points: 1

Sooo

I think he will walk it off

featuredgross

by Mage

submitted January 8th 2009

73 comments
what do you think? let everyone know!
Sooo
tagged:
votes:
muchoworthyseverum
tr_willk
outside
not muchoworthyloslobos
comments (73)
Why the long face?
9 years ago
quality
9 years ago
He got ahead of himself.
9 years ago
He's headed in the right direction.
9 years ago
damn shame to throw away a perfectly good white b ... DAMN WTF HAPPENED TO HIM!!!
9 years ago
5 lame jokes in a row! my quality of life diminished and so are my following posts...
9 years ago
It really isn't possible for the quality of your posts to diminish, so shut the fuck up, Whunu wannabe.
9 years ago
it's not about quality, it's about quantity. so, back to the lame jokes. Heads up!
9 years ago
lol at the guy with the "work glove" on...
and i dont know why
9 years ago
Ha ha, he's only got one but he'll dive into the job of hauling that carcass away anyway
9 years ago
Some Tibetans probaly make a nicer living doing the same thing without gloves. look it up. it's not a lie.
9 years ago
Looks like hes got a bit of a mustard stain on his shirt..
9 years ago
I told him to always wear clean undershirts. Now look at how embarrassed he is.
9 years ago
my dog at your catshit. He shat out your shit in your food dish. have a nice day.
9 years ago
ate*
9 years ago
Fail. Next.
9 years ago
repost
9 years ago
ass or gtfo
9 years ago
im a dude this is just some random pic of a nice ass
9 years ago
zeke's got the right attitude, just outdated info
(although, a guy choosing a chicks ass as an avatar?...
you are officially on double-secret probation now, cry-ass
9 years ago
and your secretly sucking his real ass fagio.
9 years ago
he didnt run when i told him to
9 years ago
with a picture like that for your avatar how could he take you serious?
9 years ago
because.
9 years ago
and what the fuck is that supposed to mean?
9 years ago
(spaulding quote)^
9 years ago
Dude. you got something on your face. nope..the other side.
9 years ago
*shut the fuck up*
9 years ago
unfuckingcalled for saber. you gay sounding frenchie.
9 years ago
hard hat didn't help this poor fucker
9 years ago
it would have if he did'nt have a brain underneath the hard hat...
9 years ago
how did this happen? his whole boddy seems broken..
9 years ago
this is what happens when you pick the wrong girl to shark in japan

9 years ago
hit by a vehicle maybe? there is glass everywhere.
9 years ago
hit by my mad drunken fist you dumbass.
9 years ago
and yak, i don't care what you seen in the movies...you can't pay a japanese girl to do such with a baseball bat. get it real.
9 years ago
i understand it must be hard for you, as your parents where brother and sister and you was the only survivor of the litter.
9 years ago
you are right, actually! How'd you know? I am a only child. You must be new here? you've got alot to learn.
9 years ago
Hey, greasybitch, how have you been?
9 years ago
Hay, Hank, that brainless cunt, graciewhore, is back.
9 years ago
exojjl may be the product of incest irish, but you're the afterbirth
9 years ago
Oh yeah, no, I kinda liked her.
9 years ago
Hey, GracieBaby, thanks for the tittie pic you sent me.
9 years ago
She sent me a vag shot and it look gangreneous.
9 years ago
lies, all lies!
9 years ago
She had also smeared herself with dogshit in the picture. I asked her why she did that and she said it was the only thing that could cover up her natural stench.
9 years ago
why do you insist on being a deep throating wart all the time irish?
your comments are like fleas on a dogs back
9 years ago
My comments are breath of fresh air around here. Yours on the other hand are unpleasant like a port-a-john in the summer.
9 years ago
you are all gay...fact
9 years ago
my comments are not meant to be pleasent, so i will take that as a compliment.
9 years ago
Tits or GTFO.
9 years ago
Hank my name is'nt lucid.
i have more about me than to foolishly attempt to be affiliated by a bunch of horny guys on the internet, who i will never meet by uploading pictures of myself
9 years ago
I saw her vag. She sent me a picture of it. Did I mention that it looked gangreneous?
9 years ago
if you post your tits and address i am sure u will meet some of us.
9 years ago
i'd rather suck dogs diarrhea through a smelly sock with a stray
9 years ago
*straw
9 years ago
You do that anyway.
9 years ago
why do you want to suck liquid dog shit?
9 years ago
fuck is wrong with you you stupid degenerate
9 years ago
judges?
9 years ago
dik 1 gracie 0
9 years ago
Is that Nikki Catsouras' boyfriend?
9 years ago
someone beat you to the murder, redrum. sorry.
9 years ago
That's a cool trick he's doing with his arm. If I'm not mistaken I think his head is actually facing in the wrong direction.
9 years ago
maybe your head is facing the same twisted direction?
9 years ago
this is what happens when you have a bad thought of Chuck Norris.
9 years ago
yeah, a bad thought while watching his cheesy "walker texas ranger" show. Watching that show any day of the week would do your head in.
9 years ago
bad hair day.

9 years ago
wrong conditioner really.
9 years ago
pain killers, alcohol, and sedatives in one can't keep from this site or sleep. I'm going to walk it off.
9 years ago
Stupid man! You'd think he'd have learnt the first time around.

http://www.muchosucko.com/show/46263
9 years ago
This stuff just doesn't interest me.

It isn't remotely interesting, & I'm certainly not shocked by it. If the description had some sort of back story I'd be more interested.
9 years ago
Looks like a potato peeler accident, gone wild...
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!