cool people here talk then you come in and yap yap yap with your self centred horseshit..you are not a man..you are an attention whore..tits ...i know you got them fatso
8 years ago
i know you'll respond cruel because you are a puppet to me..
8 years ago
cruel "verbal diarrhea, nonsense, repetitive b.s., annoying opinion nobody asked for, x100"

and then oranjina his little milhouse bitchdog to say"yeah boss, you got him, you got him good boss didn't ya! pant pant pant"
8 years ago
I'll respond because you're a cunt that continually needs a wake-up call...that's my 'job', dikjob.
8 years ago
hahaha ...pwned
8 years ago
hahaha...what a chump.
8 years ago
you certainly are
8 years ago
recover password
most discussed
recent comments