points: 3

Caution

+1 team puke

featured

by Mako

submitted May 19th 2009

235 comments
what do you think? let everyone know!
Caution
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
Mako
cityofnicks
not muchoworthy
comments (235)
That's got to be in Scotland.
8 years ago
I'm sure I saw one in Bangor too though (that's in Wales).
8 years ago
blowing vegetables?


not enough sheeps
8 years ago
Well, actually if it was in Scotland, those bottles would have 'Buckfast' written on it.
8 years ago
its just sheep, not sheeps
8 years ago
*goaties
8 years ago
There isn't really that many goats btw, sheep yeah, highland cows yeah.
8 years ago
Sheep are a good fuck. I'm sure you Americans do it too, you have more hills than us.
8 years ago
... What? Get this fucker out my face.
8 years ago
just go with it, camy...:)
8 years ago
For a small piece of land that Scotland is, I think it has more hills than America could have.
8 years ago
Do you even know why Welsh people supposedly fuck sheep?
8 years ago
*sheeps
8 years ago
No and frankly I don't get a shit.
8 years ago
get a shit? give a shit*
8 years ago
lol, you really need some sleep camy
and why the fuck is ensfuismebuf stuck on farm animal fucking? get over it already, nobody gives a shit
8 years ago
"Hey, McCloud!
Get Off Of My Ewe!"
8 years ago
Mick would have to be pretty high to make that mistake.
8 years ago
hahahaha tool!
8 years ago
or method man
8 years ago
There are dirigibles that wish they were as high as Mick.
8 years ago
@ensif: I know where the sheep-shagging myth comes from as far as the Welsh are concerned. In days gone by the penalty for shagging sheep wasn't as harsh as the one for stealing or rustling sheep, so anyone caught in the act of rustling would say that they weren't stealing the sheep, but merely shagging them.

Or something like that.
8 years ago
Good one Roland.
8 years ago
Now that our lesson in fucking livestock is over...
8 years ago
Well whaddya know, the fucker's right.
But yes, like I said, let's leave my personal life outta it now.
8 years ago
What the fuck do you mean "myth"? Everyone knows that as soon as you taffs finish munching on a bunch of daffodils, you're straight up to the hills fucking sheeps.
8 years ago
As has already been said... it's sheep not sheeps.
And so what if we are? Does it affect you? No.
8 years ago
Who fucking cares?
8 years ago
The sheeps care...
8 years ago
Do you care that I keep getting weird shit when I try to update my profile?
Does this sorta stuff only happen to me? Whenever it happens...I feel like I've entered the Mucho Matrix....

ActiveRecord::StatementInvalid in UserController#update

PGError: ERROR: value too long for type character varying(255)
8 years ago
It's stupid to use the same word for singular and plural. If they have got to be sheep, then one should be a shoop.
8 years ago
Fish versus fishes.
Discuss.
8 years ago
...it's a mind-bender.
8 years ago
Silver...rhyme a word with it.
8 years ago
...rhyme a word with orange while you're at it.
8 years ago
Silver = Chilver. Look it up.
8 years ago
Do you rub oil on your asshole like a catcher's mit? Nevermind
8 years ago
You fuckin interposter, why are you answering hypothetical questions?
8 years ago
It wasn't a question. I was just answering it anyway. Fuck off.
8 years ago
'ensi'. I have looked it up...and the only source seems to be wiktionary. Ergo - I am not convinced.
The whole 'silver and orange' thing is legendary.
8 years ago
Is there one for purple?
8 years ago
Fishes should be the correct term.
dish, dishes
wish, wishes
fish, fishes
It all makes sense.
8 years ago
storage

aaaaaaand....

mulva?
8 years ago
Not true at all Fugs. Shame on you.
"There were a lot of fish in the pond" versus "There were a lot of fishes in the pond".
Which sounds more natural...be honest?
8 years ago
endricurple is apparently an archaic form of viscera....and it rhymes.
8 years ago
There were a lot of dish in the sink.
That doesn't sound natural, does it?
8 years ago
fish (fÄ­sh)
n. pl. fish or fish·es

