points: 10

Captain's log

Recycling your semen is good for you.

featuredgeek

by Jones

submitted May 7th 2009

48 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (48)
captians load
1,000,001
I recycle my semen from my girls asshole after i dump a load in it. then re-recycle it in her mouth Mmmm.
8 years ago
I don't think he's healthy.
8 years ago
I think he's gonna be a serial killer.
8 years ago
this can't be real lol. his dad must be proud.
8 years ago
so which one of you guys want to help me recycle my semen?
8 years ago
Free samples? Seriously?
8 years ago
Captain Kirk,hahahahahahahahahaha?
8 years ago
Year 40 has NOT been kind to JamesT
...
8 years ago
fuck - had to turn this off at 1:34...
there's 5 more minutes of this shit?
i dont care
i dont wanna know how it all comes out, okay?
8 years ago
Come on possum, man up and finish it.
8 years ago
not until deja's tat pic shows up
8 years ago
you are going to have some blue fucking balls if you wait for that
8 years ago
a. I've been on a plane and unable to defend myself.
b. Tool, may your next ICLight have a used condom at the bottom of the can.
c. possum, you candy ass cock.
8 years ago
hahahaha
8 years ago
Is this his dating video?
8 years ago
lowered expectaaaatttioonss
8 years ago
but, but, thats my red stapler.
8 years ago
_Morph_, I think he's in your office.
8 years ago
Was this lifted from Cruel's sci-fi site account?
8 years ago
Cruel recycles semen anally.
8 years ago
misspelled "seamen, annually"
8 years ago
cruel & oranje down on the docks looking for passed out seamen to drain of their semen.
8 years ago
wtf? ....douche

8 years ago
He's not afraid to admit he has adult fetishes, but won't admit to being into wearing diapers and being spanked. This guy is fucking sexually repressed like a motherfucker
8 years ago
OH REALLY?
8 years ago
I wear BRIEFS!
8 years ago
this is the same guy who was posted on here fucking a doll and calling it Julia. His name is Chris-chan.
8 years ago
thanks for letting us know, /b/tard.
8 years ago
*elchris-chan
8 years ago
what's a /b/tard? I'm not familiar with this technical jargon
8 years ago
4chan faggots.
8 years ago
it's a random retard...urbandictionary dumbass
8 years ago
how do you think he got the name chris-chan? anytime /b/ finds someone to pick on they always throw -chan at the end of their name.
8 years ago
weeaboo's do it too. its a japanese thing
8 years ago
ok, and so your post "4chan faggots" actually meant "4chan--faggots"? am i correct? anotherday are you trying to tell us that we're all faggots cuz we don't go to 4chan? idk, but seems like it to me
8 years ago
take a god damn english class. i meant it exactly the way i typed it. "4chan faggots" meaning faggots from 4chan.
8 years ago
but you're the one using the fucking lingo to begin with
8 years ago
you're the one who misinterpreted it, dumbass. i said it correctly meaning what i meant to say, but you fail to understand how to comprehend grammatical structure in a sentence to deduce meaning. suck a dick, asshole.
8 years ago
go back to 4chan
8 years ago
i just feel bad for this guy.

hes just...

too far gone.
8 years ago
yea to late to help the 40 year old virgin.
8 years ago
guys like this wrote the bible, I'm sure of it.
8 years ago
*fucked my mom
8 years ago
nobody ever would fuck your mom. before you ask, you were a product of his free samples.
8 years ago
By the way, I did all that homo shit because the chicks love it. Anything for them chicks. this guy is gay
8 years ago
most disturbing video i've seen on here. even worse then the abortion vid
8 years ago
WHAT THE FUCK!
8 years ago
Hahaha
4 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!