points: 0

Flexible Minotaur

NSFW

hes doing it wrong

featuredfetish

by puds

submitted December 7th 2008

49 comments
what do you think? let everyone know!
Flexible Minotaur
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (49)
missing 2 legs
9 years ago
what?? shut up.
9 years ago
that would make him a centaur you ass munching douche lover!
9 years ago
the unicoron horn and yes i love you
9 years ago
mucho is becoming a gay porn site and fast,
9 years ago
just the way i like it
9 years ago
morph gets the points (tho wasn't it a horse)?

Skulk'd fuck it anyway.
9 years ago
...

This is some very homo shit right here. Wow not cool.
9 years ago
Minotaurs don't ejaculate like that.
9 years ago
how exactly do they ejaculate then?
9 years ago
like me
9 years ago
Out of their arse?
9 years ago
Umm... minotaurs have the head of a bull, body of a man..
9 years ago
that they do lol i have no fucking clue what the hell this creature is
9 years ago
manataur?
9 years ago
skulkataur
9 years ago
Fuck your knowledge of ancient literature.
9 years ago
lol, maybe that thing is a manicorn or some shit
9 years ago
Satyr.
9 years ago
Rhinoataur?
9 years ago
I think a Skulkataur covers it
9 years ago
I'd go with Satyrcorn, or manicorn might cover it...
9 years ago
It's a sileni. With a horn.
9 years ago
skulkataur sounds good to me
9 years ago
umm, rephrase, i think it's a skulkataur.
9 years ago
I'll tell you what it is: It's bullshit.
9 years ago
undoubtedly
9 years ago
Ribbed for his own pleasure...
9 years ago
damn you i was gonna put that but got distracted by food lol
9 years ago
greedy cunt
9 years ago
for the love of god stop posting this incredibly gay shit. it is very unnerving, mucho is becoming a gay porn site and fast,
9 years ago
stop looking
9 years ago
Becoming? This stuff isnt new...
9 years ago
You don't like it, you can either submit your own posts or fuck off.
9 years ago
Masturbation isn't gay, and this artist is female.
9 years ago
How is this masturbation? He fucking himself in the ass.
9 years ago
Sexual self-stimulation. That's just about the definition of masturbation
9 years ago
the chick who draws these is almost as perverted as you are
9 years ago
im working on my posts... i refuse to put up shit thats already on the internet so, your just waiting for something interesting to happen for me to record
9 years ago
Hank's probably one of those morons who uses 'masturbation' in place of 'jacking off' and thinks that one person can masturbate another person.
9 years ago
Like in that fucking stupid movie where the chick says she masturbates small animals. Some kevin smith shit.
9 years ago
“Stay off Drugs. Drink Minotaur.”
9 years ago
I feel a disturbance in the Force. As if a thousand socially awkward school girls all orgasmed at once and faded into silence.

We finally found a way to shut them the fuck up!
9 years ago
god, that would be one HELL of a sound!
9 years ago
Music to my ears...
9 years ago
Oh my.. this is taking gay to a whole new level.Sickeningly gay.
9 years ago
its the way daddy likes his gays!
9 years ago
needs less hoof.....
9 years ago
More cow bell?
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!