points: 0

Mega Man movie trailer

This looks like it's gonna be awesome! Right?

featured

by ADAT

submitted November 27th 2008

19 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (19)
the nintendo mega man is cuter
10 years ago
might have potential...
10 years ago
I second that, there is enough story and villains to make a good movie, or tv series.
10 years ago
Hey When is 200X gonna be here?
10 years ago
An actual Mega Man movie could be cool but this ain't it. No one wants to see a jap Mega Man
10 years ago
Nintendo needs to make this, without all the damn asians.
10 years ago
Whatever, the damn AZNs make it awesome... remember SuperMarioBros the movie? it was directed by an AZN!! and that movie was rad!
10 years ago
No.
10 years ago
one too many mexicans
10 years ago
How did they manage to make robots that behave like awkward teenagers?
10 years ago
silicone chips
10 years ago
Yeah, it's pretty fucking campy, but give the guy playing Dr. Wiley credit.
10 years ago
I personally would have gone on a massacre long ago if I were surrounded by so many Asians.
10 years ago
Shit!
10 years ago
The question is, Alex, what was markiemark's mom trying to do when she gave birth to markiemark?
10 years ago
Wow! Fucking moron.
10 years ago
roll actually has big-assed anime eyes
10 years ago
it's no bob and george.
10 years ago
This looks like shit, although I hated that fucking game too.
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!