points: 5

Mario Kart

For real

featured

by Ardeau

submitted December 8th 2008

29 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyMarvinSanchez
tr_willk
-Morph-
not muchoworthy
comments (29)
it would be funny if the guy on the motorcycle slipped on the banana.
10 years ago
are you retarded?
10 years ago
HA HA HA classic, some people are brilliant.
10 years ago
glad to know you are not . . .
10 years ago
no, brilliant is the complete lack of police, where can you get away with this?
10 years ago
omg hahahahah
10 years ago
hehe, I'm next!
10 years ago
Well that fucking figures.
10 years ago
Then Me?!?!?
10 years ago
Classic.
10 years ago
eh
10 years ago
when they get that speeding picture, i wanna see their expression...wtf mario?
10 years ago
The ending was pretty good, but needed more red turtle shells.
10 years ago
this is how i go to beer store
10 years ago
fuck you dik
10 years ago
I thought muslims didn't drink...
10 years ago
well his name is iranian...not muslim
10 years ago
christians are supposed to do and NOT to do a lot of shit also, but they dont care,
and jews married couple are supposed to make a hole in a blancket and have sex through that without touching each other's body,
but who gives a shit?
10 years ago
Just answer the fucking question, are you a good muslim, or just another islamic hypocrite hiding in the west?
10 years ago
I do that all the time in my truck. I throw shit at jagoffs all the time.
10 years ago
I hear that.
10 years ago
rofl
10 years ago
that was pretty damn funny indeed
10 years ago
Hehehe looks to be alot of fun.
10 years ago
Was that 150 c.c. cause it looks like he coulda been haulin way more ass
10 years ago
Damn, how come he didn't throw any turtles?
10 years ago
Think that would fly here? I think most of us would try to rack up points mashing him to roadkill...
Or remind ourselves never to do that much acid again before driving.
10 years ago
As far as go-karts go, that was a pretty nice machine.
10 years ago
it looked like a 2-stroke
10 years ago
recover password
most discussed
users online