1. Any of numerous cold-blooded aquatic vertebrates of the superclass Pisces
8 years ago
LMAO@Fugs wanting to rewrite the English language and its 'crazy' rules, and exceptions.
Noob!
8 years ago
storage?
Forage.
8 years ago
Mulva?
Vulva.
8 years ago
my attempts at rhyming orange and silver
8 years ago
watch a fucking seinfeld already
8 years ago
Cruel's asshole is like a catchers mitt, that too was well put.
8 years ago
Blamanche is quite close to orange...just not enough.
8 years ago
Ohhhh ohhhh...what about 'derange'?
8 years ago
I've seen too much Seinfeld in my time.
Sorry if I missed the one where the fucking Jewish cunts were trying to rhyme orange and silver.
I bet Jerry got all philosophical and serious about it...and maybe a bit quirky and erratic, too.
8 years ago
...Kramer probably even 'burst in' hilariously, and stole some of his food from his fridge.
8 years ago
porridge
8 years ago
no, he thought his gf's name was mulva cause she told him it rhymed with a female body part after he forgot her name
8 years ago
Ahhhh...I think I recall it vaguely.
Seinfeld has/had its moments.
8 years ago
you find a job yet?
8 years ago
Nope.
8 years ago
serious question. are you like a trust fund kid or well off?
8 years ago
Nope. I just really don't give a fuck...and live in a part of England that looks beautiful...but where the prevalent 'career' is in the tourism or care sectors.
8 years ago
I guess that how you pick up so many johns.
8 years ago
you dont have a career besides mucho?
8 years ago
Mucho is not a career...it's a way of life.
8 years ago
i hang here while I work. how do you buy shit? you on the dole?
8 years ago
When he wants something he begs his boyfriend for it or goes out and blows a few guys for spare change.
8 years ago
Brilliant rish. Just brilliant.
8 years ago
I kinda picture you like Rick from the Young Ones.
8 years ago
Thanks.
8 years ago
You know the Young Ones and Rick? Props.
I am a bit like that, I guess.
8 years ago
I haven't seen the Young Ones for years.
Ade Edmundson and his band are touring now correct?
8 years ago
I have no idea...and wouldn't want to see a band he's in.
He was a total suckass in Hells's Kitchen.
8 years ago
*Hell's
8 years ago
Didn't watch it. I'll go see the band just for the hell of it. I think they're comind to my town, tickets are about 2 quid a pop so fuck it.
8 years ago
LOL! 2 squids? Really?
I didn't watch much of it either...just enough to see him acting like a bitch. Not very Viv at all, I must say.
8 years ago
Yeah I think I saw a poster up somewhere. If I got change in my pocket I'll go.
I think a one time Young Ones reunion should be tried out.
8 years ago
quit avoiding answering the fucking question. how the hell do you pay your rent and your meals and your drugs
8 years ago
Scumbag College ftw!
8 years ago
Haha.
8 years ago
elpiss. Calm down.
I'm just a survivor...always have been. And I have a really good friend of about 26 years.
I don't live with my girl.
I'm not going into further detail.
I get by.
8 years ago
...no rish...don't get excited - that doesn't mean I suck off my best friend.
8 years ago
I don't even want to know.
8 years ago
Wait, yes, I do. Its gotta be fucking hilarious.
8 years ago
Pwned!
8 years ago
Yes, PWN3D.
8 years ago
I am.
That's all I can say.
8 years ago
Rish?
Can I please be your friend? Please don't hurt my feelings.
8 years ago
allright
8 years ago
No, I don't really like you.
8 years ago
You just broke my heart Rish.
8 years ago
i submitted a young ones clip a few weeks ago, anyone remember "sick"?
8 years ago
You'd rather i broke your butthole.
8 years ago
?
8 years ago
"Neil, Neil orange peel." FTW.
8 years ago
Jesus rish...you're like scary gay, aren't you?
Midget.
8 years ago
I'm pretty scary, no doubt. I think it my be because of my fucking sick neck tattoo.
8 years ago
i heard your neck tattoo has a neck tattoo
8 years ago
'my be' was epic.
Your neck tattoo isn't even hay fever sick.
8 years ago
when I got my collarbone tattooed it felt like they were doing my neck. that shit sucks sheeps* ballz
8 years ago
wtf did you mean?
8 years ago
i mean it feels like your getting stabbed in the neck
8 years ago
*Sheep.
8 years ago
Neck's really that bad?
8 years ago
I've just got one tattoo - on my right arm. It's a pegasus in black...with a red eye.
It's pretty sweet I reckon.
8 years ago
right forearm
8 years ago
not as sweet as this


