points: 0

Just Two Lovers Enjoying Themselves.

NSFW

You'll want the audio up on this one... It's the best part : )

featuredawesomeness

by BraveSamuel

submitted November 22nd 2008

60 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (60)
aww, mommy?
10 years ago
aww, daughter?
10 years ago
da..dyyy?
10 years ago
Nothin says lovin like fuckin your daughter in the ass..NOT!!
10 years ago
hey fattyfrank wasnt that you on the bottom..you aint gonna lose calories being on the bottom..dumass think
10 years ago
Just say no.
10 years ago
And people tape this stuff , sad just sad. poor hippo never saw that gorilla coming figuratively and literally .
10 years ago
gorilla?
lol
thats what i thought, gorilla sex
10 years ago
Gorilla my dreams.
10 years ago
what the fuck to the pink text at the end. why was that good to say?
10 years ago
why did they not use the classic yellow and black subtitle colours?
10 years ago
Factually inaccurate too: With a fat ass like hers, he'd have to be hung like a moose to be anything approaching 'deep' too.
10 years ago
Yea he lied you can see it come out at end of vid.
10 years ago
holy craps!...
10 years ago
love stinks
10 years ago
yeah yeah.
10 years ago
definitely vagina
10 years ago
Ass.
10 years ago
mouth
10 years ago
Hank since u r a virgin, stay out of this discussion,
definitely vagina
10 years ago
let him live his life as a lie..stop exposing hank for being a phony
10 years ago
Stop exposing iranian for being a pony.
10 years ago
^misspelled "goat"
10 years ago
^go back to fucking a goat aka a pony aka iranian
10 years ago
WAIT, A GOAT'N PONY ORGY? FUCK YES!
10 years ago
no its just iraniain and pussum getting analed by goats and pony..sorry josh maybe next time
10 years ago
i think i used to live next door to them.
10 years ago
Did she turn around and see his face at the end?
10 years ago
haha looked like a writhing lump of mud!
10 years ago
from the looks of the thumbnail i totally thought this was footage for like people who died while fucking and were starting so bloat up. fuck.
10 years ago
me too!!! I totally though it was dead people lol.
10 years ago
Bigfoot exists...
10 years ago
of course he does jackass..he's a member of mucho
10 years ago
"Oh Daddy
Bust a fatty"
Nice freestyle.
10 years ago
who has the better ass?
10 years ago
hhhmmmm i guess we all know who aaa faaag is! (big gay al voice)
10 years ago
eww... just eww...
10 years ago
First person to include my name in this tragedy of a sex tape will get slapped across the face with a bag full of AIDS
10 years ago
-morph- is this how you were made?
10 years ago
I swear to God, I'm gonna pistol whip the next guy wh says Shenanigans.
10 years ago
Hey, Farva! What's that place you like with all the goofy shit on the walls, and the mozzarella sticks?
10 years ago
Morph > shenanigans
10 years ago
Shenanigans!!!!
10 years ago
oooh fat people and their lack of stemina.
10 years ago
AWESOME! That's exactly what my day was missing; some big ol harry ass pounding some mexican chick. DOWN THEM!
10 years ago
Ass fro
10 years ago
oh...........my
10 years ago
...daddy
10 years ago
there appears to be someone trapped inside her clawing to get out.
10 years ago
Was he crying at the end?
10 years ago
dunno
10 years ago
yes

10 years ago
Was he cring at the end?
10 years ago
not sure
10 years ago
no

10 years ago
I'd say yes. Think he realized how sad his life is after fucking this fat bitch.
10 years ago
If they're done, I'd like my white sheet back, please.
10 years ago
^ racist cat
10 years ago
I loaned them my goddamn sheet, didn't I ???
10 years ago
"And this is how bears fuck" (?)
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!