points: 0

What a Pussy

God, I fucking love Sublime.

featured

by 1rish1

submitted April 21st 2009

36 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (36)
ahh peer pressure and alcohol, thinning out the gene pool on college campuses across the country
9 years ago
I miss the good old days of bell tower snipers.
9 years ago
haha,,, "hes only 20 yrs old" OMG! hes breaking the Law.. what a rebel!!
9 years ago
guy looks like hes 16
9 years ago
and faints like he's 10.
9 years ago
only 20??? americans cant fucking drink...
9 years ago
That 'let it out' bitch made me flash back to 'president charlie'
9 years ago
?
9 years ago
Opps, President Charley.
9 years ago
thanks nix - that was funny:)
the subway girl was actually kinda sexy, also
9 years ago
He's reacting to the faggy music.
9 years ago
Fuck you.
9 years ago
"god, i fucking love sublime" could you be more a fag?
9 years ago
youre a disgrace to sublime shut the fuck and dont even mention them anymore
9 years ago
Yeah, I'll get right on that, shit eater.
9 years ago
qua-potential team puke material
9 years ago
he puked, but it's all in his lungs
9 years ago
that fat old ANNOYING bitch needs an award for best chaperon
9 years ago
bwahahahaha what a bitch
9 years ago
Returned $130 worth of beer bottles today. Guy at the beer store told us that if we pulled the same stunt that we would be forced to take it to the Beer Store warehouse. I hate privatized liquor sales.
9 years ago
Throwing up after that amount of liquid has suddenly been introduced into your stomach is understandable, but fainting? lame.
9 years ago
man that bitch needs to shut the fuck up.
9 years ago
Yeah, Man. You know, just let it out.
9 years ago
let it out, let it out, let it out, just let it out, let it out
9 years ago
She thought she was at another exorcism and forcing the evil demon to leave his body.
9 years ago
oooowwwww i saw dead in his eyes
9 years ago
he still had his shoes on, he's alive.
9 years ago
Only in America.
9 years ago
*burp*
9 years ago
haha faggot clot fans
9 years ago
i love how it went from " GO GO GO GO...SHIT....NO NO NOO" talk about buzz kill!
9 years ago
Kids not a pussy. He was a trooper actually. Too much alcohol and to the hospital he goes. He could have died of alcohol poisoning.
9 years ago
how much for an obama doll?
9 years ago
i saw obama trading cards the other day. it's pretty pathetic
9 years ago
Way to kill the kid meatheads.
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!