points: 0

Nobody's Perfect...

....but this video will make you feel better. I know I cant stop laughing.

featured

by Agent-G

submitted November 25th 2008

85 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (85)
I bet Apathy thinks that she is perfect. Or atleast will be.
9 years ago
Excellent use of props there, bitch`s got mad skillz.
9 years ago
Love those athletic soccer girls.
9 years ago
oh shit!! oranje
9 years ago
I see you still have no life Oranjey!
9 years ago
Unfortunately you have a keyboard, just no brain to produce anything of merit.
9 years ago
fapfap?
9 years ago
you know it!
9 years ago
haha,,,irish has a crush on drumrave!!
9 years ago
lol
9 years ago
i would duct tape his/her hands to a leather chair and masturbate on them
9 years ago
that little boys room color isnt perfect
9 years ago
i vomited on the walls.
9 years ago
keep dancing like that and in 8 months you may be below 250
9 years ago
Nothing more annoying than a fatfuck, regardless of age, trying to look cute.
9 years ago
Chlamydia
9 years ago
John Candy anyone?
9 years ago
Keanu Reeves?
9 years ago
ok i give up: what "fatfuck" is trying to look cute, regardless of age?
9 years ago
because she's clearly going for sexy...
9 years ago
You couldn't stop laughing? Really? I had to stop watching after about twenty seconds.

T-Minus two days until I eat an entire pumpkin pie by myself.
9 years ago
well, all you really need is that intro part. Those kick ass light effects and that move she/it does is hilarious. She posted this on youtube, and once it went viral, she took off the embed feature and comments. It has been averageing 5000 views a day+. It is at a million views now.
9 years ago
way to sell it agent
9 years ago
yes, i want to watch it so much more. I am a whore to shameless advertising. Thanks agent, another added to my favorites.
9 years ago
mmmmm pumpkin pie... whos gonna make it for you? 1rish1? He'll probly cum in it for ya?
9 years ago
1:03, best part of the video...

Someone rape and murder that thing...*shudders*

Btw, those things on her wall...you can totally get then in packs of 3 for $6 at Office Depot...
9 years ago
Similar to sexual favors from you...3 for $6 at your local corner.
9 years ago
*Shrugs*
For a extra buck I'll throw in a pizza from my day job.
9 years ago
Throw in some twisty bread and it's a deal.
9 years ago
dude! you coulda got a drink in there!
9 years ago
Or some friendCore brain, free of charge.
9 years ago
lucinglucidity you ignorant insignificant slut..you are desperate to fit in...shut the fuck up
9 years ago
And you Dik, are a middle aged man that has to resort to being a grand asshole on the internet because you've had your time in the real world and now your nothing more then a has-been...

Yet, no one seems to mind.


If you want me to go away then fucking ban me, other wise shut your face and deal.
9 years ago
ok you're banned
9 years ago
i'm really going to miss you i like kids..for real..anyway don't bother trying to comment it won't work ..you are banned sir...suck on that
9 years ago
irish you're banned too you homo
9 years ago
Why did you ban me?
9 years ago
dik's right about the homo bit though
9 years ago
irish you hacker...reban
9 years ago
fries, you're like a gnat
9 years ago
quick with witty retorts ?
9 years ago
annoying and wittless
9 years ago
rephrase: fries, you're like a gay gnat with down syndrome.
9 years ago
how the fuck is dik going to ban anyone exactly?
9 years ago
apparently losing lucidity thinks he can
9 years ago
Not really, more like I think he could talk Deja into banning me.
9 years ago
I assure you that dik doesn't care enough about you to try to get Deja or yak to ban you. You aren't worth the effort. He was being funny, you're just too dumb to realize it.
9 years ago
losingxlucidity you are banned by dik how can you comment?
9 years ago
Because I'm a Super attention whore with Super powers, duh.
9 years ago
Make with the blow jobs or get to steppin.
9 years ago
she must have hacked back in
9 years ago
Happy Thanksgiving Creeps.

<3
9 years ago
You're here desperately trying to prick tease these "creeps", what does that say about you?
9 years ago
is it male of female?
9 years ago
*or
9 years ago
current scientific technology cannot figure it out. Give it a few years until it can find genitalia.
9 years ago
holy shit the light effect was awesome. She should have gone with that throughout the entire music video?
9 years ago
definatly the goalie
9 years ago
like that chubby fucker on the big green "become part of the nightmare"
9 years ago
haha..oh shit! she could probably be that kid on the Big Green's sister
9 years ago
*She was murdered 3 hours later*
9 years ago
activities ensued within those 3 hours...
9 years ago
hahaha
9 years ago
Did you just laugh at your own joke?
9 years ago
He has to cuz nobody else will.
9 years ago
That track has got to be on some sort of DDR machine. I can totally see some asian chap totally owning in the arcade to that song.
9 years ago
^Rofl.
9 years ago
uichaing nayia!!!!!!!!!!!!
Hank what did I say?
9 years ago
00:33 Oh shit! Turn it up!
9 years ago
i sure hope thats a girl cause i just spanked it.
9 years ago
4,000 Auburn students just transferred to Alabama.
9 years ago
MAN THE HARPOONS!
9 years ago
WHITE WHALE! HOLY GRAIL!
9 years ago
Shoot her with a harpoon!!
lol that's one thing I have not seen on mucho!
9 years ago
Maybe someone can entice it to make a popped cherry clip for here?
9 years ago
Turning the lights off and on at the beginning...priceless.
9 years ago
Argh that fucking song is going to be stuck in my head for days after watching this
9 years ago
yeah....I woke up with it in my head this morning.
9 years ago
That was some professional light show in the beginning!!
9 years ago
oh shit, that light show, man did you guys see that???
9 years ago
It gave me a seizure and then I fapped.
9 years ago
Auburn Soccer camp viral Ad...fake
9 years ago
I didn't laugh.
9 years ago
Nice dancing drumrave.
9 years ago
That must the sister that Chunk pushed down the stairs.
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!