http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/howaboutthat/5230467/No-Regrets-The-Best-Worst-and-Most-Ridiculous-Tattoos-Ever.html?image=18
8 years ago
Imagine getting a tat on your asshole?
Oh wait...you don't need to imagine, do you rish?
8 years ago
Hahaha steve.
At least Peggy is the pitcher.
8 years ago
That's pretty cool, but a little colourful and camp I think.
8 years ago
There was nothing cool about that tat.
Fuck it...imma post mine.
It's not yak sweet. But it's pretty good for £40
8 years ago
If it was black and grey it'd be better.
I just posted mine too, if I get flamed, you're all shit.
8 years ago
What's yak got?
8 years ago
Apart from AIDS?
A purty sweet cthtuhulhulu tat, by a rather amazing tat artist. He's quite a bastard actually.
8 years ago
I just found it, that's fucking cool.
Mine's a full sleeve, but it ain't got anywhere near the same detail.
8 years ago
Check out the dude's work on the Mucho myspace. Thisis how yak spends his ill-gotten Mucho fortune.
8 years ago
next person i meet with a chinese charachter tattoo is getting stabbed in the face
8 years ago
On my way.
Wish I had a fortune to spend on a pro artist. My mate does all mine.
8 years ago
this outta be good
8 years ago
Meh?
8 years ago
That Tommy Lee guy is fucking awesome.
8 years ago
you get what you pay for
8 years ago
True, but considering I've only paid around £300 for mine it ain't bad.
8 years ago
yeah he isn't cheap but he does good work... with tattoos you really do generally get what you pay for..
8 years ago
i cant wait to see your jailhouse sleeve ensi
8 years ago
ensiferius are you getting it colored or just keeping it b/w? it would probably look pretty interesting with lots of color i imagine (i just looked at the submissions)
8 years ago
It's staying b/w, I think bio-mech looks better that way.
8 years ago
(i'm not a huge fan of "organic" tattoo's but i mean there is nothing wrong with his.. just not my personal style)
8 years ago
It's each to their own at the end of the day. I love my sleeve. But I know when I'm beat (yak) lol.
8 years ago
i got one tattoo done by a friend in 91 before they were legal in nyc. i'm still working on the cover-up.


i had to go over it twice with white, so it's actually like I got that shitty tattoo 3x and a 4th time to go over it.
8 years ago
Cruel has a bar of soap tattooed on his ankle.
8 years ago
He got it in jail.
8 years ago
He also has his nose up yak's ass apparently.
8 years ago
Just because the drummer from Motley Crue does a tattoo doesn't mean he's "rather amazing". I've seen interviews with that guy hes retarded.
8 years ago
It's the same Tommy Lee?
8 years ago
no... tommy lee that did my tattoo's is not the same tommy lee... i don't think the guy from the band can do tattoos :P
the tommy lee that did my tattoo is austrian
8 years ago
Yeah I think Tommy "Motley Crue" Lee has had far too many drugs to have a tattooing hand.
8 years ago
haha, cruel got a veiny black schlong tattooed on his ass so he can reminisce about the good times he had in jail
8 years ago
Well Camy, you did say "What?"
And I don't have to live on a farm to fuck sheep. I'm surrounded by them anyway, cos that's all Wales is.
8 years ago
Bastard...
Oh and sorry steve *sheeps.
8 years ago
OK, Welshboy you fuck 'sheeps', we get it. I grew up near a farm, don't fuck sheep, sorry.
8 years ago
your journey to the douche side is complete
8 years ago
hahahaha!
@both camy and dw
8 years ago
I don't get a laugh?
8 years ago
you're too much of a noob yet...i may give you a smirk or or a belch in a week or so though....
8 years ago
possum is too nice, come back in a month so the rest of us have forgotten you and try again
8 years ago
Damn noob status, I'll shake it off eventually.
8 years ago
there is a cure, its called time and commitment
8 years ago
It's on it's way.
Though my current commitment ain't bad. It's 6.12am and I haven't slept yet.
8 years ago
Oh well bravo then ..
8 years ago
i've been here almost a year now, and i know i'm still a noob to the old-timers...
8 years ago
bravo indeed, you gonna do that 6 nights a week from now on?
8 years ago
Yeah, and I'm also gonna make stupid brave statements like that too.
8 years ago
Great, you've just arrived at Doucheville Hotel, time to unpack.
8 years ago
They got free little bottles of shampoo?
8 years ago
Ask Cruel
8 years ago
You don't like me do you?
8 years ago
Do I have to?
8 years ago
No, I couldn't give a flying bollock to be honest.
8 years ago
fucking welsh bastards anyway....
8 years ago
How very dare you, we confuse the English, so we rule.
8 years ago
confuse us?
riiiight. thats what they call living on the dole and fucking sheep now?
8 years ago
Needless to say, I don't give a flying asshole about Wales
8 years ago
@B1ade: Yeah. Except I'm not part of the dole community.
@Camy: Meh.
8 years ago
sooo...
camy's from scotland
ensi's from wales
b1ade's from england

aren't you all technically 'british'?
8 years ago
Nah, the English think they own us. So fuck em, I'm calling myself Welsh.
8 years ago
I'm from England, so technically, I'm English.
8 years ago
What would you do without us, ensi?

