points: 1

Deflowered by Screwdriver

NSFW

So romantic

featured

by xzekiel

submitted April 2nd 2009

26 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (26)
Slumber Party get a little out of hand?
9 years ago
She got screwed! lol
9 years ago
She a Flathead or a Phillips?
9 years ago
The correct term for flathead is, standard.
9 years ago
In her case the correct term IS flathead.
9 years ago
repost and still looks real to me.
9 years ago
damn. my bad.
9 years ago
but i don't know what would be fake about it...
9 years ago
well if you can find the othe rone on here its a much longer version the camera does cut but you can see the tear in the hymen clearly.. and before he does this the guy shows the hymen and its completely intact.
9 years ago
lliiiiink!
9 years ago
seriously? click on the tag screwdriver and it's right fucking there you lazy ass fuck
9 years ago
i got a boner.
9 years ago
In the other video, Morph says it's fake.
9 years ago
i still don't get what is in question here--is she a virgin? or is she in serious pain? idk, sorry for the repost
9 years ago
hmm i did say fake... ill have to rewatch it. either way its good enough to confuse me
9 years ago
Repost
9 years ago
^last 3 things submitted
9 years ago
Today is repost day as it seems.
Never seen so many reposts at once.
9 years ago
where the fuck have you been?
9 years ago
your last post was a repost, but a very good one at that
9 years ago
musta hurt like a bitch...
9 years ago
*points* HA HA !
9 years ago
HA HA HA!!!!
9 years ago
what the hell is that black shit on the handle"?
9 years ago
The dark matter deep inside all women.
I should know, I'm a vagina expert.
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!