points: 8

Kinky Kellie and the Drumrave express

9 months later... Drums Jr. was born, black as the night itself.

featuredshopped

by NixonsGhost

submitted April 5th 2009

174 comments
what do you think? let everyone know!
Kinky Kellie and the Drumrave express
tagged:
comments (174)
I think the tag says it all. "What's so funny?"
8 years ago
duke nukem was a fat guy with a poncho?
8 years ago
Blow it out your ass.
8 years ago
Shit happens.
8 years ago
fuck u steve the quote is from they live not duke nukem!
8 years ago
^best back alley street fight ever, Fact!
8 years ago
Actually Broking, they had that quote in Duke Nukem. Im sure they copied it from They Live, but it was in Nukem
8 years ago
yep, Duke Nukem 3D
1 year ago
*They Live
1 year ago
have all the game versions lol
1 year ago
Duke Caribbean: Life's a Beach was awesome
1 year ago
duke is for 12 yr olds
1 year ago
duke was up there with Doom back then
1 year ago
hahaha the thumbs up just completed my awesome day
8 years ago
what else could happen in a day to have made it 'awesome'
8 years ago
wtf... whats withthe middle picture with a space in her ass?
8 years ago
its fits the thumb like a puzzle or someshit ?
8 years ago
My failed PS attempt to show what happens when Drums fucked her in the ass.
8 years ago
i believe its the same when drumrave ends up having sex for the first time, the apocalypse begins.
8 years ago
The sea will turn to fire-
upside down will be right side up-
kellie will lose 5 pounds-
All symptoms of the apocalypse.
8 years ago
VicSin will not eat for an entire day...
8 years ago
It's a good way for her to see what she'd look like if she wasn't such a fat bitch.
8 years ago
That was a HUGE fail there Mage. Thanks for bringing me into another fat bitches demise.
8 years ago
and on that note *bitch's

8 years ago
And I know exactly what I look like when I am not living life as such a fat bitch... because as I have said MANY times before O.B. I haven't always been fat.
8 years ago
and as i have thought MANY times before - no one cares if you're fat or skinny, hetero or lesbo...etc etc
what it comes down to is: Are you a stupid camp follower...or do do you have a brain hidden behind those mudflaps of yours?

8 years ago
i think you need to worry about the "stupid camp" you follow and not the one you think I do.

8 years ago
Besides even idiots know that just because men hide their brains in their penises doesn't mean women keep theirs behind their "mudflaps".

8 years ago
Women can't hide what they don't have, fatty.
8 years ago
You guys can be really hurtful sometimes.
8 years ago
It's ok Vic, come see Fat Frank and I'll make you forget all about the assholes on here.
8 years ago
I know it isn't you VicSin, I was replying to the original comment, not Mage.

I know it's that supersizedkellie cunt.
8 years ago
What exactly is a greenbean?
8 years ago
He actually looks Mexican in the first pic.
8 years ago
more like a Mexican't.
8 years ago
I believe there was a very long discussion about Drum being Mexican a while back. He's Mexican.
8 years ago
Yeah, he lives on Mexican Mountain. In Mexico.
8 years ago
I eat beans and tacos all the time
8 years ago
He does that on Mexican Mountain. In Mexico.
8 years ago
Mexican.
8 years ago
mexiwont
8 years ago
mexican and will
8 years ago
beans beans..the more you eat,the more you fart
8 years ago
Mexican't

8 years ago
or Mexicouldn't
8 years ago
Mexinahtootired.
8 years ago
Mexicannatoosleeepy
8 years ago
Mexicanyoudrivethroughplease
8 years ago
Mexicanwestopthisnow
8 years ago
Mexinaugahyde
8 years ago
Mexihaddockpastie
8 years ago
Mexistfu
8 years ago
Since all you people are going to Mexico, can someone pick me up some Spanish Fly? Appreciate it.
8 years ago
For a viscous night of cranking the meat in the tool shed?
8 years ago
Spanish Fly is for the women, dumbass.
8 years ago
Missus still in the hospital Tool?
8 years ago
fuken drums cheating on me
8 years ago
sorry you had to find out this way :(
8 years ago
I made out with a chick that looks like her the other night, little less chubby though. fuckin xannax one helluva drud, oh yeah and busch beer.
8 years ago
yep gotta watch them druds...
8 years ago
ouch ya got me fatass, go suck on some wartio's.but srsly get the stick outta your ass.
8 years ago
Now now cracksucker, we all know you didn't make out with anyone, let alone a "chick".
8 years ago
haha I like this!
8 years ago
It's very good.
8 years ago
he looks so bored haha that's the best part...
8 years ago
I'm basically a lame lay.
8 years ago
thats cool, you seem to have shut up a lot lately as well.
8 years ago
nice yak, way to jinx a good thing.
8 years ago
That girls is a fox, who is she?
8 years ago
It's drumwave, silly.
8 years ago
*rave. Goddammit.
8 years ago
haha You have a text impediment.
8 years ago
Urkle's got a faggy text lisp. Hahahaha. You poor sonofabitch.
8 years ago
Who the fuck are you?
8 years ago
Freshie is okay, but who the fuck are you tofu?
8 years ago
BEST.PHOTOSHOP.EVER!
8 years ago
Drums.. you have been immortalized as a Mexican gabacho pimp....



