points: -4

Brilliant singer - 12 years old.

Clearly set-up...but the kid's going places with that voice.

featuredcool

by CruelHM

submitted April 18th 2009

59 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthyloslobos
MetalFace
squatface
jrob2020
comments (59)
damn
8 years ago
@ 1:03 simon flips the bird wtf!!
8 years ago
you made it that far?
8 years ago
Yea I made it as far as you did.
Hey Widdler, you still making music?
8 years ago
fuck
8 years ago
shit
8 years ago
cock
8 years ago
balls
8 years ago
yes i am
8 years ago
Can we hear?
8 years ago
What a fag
8 years ago
Maybe-But he's on tv and you are sitting in the dark, looking at internet porn, and busting on a 12 year old boy who sings better that you.
8 years ago
at least it's straight porn.
8 years ago
hahahahaha
8 years ago
Whayt the hell is he talking about, "you have just shown that Wales has got talent." Seems to me that the Welsh have the best vocalists and the greatest nomer of them, per capita.
Paul Potts, Charlotte Church, etc, etc, etc.
8 years ago
Tom Jones.
8 years ago
Duffy
8 years ago
rolling stones
8 years ago
The Rolling Stones are from Wales? That's news to me.
8 years ago
theyr part indian-african part welsh
8 years ago
I hope to fuck you're being sarcastic elchris, they're from London ..
8 years ago
yeah, just like U2 and the beetles are from wales too
8 years ago
lmao @ paul potts. yeah hes a superstar now aint he
8 years ago
Well that was interesting.
8 years ago
fake
wales does NOT have talent
ps- cruel is so turned on by this
8 years ago
And then he hit puberty..
8 years ago
mmm bob, my balls just dropped
8 years ago
my pussy tooooo
8 years ago
This isn't youtube you homo, go post that shit somewhere else.
8 years ago
Hey dipshit.
I didn't post this, homo. I only submitted it, homo.
So, you need to be calling yak the homo for 'posting this shit', homo. But you won't will you, you homo?
Enough poeople here post death, scat porn, and titties. I'll submit what I want. Not up to me if it posts.
I found this interesting, and thought others might, too.
Perhaps if you didn't lurk so much you wouldn't be such a noob, homo.
8 years ago
I SECOND YOU ON THIS CRUEL, THIS WAS PRETTY KOOL TO WATCH. BTW, REDRUM...YOU ARE A HOMO.
8 years ago
This isn't youtube you homo, go submit that shit somewhere else.
8 years ago
maybe your memory is failing you redrum, but mucho has always had shit like this.
8 years ago
he also fails to remember, if it will annoy us, it shall be posted.
8 years ago
My memory is running just fine... I just like to give that idiot a hard time. It's all fun and games.
8 years ago
why do the brits always start clapping and cheering when the contestant is still singing. thats just rude.
8 years ago
its called encouragement dipshit. im sure all your concerts are dead silent till the performance ends right?
8 years ago
it kinda sucks he butchered one of my fav jackson 5 songs. noone can do a jackson cover and sound even close he should have never tried.
8 years ago
'Butchered'?
Stfu, you fat pile of beez.
8 years ago
this kid sucks. he should have sang like some easy like sunday morning bullshit.
8 years ago
p.s. cruel listen to the original version of this song and get back to me ok.
8 years ago
mike, your not gay, your not a pissant. those are higher in the rankings than you. just fuck off
8 years ago
beez, are you honestly beezin serious you douche?
I'm a 32-year old man...do you honestly think I've never heard the original of this, you ignorant beezbag?
I'm saying this is NOT a butchered version of the original. It's very fucking good for a live performance in front of thousands (and millions at home), with no studio editting...and the fact the kid is 12.
I agree with B1ade - just fuck off.
8 years ago
im saying dont fucking cover a michael jasckon songs cause all in all you will fail. the kid should have picked a diff song cause he IS a good singer but not compared to michael jackson. that is my argument.
8 years ago
@ 1:03 simon flips the bird wtf!!
8 years ago
Cruel, you watch that shit?

Gay.
8 years ago
The kid has an incredible talent. I was impressed.
8 years ago
whatever. no way im watching this lame shit
8 years ago
tenner says you watched it to see what the fuss was about you consumer fucktard
8 years ago
He watched it (in between chasing the dragon).
8 years ago
I want to do rude things to Amanda Holden.
8 years ago
me to, stabbing is considered rude right?
8 years ago
I used to have an iranian friend called shaheen he was Gay tho. Like all Iranians. No they can't be gay or they'll get slaughtered.
8 years ago
what did you take before posting that?
8 years ago
Simon is a pretty bright cat.
8 years ago
just wait till his voice changes lol
8 years ago
Needs more ornamentation. He almost held a pitch there for a second
3 years ago
* TheAllMightyToaster stalks MF comments *
3 years ago
Also, fuck you cruenu!
3 years ago
recover password
most discussed