Eat daffodils and fuck sheeps/
8 years ago
*?
8 years ago
but 'british' is not a blanket term for scottish/welsh/english?
8 years ago
British is a blanket term for "faggot".
8 years ago
I'm proud to be an American.
8 years ago
@Fug: I do that anyway. But in all fairness, there'd be one less nation to take the piss out of without you.
@Metal: Yes, technically, and Northern Irish too. But anyone who isn't English prefers to seperate themselves from them altogehter.
8 years ago
irish is a blanket term for 'please fuck my asshole really hard'.
8 years ago
Pwned.
8 years ago
I'm 1rish1.
8 years ago
You are Pwn3D.
8 years ago
Hahahaha!
8 years ago
Riiiiight.
8 years ago
I guess it must be 'release the retard' week...and rish got his free pass.
8 years ago
so.......no, then?
8 years ago
You pwned yourself... again, and you know it.
8 years ago
when 'irish', 'rish', '1rish', '1rish1' or any form thereto is mentioned on this site...we all are abundantly clear as to the faggot to which it refers.
8 years ago
Nope, you fail.
8 years ago
I don't think so, cockboy.
8 years ago
You obviously don't think at all.
8 years ago
ensi, what do you call the English anyway?
We call the Scots "Jocks", they cal us "sassenachs", we call you Welsh "Taffs", so what are we?
8 years ago
*ignoring 'rish's "faggot" routine before he says it*
8 years ago
They should call you "assstretched".
8 years ago
We don't really have a slang word for English people where I come from. But I don't speak Welsh anyway, so there could be one.
8 years ago
If it is "ass-stretched" it certainly isn't by you...
8 years ago
Wow, good one.
8 years ago
Only just?
I thought I made it there long ago.
Let's forget the sheep conversation, you don't need to know about my personal life.
8 years ago
you just got a promotion to the spammy level of douchery
8 years ago
:-(
Nasty pasty.
8 years ago
Oh fuck it.
8 years ago
*applauds*
8 years ago
yes, i think you have failed enough for tonight, now go to your room
8 years ago
I didn't mean fuck it altogether, I'm gonna stick around a bit longer. Annoying as that may be.
8 years ago
there are at least 100 different ways to pwn yerself on MS...at least!...
looks like you've figured out a few tonight...
*smirk/fart/belch*
8 years ago
Try submitting something. People around here seem to like that.
8 years ago
A few? I can pwn me better than anyone on here.
An I have submitted a few things... but they must've been too shit.
8 years ago
Cruel is the master at selfpwns.
Fact
8 years ago
oranje gargles cruels jizz on a daily basis.


DOUBLE FACT
8 years ago
so macho to take swings at the banned steve
8 years ago
@Camy: I'll be sure to stick around and watch that then.
Time I had a little competition in my foot in mouth illness.
8 years ago
it sure is fun though
8 years ago
Wait, OJ got banned? How did that occur?
8 years ago
He kept calling steve a pedophile without proof, and the Deja said something, basicly she wasn't happy.
8 years ago
Hahaha 'the Deja' i never meant that
8 years ago
RIP camy, lol
8 years ago
hahahaha camy you weird fuck you!
8 years ago
oh god
"the Deja"
hahahaha
8 years ago
*dramatic prairie dog*
8 years ago
the deja's trying to sleep, so keep the racket down
8 years ago
I blame the possum, he's the one having epileptic fit.
8 years ago
fits*
8 years ago
possum can take the heat, he has racket up plenty enough brownie points lately to make him bullet proof for a while
8 years ago
I told OJ I'd use his avatar while he was gone but I lied.
8 years ago
and there you have it
8 years ago
Then I changed my mind.
8 years ago
where is the ban thread????
8 years ago
In the Fries the Gangster thread.
8 years ago
Booya!!
8 years ago
So...the irritating, 'ultrawhite' kid named Cummycazi omits to finish the word 'then' by inadvertantly missing the 'n' button...and it becomes 'the Deja'.
Yeah...fucking crazy shit. You guys are serious homos.
It does suit her...kinda like 'the terminator', but it would only have been credit-worthy if it was intended. It wasn't.
Jesus.
8 years ago
So if you puke, bottles of alcohol will grow?
8 years ago
I could live with that.
8 years ago
^ win
8 years ago
on the Big Rock Candy Mountain
8 years ago
damn interposters...
8 years ago
Caution, Farmer laying seed by mouth!
8 years ago
I need that for my place
8 years ago
Rights of Childhood Passage Zone....
8 years ago
recover password
most discussed