points: -1

Red head

NSFW

I don't care if it's dyed or not

featured

by drumrave

submitted January 1st 2009

49 comments
what do you think? let everyone know!
Red head
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthysmerf
comments (49)
And she's cowgirling a ghost penis?
9 years ago
nah, her pussy's chasing after light beams...
9 years ago
Im pretty sure that her pussy is emitting those light beams. But that is speculating.
9 years ago
Maybe the sun shines out of her arse.
9 years ago
just looks like part of the wooden table to me
9 years ago
Nope, that is a ghost penis. Nice catch Claude.
9 years ago
Careful with this one. Look at the eyes and potential skull like features. Keep her away from crack~
9 years ago
Nice catch in deed Claude!
9 years ago
Ol' Claude, the cock catcher!
9 years ago
Saw it. Shat bricks.
9 years ago
Big, small, short and tall... when its a redhead, you cant go wrong
9 years ago
Unless it's me.
9 years ago
red heads either painfully hott or painfully ugly.
9 years ago
Are you a redhead?
9 years ago
I am most of the time...
9 years ago
Does the carpet match though?
9 years ago
woof
9 years ago
my mom is a redhead
99% of my cousins are redheads
2 of my five siblings are redheads...
it's a wonderful block against any possible incest fantasies...
pale skin, and freckles, and etc...
make me wanna barf on principal
9 years ago
unless its smerf...but then again, i love smerf...
9 years ago
well, duh
9 years ago
redheads have always scared me a little...I'll stick with the burnettes
9 years ago
at least lucid is honest... she's gross as fuck and knows it.
9 years ago
Never banged a redhead chick. Then again we don't see many redheads around here.
9 years ago
i used to nail a redhead that pussy was allways hott
9 years ago
It's, uh, good to be loved (?)
9 years ago
95% of redheads are disgusting, but the other 5% are stunning.
9 years ago
Smerf, I said CHICK lol.
9 years ago
5%...more like 2%.....and those are FUCKING hot
9 years ago
I would love to cut her up and eat her slowly, savoring every bite.
9 years ago
Mako, I was referring to adamdrinkalot.
9 years ago
yeah i used to bang a bright redhead too. and the carpet matched. and yeah the pussy was different. really tight but shaped different and sloppy wet all the time. like mucousy wet. and they have higher pain tolerance genetically.
9 years ago
let me guess... her name was jean grey?
god stop making shit up. red heads aren't fucking sex mutants.


9 years ago
...yes we are.
5 years ago
'It's worth a peep, Vick'.
9 years ago
Looks like my wife Gretchen.
9 years ago
She wasn't a bartender at one time, was she?
9 years ago
Not that i'm aware of, other than my personal one for quite a few years.
9 years ago
Oh. I used to know a redhead named Gretchen that tended bar...never seen a girl put away that many Jager bombs and still be able to walk out of the bar.
9 years ago
all-fuckin-right,the DUCH man!
Go ahead squaty gimpster,shuck up some funny
9 years ago
Sounds like my kinda woman.
9 years ago
* ID FUCK HER *
9 years ago
*this shit is old. like ur name.*
9 years ago
Like you'd know what to do with a woman, Agent.
9 years ago
Would be nice,but the facial structure is a bit off putting
9 years ago
WOW SHE HAS NO TITS WHAT SO EVER.
9 years ago
the thing about redheads is, does the carpet match the drapes? She could be ugly as fuck but i have to know
9 years ago
She's actually a blonde, i looked her up.
9 years ago
shes dead to me
9 years ago
Seriously, what's with these fucking pussy goatees. Shave that thing off, bald eagles for the win.
9 years ago
recover password
most discussed