points: 5

Another Deaf girl porn

NSFW

this is priceless

featured

by drumrave

submitted January 18th 2009

72 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyJones
L0RD_QU3S0
Squidley
tr_willk
KFCwhereIwannBE
not muchoworthy
comments (72)
first bitches
6 years ago
you forgot *to be your
6 years ago
Umm..Jerk-Flesh, I think you better duck.
6 years ago
Has anyone seen yak?
6 years ago
ban hammer?
6 years ago
yeah
6 years ago
surly weve got somthin bigger than a hammer for his fag, like the ban bitch, find some fat bird to shit in his mouth untill he fucks off
6 years ago
My god, this is embarassing, I am deaf and deaf girls dont fuck like that..they sure picked that girl out of nowhere...its funny how everyone stereotyping deaf women like this one.....nasty dude...its probably retarded, not deaf
6 years ago
GO FUCK YOURSELF!!!!!! did you hear that?
6 years ago
*snicker* same old hearing joke, check out www.deafbunny.com for better deaf porn
6 years ago
fuck you ..you spammy fuck nobody wants your link
6 years ago
damn dik soo much hate lol
6 years ago
Yeah dik, don't hate on the deaf. It's the blind that are our true enemies. Them, and chinks.
6 years ago
clownfk only wishes he sounds as clear as he types.
6 years ago
The bitch sounds like the Tazmanian Devil.
6 years ago
Linda Blair.
6 years ago
If her head would have spun around that would have been great
6 years ago
there's a shorter version of this clip on here from 2 or 3 months back
6 years ago
Sound like a National Geographic special on how monkeys mate
6 years ago
This girl has been on here a few times and I am begining to love her.
6 years ago
i actually think shes pretty hot also
6 years ago
Fairly hot until she erm... "spoke"
6 years ago
Kinda sad, actually....
6 years ago
Kinda hot too
6 years ago
thanks be to jesus that the deaf cannot hear themselves
...just like how merciful it was that Ronnie Milsap could never see his nasty-ass hair
6 years ago
His hair was definitely a cruel joke.
6 years ago
yup -
Roy Orbison meets Spinal Tap
6 years ago
You assholes are making Conway Twitty jealous.
6 years ago
Um, possum, if the deaf could hear themselves then they wouldn't talk that way.
6 years ago
If the deaf could hear themselves they wouldn't be deaf..
6 years ago
*shakes head* Oy vey....if they could hear themseleves, they would shut up instead
6 years ago
shes pretty cute
6 years ago
lmao love the Goonies quote in there "Hey you guys" to good.
6 years ago
I still wonder what blind guys use for porn.
6 years ago
Braile
6 years ago
episodes of murder she wrote with the volume cranked.

6 years ago
yikes man that's over the edge
6 years ago
How do blind people know when to stop wiping their ass?
6 years ago
when your tounge touches it
6 years ago
That's easy, you keep wiping till the paper doesn't smell.
6 years ago
sexy bitch
6 years ago
did anyone else notice the brown liquid running out her ass at 1:18
6 years ago
^*NOTICED THAT*
6 years ago
*anyone know her name?*
6 years ago
dikette
6 years ago
^*good 1*
6 years ago
>*why the fuck do you do this*< that shit pisses me off man
6 years ago
^* shut the fuck up and go suck clay aiken's*
6 years ago
it's irritating facebook /myspace bullshit you fucking fag...he's right
6 years ago
*i dont have a facebook/myspace you bitch*
6 years ago
I've seen your myspace before on mucho's friends list. I know it was you because of your shitty car.
6 years ago
Rah rah rah i still fuck her.. rah rah...
6 years ago
shes deaf , not retarded
6 years ago
why can't she be both?
6 years ago
I'm sorry. I can't help but laugh at this every time.
6 years ago
theres a whole bunch of these hang around outside our local deaf school , they are seriously scary as fuck. It's worse than being surrounded by zombies
6 years ago
Really? Deaf people hang out at a deaf school?

Amazing.
6 years ago
*uses sign language to berate dik jr
6 years ago
Well they hang aroud the Londales too but nobody on here would understand what i meant by that
6 years ago
You sure about that, fries?
6 years ago
You ever been to the Lonsdale then ?
6 years ago
The pub, the fish shop...be specific...
6 years ago
Oh right ... the pub
6 years ago
Muppet
6 years ago
ok , well apart from you and i nobody else on here would know what the Londale was.
6 years ago
Fucking shit hole.
6 years ago
Lonsdale
6 years ago
The Lonsdale's a real dive, and it serves shit beer too.
6 years ago
Is Lonsdale your gay codeword so you can recognize each other and arrange homosexual orgies?
6 years ago
LONSDALE!
6 years ago
^Gay Gangbang !!
6 years ago
whats her name
5 years ago
recover password
most discussed