points: 0

Caption contest #...

NSFW

The green Crocks ruin it for me.

featured

by FLFisher

submitted December 2nd 2008

38 comments
what do you think? let everyone know!
Caption contest #...
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (38)
Rikki-Tikki-Tavi would like this.
10 years ago
I hope you get banned for being a retard
10 years ago
Yeah Maury Povich, is it necessary for you to be a douche?
10 years ago
yes
10 years ago
WTF is this Ricki Lake bullshat....fucking internet queens.
10 years ago
guys calm down and read the short story
10 years ago
Fuck you and fuck your fuckin short story.
10 years ago
I've read the fucking story before. Why the hell are you spouting off about it here, asswipe?
10 years ago
im just glad you read the book smerf...im done here.
10 years ago
I hope Nag bites your dick off.
10 years ago
Someone here at Mucho reads books?
10 years ago
so all the spam on every fucking post is to get people to read the fucking jungle book? wow.
10 years ago
I read a lot of books. I just want to know why that asshat was spouting off about that one in particular. It wasn't even that good!
10 years ago
Crocs are an abomination...




Period
10 years ago
Guy in cart, "WATCH OUT THERE IS NO BRAKES!"
Fat Herpe, "I KNOW!"
10 years ago
We have a Weiner!
10 years ago
Shouldn't the dick dangling in front of her to make her run?... I'm just sayin.
10 years ago
She's a fat lesbian, she's afraid of cock.
10 years ago
At fat camp, cumcrave dreamt he was the fat bitch, but he already was.
10 years ago
During this dream I remember the pic vongo submitted of his ugly fatass, then I laughed at how fucking retarded he looked, then I took a shit in his mouth and he liked it
10 years ago
Keep on dreaming cumdrum.
10 years ago
yet you're still dumb ugly and unsuccessful, keep playing with cold soft hotdogs, fag
10 years ago
Sounds like the camp dig hit a little close to home for you, did you get a little more than you bargained for in the scouts?
10 years ago
Yeah I had to bone your ugly skanky sister
10 years ago
That was probably a vicsin dream you fruit, and keep your dreams to yourself, you greedy, anticipating, chubby cumdumpster.
10 years ago
I don't dream, I reality
10 years ago
Ha Ha.
10 years ago
lol
american women are fat and ugly, but i admit, at least they're fun
10 years ago
Yeah, cause ya know burqa's are so sexy.
10 years ago
it's the lesbian motor mile marathon. how far can you run before the male symbol of power over takes you.
10 years ago
hehe
10 years ago
it's like a glory-hole, you never know what's REALY on the other side....
10 years ago
ummm, read this comment after mako's remark above pls *jEZUS FUCKING CHRIST!! --starts hitting women and children--*
10 years ago
what's that line from the Spinal Tap song?
10 years ago
"The bigger the cushion...the sweeter the pushin'...that's what I said"
10 years ago
"I met her on Sunday, twas my lucky bun day."
10 years ago
"I believe that children are our future."
10 years ago
"It goes to 11"
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!