points: 0

IRREFUTABLE ALIEN PROOF

If this doesn't make you a fucking believer... I don't know what will!

featured

by yak

submitted April 27th 2009

54 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (54)
What the fuck did i just watch? Did i just see a picture of a brain in the back with a moving embryo in the front? Give me my 1 minute back!
8 years ago
Seems like it.
8 years ago
no it dont seem it was. so where do we go to get our 1:20 back.
8 years ago
That guy is high as shit!
8 years ago
You just don't see too many Special K addicts these days.
8 years ago
This cat is shermed out.
8 years ago
Stupid.
8 years ago
thats just what they want you to think.
8 years ago
that's what they want you to think they want us to think.
8 years ago
not funny
..vaporization ensues...
8 years ago
Dik at :20
Smerf at :24
Stan's asshole at 1:10
Voice Over by Morph
8 years ago
So... I look like Nikola Tesla?
8 years ago
^okay, it's just the cheesy moustache again
8 years ago
*gets wood*
8 years ago
posting in a internet fanboy of muchofags thread. EPIC!
8 years ago
...what the fuck are you babbling about, bobby?
8 years ago
Go back to lurking.
8 years ago
muchofags? that would include you then?
8 years ago
If it weren't for skulk, I'd say it applied SOLELY to him.
8 years ago
Bitches
8 years ago
who's this noob?^
8 years ago
I don't know, but he's got some cool hats.
8 years ago
i read that those hats protect you from swine flu
8 years ago
The swine flu is just the first step. Z-day is coming.
8 years ago
Well it didn't work :(
8 years ago
if i had swine flu i'd infect every one of you
8 years ago
Did you guys hear that an Israeli health official wants it to be renamed the "Mexican flu" since the name "swine flu" is offensive to Jews and Muslims?
8 years ago
*drum riff*
8 years ago
sauce?
8 years ago
sometimes i think the government just puts this shit out to make anyone that was thinking there might be aliens, change their minds for fear of sounding as crazy as this video.
8 years ago
Or we could switch it around again and say that's what the nerd who made this video wanted you to think =(
8 years ago
Or maybe that's what the government wanted the nerd to get you to think.
8 years ago
i know there's one in my brain
8 years ago
There's one in mine too, but it's a Calico Alien.
8 years ago
I want to believe, but not this badly...
8 years ago
*listens to alien in brain
8 years ago
I guess my plans to use aluminum hats have been foiled.
8 years ago
Hahaha. Great pun. Epic. Bravo Claude.

*Bows down to Claude's almighty punning power*
8 years ago
^wtf?
8 years ago
You know what? Fuck it. I'm not going to explain it.

Everyone, don't explain the pun. The him work it out on his own.
8 years ago
its phunning dumbass
8 years ago
Slightly less to do with Tesla and a bit more to do with LSD, methinks.
8 years ago
Yeah. I hear what you're seeing, man.
8 years ago
Best conspiracy theory ever!
8 years ago
isn't this the same audio feed that's on throughout Mudvayne's album L.D.50???
8 years ago
Not even close.
8 years ago
Fuck you David Icke
8 years ago
is that really david icke stuff?
man, he's my favourite nutjob ever!!
8 years ago
Kinda reminds me of that nut job Riley Martin that is on one of Sterns channels.
8 years ago
i'd like to do a nut job on Miley Cyrus
8 years ago
*Billy Ray
8 years ago
yeah , her too
8 years ago
You didn't know that? I met a Grey in my dreams...
8 years ago
'i feels it movin in my head'
8 years ago
recover password
most discussed