8 years ago
I kind of like it too.
8 years ago
But do you like it enough to put out for me?
8 years ago
Nixon, that second picture is fucking priceless.
8 years ago
FUNNY..i shited my pants
8 years ago
Shitted*
8 years ago
*shat
8 years ago
*shatnered
8 years ago
*shattered
8 years ago
*shattit
8 years ago
Hey, since you guys are all taking a shit, can you leave a little toilet paper for me in the morning?
8 years ago
Want some chocolate sprinkles for a decoration?
8 years ago
I'm thinking this maybe my new default pic on facebook
8 years ago
You mean Caralibro.
8 years ago
hahaha yeah it would...
8 years ago
*libro de cara
8 years ago
si
8 years ago
i've got balls of STEEL
8 years ago
realistically totally fuckable..kinda chubby with a sweet teenface
8 years ago
drumrave i mean
8 years ago
hehe
8 years ago
I knew that.
8 years ago
Damnit.
8 years ago
Drums no longer a virgin?
8 years ago
favorite shop on here ever!
6 years ago
wow - nice
6 years ago
i admire your intestinal fortitude, drums...good luck
6 years ago
yeah good luck travis CK
1 year ago
wow thats some thigh gap she got there
looks like some cervical dysplasia
1 year ago
preparing for the birth of their first child
1 year ago
first black child
1 year ago
I should have received more points for this.
1 year ago
let me lend a hand dick
1 year ago
that dumb beaner drums
1 year ago
Hey, thanks!
1 year ago
fck pts
1 year ago
Fuck pits? So now we know bird's fetish...
1 year ago
a metalgear level joke
1 year ago
Meh, Germans have no sense of humor anyway.
1 year ago
I was hoping you were gonna go with that and maybe liven the place up a little. Sorry that I tried to wake you up.
1 year ago
followed by played-out go-to stereotypes....
1 year ago
Wow, someone has their man-period.
1 year ago
and finished with blaming me for not liking it. oh my.

i see how ppl get drawn into arguments with you.
1 year ago
Yup, definitely drunk or pms.
1 year ago
High
1 year ago
*lack of being high
1 year ago
Crank (meth) crashes are hard
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=8YH79zpiq-o
1 year ago
fuck is everybody talking about, i'm the mellow fellow here.....

but mako's lack of green is obvious.
1 year ago
Nah, you're bitchy today. It's okay.
1 year ago
i don't even wanna say it...
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=-vCOLA75mAk
1 year ago
i love how the thumbnails on whunu's youtube shit already say 'this is noise, don't click'
1 year ago
Did the first one even make a sound? I don't have my volume up.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=cwcpHFBxQMo
1 year ago
You should change your name to Punkynu.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=Uf_6io-RAUY
1 year ago
seriously.

no one is clicking.
1 year ago
Yeah you're a mind reader

https://www.youtube.com/watch?v=AqcyQItOL9g
1 year ago
Keep doing that, by all means.
1 year ago
yeah, i'm almost startin' to develop interest in entertaining the idea of maybe pushing play, maybe.
1 year ago
liar
1 year ago
Meh, sound bites just don't make me care enough to listen.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=x9-RXS9Vdt0
1 year ago
Yup, keep goin'.
1 year ago
No. Stop doing that
1 year ago
loslobos thinks they should stfu
1 year ago
Mako

Meh, Germans have no sense of humor anyway.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=F5HIkZJaHj0
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=F5HIkZJaHj0
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=F5HIkZJaHj0
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=F5HIkZJaHj0
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=F5HIkZJaHj0
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=F5HIkZJaHj0
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=F5HIkZJaHj0
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=F5HIkZJaHj0
1 year ago
MOAR!
1 year ago
full puma
1 year ago
shutup nigger , why you fighting with your squad today?
1 year ago
go fuck yourself cryax
1 year ago
I was actually talking to mako , he called los a malnourished swede and hes fighting with you he's in a fuck the world type attitude today
1 year ago
Seems like you're the only one that took it personally, taconigger.
1 year ago
He uses cheese in his tacos. Not a true mexican.
1 year ago
Lol personally , you really talk out your ass most of the time and believe the shit that comes out of it , youre funny
1 year ago
See?
1 year ago
No i dont see
1 year ago
Right, you "Si" lol
1 year ago
Lol , so funny
1 year ago
I know! About time you yucked it up, Pablo.
1 year ago
Sarcasm
1 year ago
Please pay more attention to me mako*
1 year ago
Oh good, you recognize it. I was worried I was going to have to explain it to you.
1 year ago
Yes please pay more attention to me mako
1 year ago
I already am. Not much else going on here cause whunu ran out of youtube links.
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=ICGoPyAp0Hw
1 year ago
https://www.youtube.com/watch?v=cwcpHFBxQMo
1 year ago
recover password