points: 8

British heavy metal

Better shit right here

featuredmusic videos

by xxHOBBITxx

submitted January 5th 2009

51 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyPunkyBruiser
tr_willk
xzekiel
loslobos
not muchoworthy
comments (51)
FYI, Rob Halford is gay
9 years ago
so's your dad..fyi
9 years ago
whammy?
9 years ago
Thank you captin obvious.
9 years ago
?
9 years ago
I think it was a reply fail.
9 years ago
oh.
9 years ago
had the same exact machine in my high school gym...
9 years ago
too bad you didn't use it.
9 years ago
yea, i tried but it sucked, and free weights were better.
9 years ago
listen to that guitar! listen to those drums! fucking hate nostalgia
9 years ago
That video is what made Irish start going to the gym.
9 years ago
I don't think you quite get what kind of gym I go to. Very few weight machines, a boxing ring, a large mat, and huge rack of heavy bags.
9 years ago
Oh yeah, one shower stall too. So sometimes we have to buddy up to conserve hot water.
9 years ago
haha
9 years ago
I was being serious.
9 years ago
Yeah, I know.
9 years ago
Buddy up as in showering with each other? I'd imagine some people would opt to not shower.
9 years ago
Irish enjoys buddying up on the soaping down.
9 years ago
Irish insist on systematically washing all of their testicles.
9 years ago
1rish1 really is gay ??
9 years ago
JP was a top notch act..dont you fuckers doubt it..and pick up sad wings of destiny or sinner or stained class..
thats shit you kids listen to nowadays is farts in a can compared to priest
9 years ago
oh i meant sin after sin..damn boozes
9 years ago
we went to see a judas priest concert like 20 years ago..we only went because my riend wanted to see the opening band...we were able to stand about 1 song of these fagoos before we walked out
9 years ago
*friend
9 years ago
Just because you two couldnt wait to suck each others dick and left, doesnt mean JP sucks.
9 years ago
I saw them last summer with Motorhead and Black Sabbath. It was a pretty good show.
9 years ago
Here's some good Priest: http://www.youtube.com/watch?v=gU7sBgjKDCI

You can't go wrong with head 'sploding-pants-dropping.
9 years ago
I would have never guessed he was gay with names like "Hellbent For Leather", "Point of Entry", and "Ram It Down".
9 years ago
ripper,call for the priest,raw deal..total fister sister
9 years ago
Delivering the goods, Invader,The Ripper, Jawbreaker.
9 years ago
Fag or no fag they rock
9 years ago
I was still kind of surprised they put Turbo Lover in a Gran Turismo game.
9 years ago
natawhatever shut your pie-hole
9 years ago
You mean to say that Ripper really wasn't about a flatulent man? :(
9 years ago
isnt all heavy metal gay...
9 years ago
Nah, only Zinc, the rest of them are fine.
9 years ago
Yeah, very gay.
9 years ago
This should be featured
4 years ago
it is
4 years ago
or it was....five years ago
4 years ago
* xzekiel kicks loslobos in the ass *

get to the front
4 years ago
I was too busy looking at semi naked Halford to notice
4 years ago
Zeke following you round like a lost puppy
4 years ago
Hm yea I've noticed
4 years ago
You can pet him if you want
4 years ago
No thanks
4 years ago
He's probably got fleas
4 years ago
so who did you follow here fries? me or her?
4 years ago
rhetorical
4 years ago
*ticks
4 years ago
recover password
most discussed